خرید و فروش ملک در آریاشهر تهران
خرید و فروش ملک در آریاشهر تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 10Rating:

خرید و فروش ملک در آریاشهر تهران تخصص اصلی مشاوران ما در خدمات ملکی می باشد. افراد مقیم در کشور های خارجه که تمایل به زندگی در ایران را دارند معمولا به دنبال آپارتمان های لوکس و لاکچری در بهترین مناطق تهران هستند. خردیدو فروش ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده مشاوره به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. منطقه آریاشهر منطقه ای با بهترین حمل و نقل عمومی. آیا می خواهید هنگام بازدید از منطقه ای بدون اتومبیل شخصی یا حتی اجاره یکی از آنها رفت و آمد کنید؟ بهترین سیستم حمل و نقل عمومی که در منطقه آریاشهر دریافت می کنید وجود دارد. اگرچه این منطقه کمی آلوده و شلوغ است اما سرزنده و سرحال است.

خرید و فروش ملک در آریاشهر تهران

منطقه آریاشهر از شمال به اتوبان حکیم محدود است. از شرق و غرب به ترتیب یادگار امام و اشرفی اصفهانی به ترتیب به اتوبان شیخ فضل الله نوری ختم می شود. حتی اگر ورود به جمعیت در وسایل حمل و نقل عمومی شما را آزار دهد، پارکینگ ماشین چند طبقه صادقیه در جنوب شرقی میدان وجود دارد. شما می توانید با خیالی آسوده ماشین شخصی خود را در آنجا پارک کرده و هزینه مناسبی برای آن بپردازید.

منطقه آریاشهر در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: غرب
  • معروف به: حمل و نقل عمومی خوب، مراکز آموزشی عالی
  • مناطق همسایه: پونک
  • دسترسی به منطقه آریاشهر: بزرگراه حکیم، شاهراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، بزرگراه امام یادگار
  • ایستگاه مترو: در دسترس است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان مبله در منطقه آریاشهر: میانه

مراکز خرید و امکانات در آریاشهر

منطقه آریاشهر به دلیل مرکزیت مراکز خرید مشهور است. شما می توانید تجربه خرید بسیار خوبی داشته باشید زیرا فروشندگان در چانه زنی آزاد هستند و می توانید به همان اندازه که می خواهید تخفیف بگیرید.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

برج گلدیس در منطقه آرایاشهر تهران

برج گلدیس: این زیرساخت در سال 2001 ساخته شده است و بیش از 520 مغازه در 3 طبقه دارد. شما به عنوان خریدار نمی توانید فروشگاه های مارک انحصاری را پیدا کنید اما هنوز کالاهای فروخته شده کاربردی و سرگرم کننده هستند هنگامی که قصد خرید چیزی را دارید می توانید در مورد جزئیات کنید و به دنبال کاهش بیشتر باشید.

مرکز تجاری افق: مرکز تجاری افق در مقایسه با برج گلدیس فروتن تر است در نزدیکی بازار است. این سایت کوچکتر است و فروشگاه های کمتری به شما ارائه می دهد. با این حال هنوز هم می توانید لباس های زیبا یا شاید سوغاتی پیدا کنید.

بازار سنتی ستارخان: اکنون با مراجعه به یک نوع فروشگاه معمولی، بازار سنتی ساتارخان را به شما معرفی می کنیم. برای رسیدن به آنجا باید یک کابین سوار شوید زیرا در وسط خیابان ستارخان در آریاشهر واقع شده است.

خرید و فروش ملک در آریاشهر تهران

خرید و فروش ملک در آریاشهر تهران

فضای سبز و پارک ها

پارک اشرفی اصفهانی: در جنوب ورودی خیابان مرزداران، یک کتابخانه عمومی در داخل پارک وجود دارد. می توانید در پارک اشرفی اصفهانی وقت خواندن را ترک کرده و یا فعالیت های ورزشی انجام دهید. پارک پرند: این پارک کوچک در خیابان شاهین شرقی با زمین بازی مناسب کودکان است.

رستوران ها

غذای ایتالیایی: طراحی ایتالیایی در معماری این رستوران ها شما را به کافه های خیابانی ایتالیا برمی گرداند! ماکارونی، پانینی و خوراک با غذاهای جانبی بسیار خوبی همراه است.

فست فود زیتون: یکی از قدیمی ترین فست فودهای منطقه آریاشهر سالهاست که اعتبار خود را حفظ کرده است. این به این دلیل است که در زیتون با دقت به شما خدمت می کنند و سهم زیادی به شما می دهند. این بهترین معامله برای پول شما است و شما رضایت کامل آن را خواهید داشت. متأسفانه، جایی برای غذا خوردن در مشتریان وجود ندارد. خدمات عمدتا به سبک رفت و آمد است.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *