نحوه خرید آپارتمان و ملک
نحوه خرید آپارتمان و ملکReviewed by سید محمد سیدی on Oct 20Rating:

نحوه خرید آپارتمان و ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. شما می توانید با داشتن یک زمین و ملک آرزوی مالکیت خانه ایرانی را تحقق بخشید. داشتن مالکیت به جای اجاره می تواند برای امور مالی شما نیز مفید باشد زیرا در حال ساختن ارزش سهام در ملکی هستید که بعداً می توانید بجای پول دادنبه صاحبخانه آن را بفروشید. بنابراین اگر شما علاقه مند به نحوه خرید آپارتمان و ملک برای خود و خانواده خود هستید، آنچه باید بدانید اینجاست.

نحوه خرید آپارتمان و ملک

شاید بزرگترین عامل در تصمیم گیری در مورد اجاره یا خرید، مدت زمانی است که شما انتظار می رود در آپارتمان جدید خود بمانید. به طور کلی اگر حداقل پنج سال در آنجا زندگی نکنید اجاره بها از نظر مالی یک اقدام عاقلانه تر است. اگر قصد دارید پنج سال یا بیشتر در آنجا زندگی کنید مبلغی را که برای اجاره پرداخت می کنید با آنچه می توانید برای داشتن آن پرداخت کنید مقایسه کنید.

پرداخت وام مسکن معمولاً کمتر از اجاره خواهد بود با فرض اینکه مکانی که می خواهید بخرید مشابه مکانی است که اجاره می کنید. این به این دلیل است که صاحبخانه شما همان چیزی را پرداخت می کند که شما برای اصل سود، مالیات، هزینه انجمن تعمیرات صاحبان خانه و تعمیرات، بعلاوه کمی اضافی برای سود پرداخت می کنید.

هنوز مالکیت بیشتری نسبت به پرداخت دارد. برای خرید چیزی، باید بیش از آنچه برای امضای قرارداد اجاره نیاز دارید پول نقد اختصاص دهید. بزرگترین هزینه برای پیش پرداخت خواهد بود. مبلغ مورد نیاز برای این امر به نوع رهنی که می گیرید و به طور بالقوه حتی در مکان واقع در خانه بستگی دارد.

نحوه خرید آپارتمان

اکنون وقت آن است که ببینیم چقدر توانایی پرداخت هزینه را دارید. با کشف نسبت بدهی به درآمد خود شروع کنید. برای این کار، تمام پرداخت های بدهی ماهانه خود را از جمله کارت های اعتباری، وام های اتومبیل، وام های دانشجوی ، پرداخت های حمایت از فرزند، نفقه و در آخر، وام پرداختی خود را جمع کنید. سپس می توانید این رقم را بر درآمد ماهانه خود تقسیم کرده و نتیجه را به صورت درصد بیان کنید. اگر کل پرداخت ماهانه شما به 2 میلیون برسد و درآمد ماهانه شما 5 میلیون باشد ، شما 2 را بر 5 تقسیم خواهید کرد. نتیجه 0.4 یا 40٪ است.

وام دهندگان از این نسبت بدهی به درآمد برای تعیین میزان پرداخت ماهانه شما استفاده می کنند. آنها معمولاً به دنبال نسبت بدهی به درآمد بیش از 43 درصد خواهند بود. اگر خود را بالای آن نشان دهید ، ممکن است صلاحیت دریافت وام سخت باشد. با برنامه ریزی برای پرداخت وام کمتر می توانید نسبت بدهی به درآمد خود را بهبود بخشید. این معمولاً به معنای خرید یک آپارتمان با قیمت پایین است.

نحوه خرید آپارتمان و ملک

نحوه خرید آپارتمان و ملک

مشاور املاک بین المللی

خدمات ملکی می تواند به شما در شبیه سازی کل مراحل بالا کمک کند. تمام آنچه شما نیاز دارید قیمت کامل خانه ، اندازه پیش پرداخت، نوع و مدت رهن دریافتی و نرخ بهره ای است که انتظار دارید دریافت کنید. گرچه از سایر هزینه ها غافل نشوید. اینها شامل مالیات بر املاک، بیمه صاحبان خانه و احتمالاً هزینه های انجمن صاحبان خانه است. تمام این هزینه ها در مجموع می تواند ماهیانه چند میلیون به پرداخت های شما اضافه کند.

خرید سهام شرکت

خرید یک آپارتمان ممکن است به معنای خرید در یک مجموعه آپارتمان یا تعاونی باشد. این با خرید یک خانه جداگانه معمولی و تک خانواده متفاوت است. در حال خرید واحد در یک ساختمان هستید. این بدان معناست که شما هزینه های اداره ساختمان را با سایر دارندگان تقسیم خواهید کرد. خرید تعاونی به معنای خرید مالکیت بخشی از شرکتی است که مالک ساختمان است. به جای یک واحد خاص سهام شرکت خواهید بود.

راهنمای خرید ملک

خریداران احتمالی آپارتمان می توانند برای پیمایش در این سفر خرید خانه از یک آژانس املاک دارای مجوز کمک بگیرند. یک مشاور املاک می تواند در مورد سوالات مربوط به قیمت گذاری، مالیات، هزینه ها و جوامع به شما کمک کند. در عین حال، او می تواند بینش ارزشمندی در مورد چگونگی مذاکره با فروشندگان ارائه دهد.

به تجربه خرید خانه خود کمک کنید. این افراد اغلب با آژانسهای املاک و مستغلات همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تصمیماتی که می گیرید با اهداف کلی مالی شما همسو است.

نکاتی برای بهبود امور مالی

بودجه ای کاملاً فکر شده اولین قدم برای دستیابی به کنترل کامل بر امور مالی شماست. اگرچه مشاوران مالی معمولاً با شکل دادن به استراتژی سرمایه گذاری شما سر و کار دارند، اما آنها معمولاً می توانند خیلی بیشتر از اینها کار کنند. خدمات ملکی می تواند شما را با حداکثر سه مشاور در منطقه خود جفت کند که به شما کمک می کند برنامه ریزی جامع مالی را در زندگی خود انجام دهید. لحظه ای وقت بگذارید و پرسشنامه ما را کاملاً مرور کنید، زیرا پاسخ های شما تعیین کننده تطابق دریافتی شما خواهد بود.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه های از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *