چگونه یک قطعه زمین پیدا کنیم
استعلام خرید زمین در تهرانReviewed by on Aug 1Rating: 5.0

استعلام خرید زمین در تهران یکی از راه ها برای کسب اطلاعات اولیه و سرمایه گذاری می باشد که داشتن ملک در بهترین مناطق مخصوصا برای ایرانی های مقیلم در کشور های خارجی میتواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. مؤسسه خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید.

استعلام خرید زمین در تهران

حتی یک قطعه زمین و یا ملک اگر ویژگی های آن عالی به نظر برسد، سوالات زیادی وجود دارد که باید قبل از بیرون اوردن دسته چک از فروشنده پرسیده شود. چیزهایی وجود دارد که باید در مورد یک ملک و زمین بدانید که ممکن است فروشنده فوراً به شما نگوید. وب سایت خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. این سؤالات مهمترین مباحث را در اختیار شما صاحبان زمین قرار می دهد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که زمین ارزش پول نقد شما را دارد.

مالیات های ملک و زمین چگونه به نظر می رسد؟

بحث مالیات امروزه در همه کشور های جهان مطرح بوده و تمامی افراد جامعه مؤظف به اجرا آن می باشند. در ایران نیز همین روال وجود دارد که بسته به نوع کاربری و منطقه مالیات های مربوط به خود را دارد. تهران و شهر های مختلف در مورد اینکه چه نوع زمین واجد شرایط برای برنامه شکست مالیات است، قوانین مختلفی دارند. برای اطلاع از اینکه چه میزان مالیات در زمین شما واجد شرایط است، با خدمات ملکی تماس بگیرید.

استعلام خرید زمین در تهران

استعلام خرید زمین در تهران

حقوق مزایایی مالک زمین

آیا خطرتوسعه و غیره حقوق مزایایی است که شما به عنوان مالک زمین، دریافت می کنید از آنجا که بسیاری از عناوین از مالک به مالک دیگر منتقل می شوند، ممکن است قدیمی یا کاملاً پیچیده باشند. اگر عناوینی در مالکیت شما وجود دارد استخدام یک مشاور حرفه ای را  از خدمات ملکی در نظر بگیرید.ات محیطی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشم؟

ممکن است فکر کنید که می توانید با قدم زدن در اطراف یک ملک خطرات محیطی کشنده ای را متوجه شوید. با این حال، بسیاری از خطرات زیست محیطی را نمی توان با چشم غیر مسلح مشاهده کرد. اینها می توانند از رواناب سمی در آب، نشت لوله های زیرزمینی آلوده کننده خاک و مواد شیمیایی ذخیره شده نادرست از صاحبان قبلی باشند. خطر محیط زیست برای املاک شما می تواند در بهترین حالت برای سرزمین شما بد باشد و شما را در معرض خطر جدی برای سلامتی قرار دهد. به یاد داشته باشید، فروشنده براساس قانون موظف نیست داوطلبانه اطلاعاتی راجع به مسائل زیست محیطی ارائه دهد.

چگونگی دسترسی به ملک

دو راه اصلی برای دسترسی به یک ملک وجود دارد – آیا می دانید ملک شما دارای کدام یک است؟ جاده مقدماتی جاده محلی است که دسترسی به خصوصیات خصوصی را فراهم می کند. اینها به ارزش یک ملک اضافه می کنند. دسترسی عملی یک سیستم دو طرفه است که صاحب زمین (کسی که دسترسی معقول به املاک خود ندارد) و یک همسایه نزدیک (که وسیله دسترسی دارد) درمورد حق راه رسیدن به توافق می کنند. اگر دسترسی ملک شما به یک دسترسی عملی رسیده است، باید در اسرع وقت بدانید که توافق نامه چیست و در صورت لزوم با همسایه صحبت شود تا ببینید که آیا چیزی در مورد دسترسی اعمال شده تغییر کرده است یا خیر.

آیا مرزهای املاک به وضوح مشخص شده اند؟

این یکی از مهمترین سؤالاتی است که باید مطرح کنید. اگر در زمینی ساخت وساز شد که مال شما نیست حتی اگر نمی دانستید، می توانید با دادخواست روبرو شوید. اگر درمورد مرزهای املاک شما هیچگونه بلاتکلیفی وجود ندارد بپرسید که آیا اخیراً بررسی زمین انجام شده است یا خیر. یک بررسی اخیر قادر خواهد بود مرزهای واضح و به روز را در مورد ملک شما نشان دهد.

چه ویژگی هایی در نزدیکی من در جریان است؟

این ایده خوبی است که بدانید که در زمین نزدیک شما چه می گذرد و همسایگان شما دارای چه خصوصیاتی هستند. آیا خواصی در نزدیکی شما در حال پیشرفت هستند؟ این به شما کمک می کند تا ایده ای را که از سرزمین خود انتظار دارید داشته باشید.

بالاترین و بهترین استفاده ملک چیست؟

خدمات ملکی ارزشیابی بالاترین و بهترین استفاده را به شرح زیر تعریف می کند استفاده معقول و قانونی از زمین های خالی یا املاک بهبود یافته که از نظر حمایت مناسب برخوردار باشد، از نظر مالی امکان پذیر است و نتیجه آن بالاترین ارزش می باشد. در نظر گرفتن بالاترین و بهترین استفاده از ملک قبل از خرید ضروری است زیرا می تواند بر ارزش کاربری زمین بر اساس مصارف مختلف زمین تأثیر بگذارد.

قبل معامله زمین استعلام بگیریم؟

ضروری است مردم قبل از هرگونه معامله‌ زمین و یا خرید امتیازات و سهام اعضای تعاونی‌های مسکن و شهرسازی استان و شهرداری محل، حتما از وقوع زمین در داخل محدوده‌ شهر و کاربری مسکونی آن اطمینان حاصل کنند.

چگونه استعلام زمین بگیریم؟

قبل ازخرید زمین خریدار باید از شهرداری منطقه وضعیت زمین را مورد برسی قرار داده و استعلام بگیرد.

چگونه با مشاور املاک ارتباط برقرار کنیم؟

از طریق شماره های داخل سایت میتوان با مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی ارتباط برقرار کرد. 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *