خرید و فروش ملک در جمهوری تهران
خرید و فروش ملک در جمهوری تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Oct 3Rating:

خرید و فروش ملک در جمهوری تهران تخصص اصلی مشاوران ما در خدمات ملکی می باشد. افراد مقیم در کشور های خارجه که تمایل به زندگی در ایران را دارند معمولا به دنبال آپارتمان های لوکس و لاکچری در بهترین مناطق تهران هستند. خردیدو فروش ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده مشاوره به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

جوموری بازار مرکزی لوازم خانگی به ویژه دستگاههای دیجیتال است. این خیابان در شرق تهران است و یکی از مهمترین مکانهای تجاری در پایتخت ایران است. این منطقه در منطقه 11 تهران است. این خیابان در گذشته با نام شاه آباد و بعداً خالد استامبولی خوانده می شد. این نام کمتر شناخته شده هنوز در میان بزرگان تهران استفاده می شود.

این منطقه از لحاظ لباس و لوازم خانگی به عنوان هسته اصلی تجارت در تهران در گذشته خیابان شماره یک خرید در تهران بود. سالها بعد عملی بودن آن تغییر می کند. با این وجود این یکی از مکانهای گسترده برای خرید تلفن های همراه و رایانه ها و سایر مراکز فنی است.

خرید و فروش ملک در جمهوری تهران

شاید ارزان ترین آپارتمان ها و اتاق های اقامتی را در اینجا پیدا کنید. از آنجا که طبقه بندی اجتماعی به دنبال مدرن شدن در تهران به سمت مدرنیزه شدن پیش نرفته است. مردم اینجا اغلب ساکنان طولانی مدت و صاحبان مشاغل هستند. اما به دلیل در دسترس بودن مکانی مناسب برای دانشجویان و بازدیدکنندگان موقت است که نمی خواهند بودجه زیادی خرج کنند.

نقطه شروع جمهوری خیابان رودکی است که مستقیم به سمت میدانی با همین نام می رود. این خیابان توسط خیابانهای مهمی مانند خیابانهای کارگر جنوبی خیابانهای فلستین جنوبی و ولیعصر بریده می شود. جمهروری در میدان بهارستان تهران به پایان می رسد. همانطور که مشاهده می کنید این منطقه بسیار در دسترس است و می توانید بدون زحمت رفت و آمد کنید.

منطقه جمهوری در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: مرکز
  • شناخته شده است برای: مراکز تجاری
  • ولسوالی های محله: منیریه
  • دسترسی به منطقه جمهوری: تونل توحید
  • ایستگاه مترو: موجود است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان در منطقه جمهوری: متوسط ​​تا پایین

موزه ظروف شیشه ای و سرامیک ایران

این موزه در خیابان 30 تیری در جمهوری است. این بنا خود تاریخی است و زمانی متعلق به قوام السلطنه پادشاه قاجار بوده است. آنچه در مورد این ساختمان جذاب است این است که طراحی داخلی همجوشی است و به شدت تحت تأثیر خانه های معمولی روسی و عناصر اتریشی و فرانسوی قرار دارد. در داخل موزه آثار خشتی و محفظه های شیشه ای از هزاره چهارم B.C تا به امروز مشاهده می کنید.

موزه جواهرات ملی

این خزانه اسرار جایی است که نادرشاه افشار الماس داریا نور خود را ترک کرد و بسیاری از جواهرات سلسله قاجار قرار داده شده و تاج های آخرین پادشاه و ملکه ایران محفوظ است. پس از بازدید از آنجا دو بار در این سپرده امن عظیم نگهبانان شما را کنترل می کنند. نگهبانان در مورد هر ویتره توضیحات مختصری به شما می دهند. لعاب جواهرات ظریف بازدید شما را به یکی از به یاد ماندنی ترین دوران زندگی تبدیل می کند.

خرید و فروش ملک در جمهوری تهران

خرید و فروش ملک در جمهوری تهران

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

بازار چارسو

این بازار یکی از مراکز مهم تجاری در تهران است که گروههای اصلی محصولات دیجیتال در آن حضور دارند. در مجاورت این مرکز یک مجموعه سینمایی نیز وجود دارد که برای علاقه مندان به فیلم و طرفداران تئاتر مشخص شده است. هر دو این سایت یکی از شیک ترین هتل های تفریحی در تهران است.

نام جمهوری همراه با مکان اصلی نمایشگاه های دائمی فناوری و فروشگاه ها است. دو مرکز تجاری زیر به ویژه به آخرین معاملات تلفن همراه اختصاص دارد. می توانید جدیدترین مدل ها را در آنجا پیدا کنید.

عمارتی تاریخی و یک رستوران مدرن

كانه‌فاموری (خانه فاموری): این یك عمارت تاریخی باشكوه در خیابان جمهوری اسلامی است. در داخل این عمارت یک رستوران مدرن غیر معمول وجود دارد. واقعاً یکی از بهترین ترکیب ها و کنتراست هایی که می توانید در تهران کشف کنید در خانه فاموری است.

کافه و رستوران سینمایی

کافه و رستوران گل رضاییه: این کافه در دهه 70 میلادی غذاهای تلفیقی هندی و ایرانی را در صفحه های معمولی خانه های ایرانی سرو می کند. این به شما اصالت بیشتری می دهد ، گویی در خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود مشغول غذا خوردن هستید  اما درعوض تصاویر مشاهیر مشهور جهان و چهره های ایرانی در اطراف شما وجود دارد. بیش از این اگر گیاه خوار باشید قطعاً می توانید گزینه هایی را در این کافه پیدا کنید. این رستوران در خیابان سی ام تیر است.

در طول این سالها تغییرات کمی داشته است. این مکان ناهار خوری کوچک و فروتنانه در خیابان جمهوری اسلامی است. این مکان فقط غذاهای دریایی و ترشی های محدود سرو می کند. غذا تازه تهیه شده و ارزان است.

بیمارستان و مدرسه

بیمارستان نجمیه: این بیمارستان با هدف ارائه بهترین خدمات پزشکی به زنان و کودکان ، به ویژه خانم باردار ، تأسیس شده است. از زمان تأسیس آن در سال 1927 بیمارستان نجمیه امکانات خود را گسترش داد و اکنون بخشهای لازم دیگری نیز دارد.

دبیرستان فیروز بهرام: این مدرسه به نام یک سرباز زرتشتی نامگذاری شد که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست داد. این دبیرستان فارغ التحصیلان عالی داشته است. به عنوان مثال ، حسین نصر یکی از شخصیت های برجسته ای بود که در این دبیرستان تحصیل کرد و بعداً اولین دانشجوی ایرانی MIT شد.

سایت های دیپلماتیک

  • سفارت انگلیس
  • سفارت ترکیه
  • سفارت آلمان

خدمات بین المللی املاک

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملکی می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *