خرید و فروش ملک در تجریش تهران
خرید و فروش ملک در تجریش تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 12Rating:

خرید و فروش ملک در تجریش تهران تخصص اصلی مشاوران ما در خدمات ملکی می باشد. افراد مقیم در کشور های خارجه که تمایل به زندگی در ایران را دارند معمولا به دنبال آپارتمان های لوکس و لاکچری در بهترین مناطق تهران هستند. خردیدو فروش ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده مشاوره به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

تجریش منطقه نهایی گردشگری در تهران عبور از تجریش در سال 1571، طغرل بیگ اولین امپراتوری سلجوقی علائم بیماری داشت و اسکورت سریع وی به او توصیه کرد که به دلیل هوای معتدل و سرد چند روز در تاجردشت بماند. بعداً از دنیا رفت. با این حال، نام او را در این منطقه قرار دادند و امروز با تغییراتی کوچک به تجریش در منطقه 1 تهران معروف است.

خرید و فروش ملک در تجریش تهران

آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز تجریش آن را به گزینه ای مناسب برای قاجار تبدیل کرده است. این مرکز به مرکز تجارت و سرگرمی آنها تبدیل شد. امروزه پس از بیش از 150 سال، این منطقه پس از رعایت موارد اولیه پیشرفت کرده است.

با شناخت از گذشته، جمعیت شناسی این منطقه متشکل از طبقه بالای جامعه تهران است ، اما در اینجا می توانید محل زندگی زاغه نشینی را پیدا کنید. این منطقه وسیع در شمال تهران یک سایت توریستی است و بازدیدکنندگان از تمام شهرها و کشورها آن را بر روی نقشه خود الزامی می کنند!

منطقه تجریش در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: شمال
  • معروف برای: سایتهای توریستی، کیفیت آب و هوای شگفت انگیز، آپارتمانهای لوکس
  • مناطق همجوار: منطقه نیاوران، منطقه ولنجاک
  • دسترسی به منطقه تجریش: خیابان ولیعصر
  • ایستگاه مترو: موجود است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان مبله: زیاد

امامزاده صالح

مشهورترین زیارتگاه های شیعه شما را به داخل می برد و با آرامش و گرمی از شما استقبال می کند. این مکان گورستان یکی از فرزندان مستقیم امام موسی کاظم – رهبر هفتم امامان 12 شیعه است. در کنار این بقعه متبرکه ، بسیاری از افراد برجسته دفن شده اند که بسیاری از آنها سیاستمداران سلسله های گذشته هستند.

بازار تجریش

راهرو تودرتو در بازار قدیمی تجریش شما را از هیجان پر می کند زیرا مغازه ها از همه جا به شما میان وعده های محلی و میوه های تازه ارائه می دهند. فراموش نکنید که هنگام خرید یک قطعه سنتی چانه بزنید زیرا این یک امر عادی است و همچنین از مکالمه محلی لذت می برید.

خرید و فروش ملک در تجریش تهران

خرید و فروش ملک در تجریش تهران

موزه

موزه سعد آباد: در ابتدا توسط پادشاهان قاجار و پهلوی مورد استفاده قرار می گرفت ، 19 کاخ فرعی و موزه در این مجموعه واحد وجود دارد. در حالی که از آنجا بازدید می کنید می توانید از باغ منحصر به فرد ساخته شده و محیط بی نظیر آن لذت ببرید.

موزه موسیقی: راز تجهیزات موسیقی ایرانی در این موزه در منطقه تجریش رونمایی می شود. سالن یک استوانه به اندازه انسان است که به شما احساس بهتری از همه موارد می دهد. انواع مختلف ویولن و سنتور ایرانی در این نمایشگاه به نمایش در می آید و شما همچنین می توانید تاریخچه مختصری از نوازندگان ایرانی را نیز بشناسید.

باغ موزه هنرهای ایرانی

توسط یک معمار ایتالیایی برای یک موران ایرانی توران در سال 1931 طراحی شد. تقریباً یک دهه بعد این سایت به یک گالری عمومی تبدیل شد که نمونه های هنری در آن به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این ، شاخصه های مهم تهران به طور نمادین در باغ آن قرار داده شده اند. بنابراین شما یک دیدار ارزشمند خواهید داشت.

رستوران ها در منطقه تجریش

کباب کافه Heeva: در بشقاب های مسی و کاسه های فیروزه ای سرو می شود ، پیش غذاهای مدرن و مدرن ایرانی مانند کشک بادمجان و غذاهای اصلی جذاب مانند گوشت بره آهسته با پیاز کاراملی به همراه برنج در رستوران کافه Heeva وجود دارد. خود برنج ارائه بی نظیری دارد زیرا شما می توانید مورد علاقه خود را از بسیاری سفارش دهید – ما برنج را با بادام و قره قاط پیشنهاد می کنیم.

آش سید مهدی: این رستوران ها با مشتریان وفادار خود تنها غذاهای سنتی ایرانی مانند حلیم و آش رشت را سرو می کنند. با توجه به اینکه فرآیند تهیه این نوع مواد غذایی بسیار وقت گیر است ، سید مهدی آش به دلیل قوام هر روز شهرت خود را با موفقیت حفظ کرده است.

کباب شمرون: ارائه ساده است اما قسمت های آن بزرگ است و می تواند به بیش از 2 نفر خدمت کند. غذا با خمیر محلی و ترشی سرو می شود.

رستوران مایا شاندیز

سالاد سزار با مرغ آبی گوردن یا سیب زمینی بو داده با سس قارچ و دسرهای لوکس آن تنها برخی از گزینه های رستوران مایا شاندیز در تجریش است. آیا می خواهید شرکت های خود را تحت تأثیر قرار دهید؟ به این رستوران بروید و پشیمان نخواهید شد زیرا طراحی داخلی به خودی خود با شکوه است.

کافه دژاوو: این رستوران غذای خود را به گونه ای سرو می کند که گویی می خواهد یک ستاره میشلن را از هر مشتری بدست آورد. منو بسیار متنوع است و غذاهای بسیاری از کشورها در آنجا هستند. بنابراین اگر می خواهید در آنجا توقف کنید ، نگران نباشید زیرا مطمئناً انتخاب خوبی وجود دارد!

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

مراکز تجاری در تجریش

مرکز تجاری تندیس: این ساختمان چهار فروشگاه یکی از اولین مراکز تجاری مدرن بود در تجریش است. با توجه به تاریخ ساخت آن منصفانه است که بگوییم معماران آینده نگر بودند زیرا طراحی کلی بی انتها مانده است – نمای کامپوزیت آلومینیوم با یک چیدمان زیبا در سراسر ساختمان دیده می شود. این وسایل ممکن است اصل نباشند اما بوتیک های زیادی وجود دارند که اقلام لباس دستچین شده از کشورهای مختلف را به مشتریان ارائه می دهند.

مرکز تجاری ارگ: مطمئناً یکی دیگر از طراحی های جذاب و جذاب اخیر تجاری در منطقه تجریش ، مرکز خرید ارگ است. قبل از این دیوارهای پرده روی این ساختمان در هیچ جایی انجام نشده است. شما از نظر پارکینگ و خود منطقه راحت ترین تجربه را خواهید داشت. در طبقه آخر، یک فودکورت گسترده وجود دارد که دارای گزینه های بسیار متنوعی است.

مرکز خرید قائم

این یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در اینجا است که دارای فضای سنتی است. این مرکز خرید بسیار نزدیک به بازار تجریش است. در آنجا می توانید برخلاف دو مرکز خرید دیگر ، لباس هایی با قیمت بسیار اقتصادی خریداری کنید. سینمای بازسازی شده آسترا در تجریش شما را به روزهای قدیمی تهران باز می گرداند!

سینما آسترا: از برنامه نوسازی این سینما مراقبت های گسترده ای صورت می گرفت. طراحی نهایی ورودی تحت تأثیر یکی از خیابان های معروف (لاله زار) در جنوب تهران قرار گرفت. این سینما 740 نشستن دارد و از منظر داخلی نمی توانید مدرن بودن آن را باور کنید.

خرید و فروش ملک در تجریش تهران

خرید و فروش ملک در تجریش تهران

مرکز صخره نوردی فدک

این مرکز ورزشی دارای دیوارهای مصنوعی پیشرفته برای علاقه مندان است که سنگ نوردی را دنبال می کنند. ایران در این زمینه قهرمانان جهانی داشته است و شما می توانید از این امکانات استاندارد و دستیار مربی حرفه ای بهره مند شوید.

بیمارستان شهدای تجریش

در سال 1969 هنوز یک بیمارستان پیشرفته برای بیماران سرطانی ساخته شده است هیئت مدیره این بیمارستان علاوه بر بیماری مرتبط با سرطان، بسیاری از مشکلات بهداشتی را نیز پوشش می دهد. بخش اورژانس خدمات رایگان به بیماران فوری ارائه می دهد.

مرکز آموزش

م Instituteسسه مطالعات تاریخی معاصر ایران: این موسسه درباره تاریخ معاصر ایران تحقیق می کند. و یک کتابخانه برای محققان و علاقمندان به تاریخ ایران وجود دارد.

مراکز دیگر در منطقه تجریش

  • پارکینگ عمومی تجریش

حمل و نقل عمومی

  • مترو
  • ایستگاه تجریش
  • ایستگاه قیطریه
  • ایستگاه مترو صدر
  • اتوبوس
  • خط 7 اتوبوس تجریش BRT

سفارتخانه ها در منطقه تجریش تهران

  • باغ سفارت آلمان
  • باغ سفارت ترکیه
  • سفارت کنفدراسیون سوئیس
  • سفارت پادشاهی بلژیک

خدمات بین المللی املاک

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *