دلایل فروش خانه و املاک
دلایل فروش خانه و املاکReviewed by سید محمد سیدی on Oct 21Rating:

دلایل فروش خانه و املاک میتواند متعدد باشد که با وجود مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی میتوانید به راحتی ملک و خانه خود را به فروش برسانید. در هر منطقه در سراسر کشور خانه هایی وجود دارد که بیش از بسیاری از رقبا برای فروش می فروشند. برای صاحب خانه اگر قیمت خانه در یک صعود صعودی باشد یا نرخ بهره تغییر کند این امر می تواند نه تنها ناامید کننده باشد بلکه در برخی موارد حتی گران باشد. خوشبختانه مواردی وجود دارد که می توانید به عنوان مالک انجام دهید تا خریداران مسکن را متقاعد کنید تا نگاهی دوباره به خانه خود بیندازند و امیدوارم پیشنهادی را ارائه دهید.

دلایل فروش خانه و املاک

به همین دلیل بیشتر آژانسهای املاک و مستغلات مشتریان خود را در برابر خرید بهترین خانه در محله احتیاط می کنند. به طور معمول فروش آن بیشتر طول می کشد. حتی اگر قیمت خانه ها به طور کلی بر اساس موقعیت مکانی و متر مربع است اما منطقی است که بزرگترین خانه گرانترین خانه باشد. با این حال وقتی احساسات درگیر می شود و مردم می بینند خانه ای در همان خیابان، فقط با یک اتاق خواب کمتر، بسیار ارزان تر است قلب آنها معمولاً آنها را مجاب می کند که قیمت کمتری را انتخاب کنند.

شما باید با نماینده خود بنشینید و خانه هایی را پیدا کنید که ممکن است در همسایگی شما باشد یا در پایین جاده، بسیار شبیه به خانه شما باشد و قیمت آن حتی یکسان یا بالاتر باشد. این اطلاعات خوبی برای ارائه چشم انداز خواهد بود وقتی آنها می پرسند چرا خانه شما گرانتر از خانه همسایه شما است؟

آژانس املاک و مستغلات

یک آژانس املاک و مستغلات هنگام گرفتن عکس از نمای بیرونی خانه شما بهترین کار ممکن را انجام می دهند اما اگر هنگام گرفتن عکس خورشید می درخشید و آسمان آبی بود تصور اینکه آن خانه با 6 اینچ چگونه به نظر می رسد دشوار است از برف روی زمین و همین امر برعکس صدق می کند.

اگر در سردترین قسمت ماه ژانویه از خانه عکس گرفته شده باشد به نظر می رسد خانه در مقایسه با اوایل ماه مارس یا آوریل بسیار متفاوت است. خوشبختانه تصحیح این مسئله آسان است. یا خودتان چند عکس به روز شده بگیرید یا از نماینده یا شخصی که با دوربین خوب است بخواهید چند تصویر اخیر برای شما بسازد.

وسایل نقلیه در مسیر

همیشه بهتر است که هرچه بیشتر سر و وضع موجود را از همه قسمت های خانه بردارید و این شامل حیاط و مسیر عبور است. اگر خانه دارای یک گاراژ 2 اتومبیل باشد اما یک یا دو وسیله نقلیه در خارج از گاراژ پارک شده باشد این تصور می شود که خانه بسیار کوچک است بنابراین نیاز به ذخیره وسایل در گاراژ است. اگر گاراژ پر است وسایل را به بیرون و قسمت دیگری از خانه منتقل کنید یا یک واحد ذخیره سازی خود را اجاره دهید تا خانه بفروشد. اگر این گزینه نیست وسایل نقلیه را در حیاط پشتی پارک کنید.

مدت زمان طولانی در بازار

خریداران بالقوه معمولاً می پرسند چه مدت یک ملک برای فروش در لیست قرار گرفته است. این اطلاعات با زمان لیست سایر املاک اطراف مقایسه می شود. خانه ای که برای مدت طولانی نشسته است پرچم قرمز را به سمت چشم اندازها می اندازد.

در این زمان است که شما باید با مشاور املاک خود گفتگوی جدی داشته باشید. اگر نماینده نتوانسته است خانه را بفروشد قطعاً زمان تغییر استراتژی بازاریابی فرا رسیده است و حتی می تواند دلیلی برای تغییر نمایندگی باشد.

حیاط نامنظم به نظر می رسد

همیشه تمیز و تمیز نگه داشتن حیاط مهم است. مردم از ظاهر حیاط یک تصمیم ثانیه ای در مورد خانه می گیرند. بوته هایی که بیش از حد رشد کرده اند چمن هایی که باید تراش داده شوند و برگهایی که چند هفته است چمن کاری نشده اند این احساس را به وجود می آورند

که ممکن است مالک از موارد دیگر مانند تعمیر و نگهداری لوله کشی معاینات منظم در مورد بخاری، تهویه مطبوع و سایر موارد عمومی غافل شده باشد. وارد حیاط شوید و کاملاً جدید جلوه دهید. درخواست تجدیدنظر محدود است زیرا فروش خانه به معنای واقعی کلمه می تواند به همین جزئیات وابسته باشد.

دلایل فروش خانه و املاک

دلایل فروش خانه و املاک

خانه بوی بدی دارد

مردم هنگام ورود به خانه تصور می کنند و اولین مناظر و بوی این ملک را می گیرند. بوی بد به همان اندازه که ظاهر بد است باعث دور شدن برخی از خریداران می شود. بسیاری از افراد معمولاً وقتی بوی بدی به ذهن می رسد به دود سیگار فکر می کنند و این برای برخی از خریداران سود زیادی است. اما موارد بسیار دیگری وجود دارد که می توان از جمله آنها را در نظر گرفت

  • بوی موی حیوانات اهلی و حیوانات خانگی
  • بوهای غذایی قوی یا تند
  • روکش دیوار قدیمی
  • مبلمان قدیمی

همه این موارد توانایی غیرعادی در به دام انداختن بوها و نگه داشتن آنها برای مدت طولانی دارند. خوشبختانه اکثر این موارد با کمی کار و دانش عمومی که از طریق اینترنت پیدا می شود به راحتی تمیز می شوند.

مناطق ذخیره سازی بهم ریخته است

همانطور که قبلا ذکر شد یک خانه آشفته باعث می شود خریداران بالقوه احساس کنند ملک خیلی کوچک است. حتی اگر این مکان بیش از اندازه کافی متر مربع و مکان های ذخیره سازی داشته باشد وجود مواد زیاد می تواند مردم را از این کار دور کند در اینجا مناطقی برای تمرکز و از بین بردن شلوغی وجود دارد.

  • کابینت آشپزخانه
  • میزهای آشپزخانه
  • آبدارخانه
  • یخچال
  • همه کمدها
  • گاراژ
  • کابینت حمام

ساماندهی این مناطق باعث ایجاد احساساتی زیبا و منظم در خانه می شود که باعث می شود خریدار بیشتر تصور کند که در خانه شما باشد.

شماره خانه گمشده

اگر خانه شماره خانه یا در صندوق پستی یا خانه نداشته باشد خریداران ممکن است برای یافتن مکان با مشکل روبرو شوند. این مبارزه احساسات بدی را ایجاد می کند و می تواند خریداران را قبل از ورود آنها به اموال شما دور کند. اطمینان حاصل کنید که شماره منزل شما به راحتی از طریق صندوق پستی یا نزدیک درب ورودی قابل مشاهده است. اگر شماره خانه هایی دارید که قدیمی و فرسوده به نظر می رسند شماره های براق جدید را جایگزین آنها کنید.

افراد در خانه هنگام نمایش

بیشتر خدمات ملکی با این حقیقت مشترک موافقت خواهند کرد. وقتی خانه های مستقر در اتاق نشیمن نشسته اند و یا در سالن ها بالا و پایین می روند نمایش خانه ای به خریداران بالقوه کاملاً ناجور است. صاحبان خانه بدیهی است که وقتی افراد غریبه ای برای دیدن مکان حضور دارند می خواهند از خانه خود محافظت کنند. اما این امکان را برای آژانس املاک و مستغلات فراهم می کند که آزادانه در مورد مکان صحبت کنند.

هیچ خانه ای کامل نیست. هر مکان دارای نکات مثبت و منفی است. وظیفه نماینده یافتن خریدار است که منفی برایش ناراحت نباشد یا توانایی اصلاح نکات منفی را داشته باشد. این گفتگوی سختی است که باید با صاحب خانه که چند فوت دورتر نشسته است انجام دهید.

قیمت خانه شما بسیار گران است

شرط می بندم شما فکر کردی این اولین موردی است که تحت پوشش قرار گرفته درست است. باور کنید یا نه قیمت همیشه مشکل نیست. به همین دلیل این نکته ماندگار شد ابتدا باید در مورد موارد فوق با نماینده خود صحبت کنید. اگر دارایی شما از هر یک از این مشکلات رنج می برد فوراً به آنها رسیدگی کنید.

اما اگر به همه این مسائل پرداخته اید و خانه فروشی ندارد ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با نماینده خود در مورد کاهش قیمت صحبت کنید. تغییر قیمت مهمات جدیدی را به نماینده می دهد تا در بازاریابی خود استفاده کند و احتمالاً می تواند خریدار مناسب را به خود جلب کند. همچنین ممکن است زمان پیدا کردن یک بنگاه املاک و مستغلات جدید باشد. این بار شما می خواهید مطمئن باشید که هنگام انتخاب یک بنگاه املاک و مستغلات مرتکب این اشتباهات نمی شوید.

خانه شما فروشی ندارد

اگر در موقعیتی هستید که باید خانه ای را بفروشید نشستن خانه در بازار بدون هیچ پیشنهادی واقعاً آزار دهنده است. اکنون زمان آن است که یک قدم به عقب برگردید و همه جوانب خانه را از بالا به پایین داخل و خارج بررسی کنید. این تنها راه واقعی برای کشف هر یک از مواردی است که ممکن است مانع از خرید شخصی شود و ممکن است دریابید که یک چیز ساده است که همه چیز را به شکل عالی درآورید و در صاحب خانه بعدی فریب دهید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *