چگونه خانه لوکس خود را بفروشیم
چگونه خانه لوکس خود را بفروشیمReviewed by سید محمد سیدی on Oct 21Rating: 5.0

چگونه خانه لوکس خود را بفروشیم و سود بیشتری را به دست اوریم. فروش ملک خود را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. وقتی صحبت از اصطلاح تجمل گرایی می شود همه انتظار دارند که ویژگی های عادی یا معمول وجود نداشته باشد، واژه تجمل گرایی ولخرجی را بیان می کند.

یک خانه لوکس از این نظر متفاوت نیست که معمولاً خانه ای است که هزینه های بیشتری به دلیل داشتن ویژگی های فاخر بیشتر و ابعاد بزرگتر نسبت به خانه غیر لوکس دارد. در نتیجه تهیه و ارائه یک لوکس برای فروش نیز باید از استانداردهای بازاریابی لوکس برخوردار باشد. 90٪ فروش خانه باعث می شود خریداران خانه ابتدا به خانه مراجعه کنند.

خریداران خانه لوکس پس از بازدید از خانه باید از وضعیت جسمی خانه رضایت داشته باشند و همچنین معتقد باشند که با توجه به ارزش واقعی آن قیمت گذاری می شود. با توجه به این نکته در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه خانه لوکس شما به اندازه کافی بلند شده است آورده شده است به طوری که نه تنها خریداران برای دیدن شخصاً خانه شما وارد می شوند بلکه آماده ارائه پیشنهاد هستند.

چگونه خانه لوکس خود را بفروشیم

قیمت مناسب یک خانه لوکس برای فروش یکی از مولفه های مهم برای فروش آن خانه لوکس است. قیمت بیش از حد یک خانه لوکس می تواند منفی ترین تأثیرات را برای فروش در خانه داشته باشد. اگر هیچ خریدار به دلیل گران بودن خانه هزینه ای را صرف خرید بازاریابی تبلیغات، صحنه پردازی و موارد دیگر نکنید هدر خواهد رفت.

قیمت گذاری در خانه های لوکس نیز از آن دسته وظایفی است که گاهی به دلیل محدود بودن میزان فروش مسکن مجلل در یک مکان، تعیین قیمت دقیق را دشوار می کند. چالش های قیمت گذاری برای خانه های لوکس همچنین با افزایش خانه لوکس در ارزش دلاری و / یا در شرایطی که قرار است در مناطق منحصر به فرد و تعداد بسیار کمی از خانه های لوکس دیگر واقع شوند افزایش می یابد.

فروش خانه لوکس در تهران

تعداد و بیشتر به منظور تلاش برای تعیین قیمت. به طور کلی خانه های لوکس که ظرف شش ماه قبل از روزی که تحقیق انجام شده فروش داشته اند ایده آل برای به دست آوردن داده های دقیق قیمت هستند. در جاهایی که خانه های لوکس کمتری فروخته می شوند می توان دوره شش ماهه را افزایش داد تا بیش از شش ماه به عقب برگردد اما به طور کلی نباید از فروش های مشابه قدیمی تر از یک سال استفاده شود.

بازدید حضوری از املاک

به خریداران مراجعه حضوری کمک می کند. تصاویر و فیلم ها فقط چیزهای زیادی را می توانند بیان کنند و وقتی خریداران می خواهند از خانه بازدید کنند تجربه حضوری باید به اندازه تجربه آنلاین باشد. برخی از نکات اساسی برای صحنه سازی خانه های مجلل شامل کاهش شخصی سازی (کالاهای جمع آوری شده عکس ها یا نقاشی های خانواده هنرهای عجیب و غریب یا مبلمان) رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های خنثی کاهش یا مرتب سازی مجدد مبلمان برای ایجاد فضای بازتر در خانه است.

خریداران خانه های لوکس

خریداران خانه های لوکس باید بتوانند در خانه ای گشت بزنند و تصور کنند که در آن زندگی می کنند و بنا به نیاز خود از خانه استفاده می کنند. اگر خانه ای بیش از حد شخصی شده باشد خریداران نمی توانند گذشته از شخصی سازی را ببینند و در نتیجه احتمالاً پیشنهاد دیگری وجود دارد. خدمات ملکی آماده سازی حرفه ای یا کار با یک آژانس املاک و مستغلات که مرحله بندی را درک می کند می تواند هنگام آماده سازی یک خانه لوکس برای فروش مفید باشد

چگونه خانه لوکس خود را بفروشیم

چگونه خانه لوکس خود را بفروشیم

قیمت گذاری خانه های لوکس

قیمت گذاری سایر خانه های لوکس باید با خانه هایی که از نظر تعداد اتاق خواب، تعداد حمام و ویژگی های خانه مشابه هستند مقایسه شود. در مواردی که فروش خانه در مقایسه با اتاق خواب حمام امکانات رفاهی و سایر امکانات کم و زیاد می شود باید تنظیمات مربوط به پایین را تنظیم کنید. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد یک خانه مجلل ممکن است جستجو در مورد خرید و فروش مسکن قابل مقایسه با سایر مناطق دارای خانه مشابه لوکس و ساخت مشابه باشد.

برای مقایسه مناطق مختلف و همچنین تعیین اینکه آیا نوع یک خانه به طور خاص به دلیل موقعیت مکانی کم یا زیاد است باید تجزیه و تحلیل شود. اگر بین قیمت مکان های مسکونی کلی تفاوت وجود داشته باشد هنگام تعیین فروش خانه های لوکس بین آن مکان ها برای تعیین بهترین قیمت در لیست باید تفاوت قیمت را در نظر گرفت.

فیلم و عکس از املاک و مستغلات

بیش از 90٪ خریداران خانه جستجوی آنلاین خود را در خانه آغاز می کنند. در نتیجه تصاویر و فیلم های مورد استفاده برای بازاریابی یک خانه لوکس برای جلب توجه خریدار باید به بهترین شکل ممکن باشد. هنگامی که خریداران به فیلم و عکس های یک خانه توجه کردند احتمالاً تمایل دارند که شخصاً به آنجا بیایند و از آن بازدید کنند در نتیجه ترافیک پا را افزایش می دهند که به نوبه خود به این معنی است که احتمال دریافت یک یا چند پیشنهاد در خانه نیز بیشتر است.

در حالی که اکثر دوربین های عکاسی با تلفن های همراه جایگزین شده اند اما نه دوربین های عکاسی و نه دوربین های تلفن همراه جایی در عکاسی لوکس از مشاور املاک و مستغلات ندارند. کیفیتی که دوربین های عکاسی می توانند ارائه دهند کاملاً کم است.

در حالی که دوربین های تلفن همراه کاملاً پیشرفته هستند فقدان یک لنز با زاویه دید عریض یا توانایی استفاده از فلاش توانایی آنها در ارائه عکس های با کیفیت از داخل خانه ها را محدود می کند. در نتیجه اگر کسی بخواهد از خانه لوکس شما با یک نقطه عکس گرفته و با دوربین یا تلفن همراه عکس بگیرد ممکن است بخواهید در استفاده از خدمات ملکی آنها تجدید نظر کنید.

بازرسی از خانه قبل از فروش

یکی از راه های اطمینان از اینکه خانه شما به عنوان یک خانه لوکس با کیفیت شناخته می شود، انجام بازرسی از خانه قبل از فروش آن است. با بازرسی از منزل مشخص می شود که آیا موارد عمده ای در خانه وجود دارد که باید قبل از عرضه آن در بازار برطرف شود.

علاوه بر این بازرسی از منزل در پیش فروش به شما کمک می کند تا موارد جزئی را که می توان از آنها مراقبت کرد شناسایی کنید تا در هنگام ارائه یک پیشنهاد کمتر نگران باشید. تا اطمینان حاصل شود که خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید خانه تصمیم درستی می گیرند.

زمان فروش یک خانه لوکس

از آنجا که خرید یک خانه لوکس به دلیل خریداران کمتری که در بازار خرید یک خانه لوکس هستند کمی بیشتر به طول می انجامد صاحبان خانه های لوکس باید آماده باشند که خانه خود را در بازار بیشتر داشته باشند. هنگامی که یک پیشنهاد ارائه می شود زمان لازم برای رسیدن به میز پایانی نیز می تواند بیش از زمان بسته شدن یک خانه غیر لوکس باشد

مگر اینکه خرید یک پیشنهاد کاملا نقدی باشد. یک خانه لوکس که با رهن خریداری می شود به زمان بیشتری برای تعطیل شدن احتیاج دارد تا چندین ارزیابی بررسی چندین مورد پذیره نویسی و موارد دیگر را که برای وام های مسکن لوکس مورد نیاز است مورد بررسی قرار دهد.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *