10 قدم برای خرید خانه
10 قدم برای خرید خانهReviewed by سید محمد سیدی on Oct 22Rating:

10 قدم برای خرید خانه که هر یک از انها به یافتن خانه رویایی و مورد نیاز شما کمک خواهد کرد. خرید خانه به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد اما این 10 مرحله می تواند به روند مدیریت خرید کمک کند تا بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید. خرید خانه را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

1: به محض این که می توانید مطالعه وب سایت ها روزنامه ها و مجله هایی که دارای لیست املاک و مستغلات هستند، شروع کنید. خانه های خاص مورد علاقه خود را یادداشت کنید و ببینید چه مدت در بازار باقی می مانند. همچنین به هرگونه تغییر در قیمت های درخواستی توجه داشته باشید. این به شما درک روند مسکن در مناطق خاص را می دهد.

10 قدم برای خرید خانه

2: وام دهندگان به طور کلی توصیه می کنند اگر خریداران مسکن قصد دارند 20 درصد پیش پرداخت کنند و مقدار متوسطی دیگر بدهی داشته باشند، افراد به دنبال خانه هایی می روند که هزینه آنها بیش از سه تا پنج برابر درآمد سالانه خانوار آنها نباشد. اما شما باید این تصمیم را براساس وضعیت مالی خود تعیین کنید. از ماشین حساب استفاده کنید تا ببینید چه مقدار خانه می توانید تهیه کنید. برای کمک به پس انداز پیش پرداخت خود را امتحان کنید که کنار گذاشتن پول در هر ماه را آسان می کند.

3: پیش شرط و تأیید اعتبار وام

قبل از شروع به جستجوی خانه باید بدانید که واقعاً چقدر می توانید هزینه کنید. بهترین راه برای انجام این کار ، گرفتن پیش شرط برای رهن است. برای دریافت پیش صلاحیت فقط باید برخی از اطلاعات مالی مانند درآمد و میزان پس انداز و سرمایه گذاری خود را به بانک مسکن خود ارائه دهید. وام دهنده شما این اطلاعات را بررسی می کند و به شما می گوید که چقدر می توانیم به شما وام دهیم. این به شما محدوده قیمت خانه هایی را که باید به آنها نگاه کنید می گوید.

4: نماینده مشاور املاک و مستغلات

آژانس های املاک و مستغلات هنگام خرید یا فروش خانه شرکای مهم هستند. مشاوران خدمات ملکی می توانند اطلاعات مفیدی در مورد خانه ها و محله ها به شما ارائه دهند که به راحتی برای عموم قابل دسترسی نباشد. دانش آنها از روند خرید خانه، مهارت های مذاکره و آشنایی با منطقه ای که می خواهید در آن زندگی کنید می تواند بسیار ارزشمند باشد. و از همه مهمتر استفاده از نماینده برای شما هزینه ای ندارد از کارمزدی که فروشنده خانه پرداخت می کند جبران می شود.

5: خرید و پیشنهاد برای خانه

گشت و گذار در خانه ها را در محدوده قیمت خود شروع کنید. ممکن است یادداشت برداری (با استفاده از این چک لیست مفید) در مورد تمام خانه هایی که بازدید می کنید مفید باشد. خانه های زیادی خواهید دید! شاید به خاطر سپردن همه چیز درباره آنها دشوار باشد بنابراین ممکن است بخواهید برای کمک به یادآوری هر خانه از آنها عکس یا فیلم بگیرید.

برای یافتن خانه مناسب به همان اندازه که نیاز دارید وقت بگذارید. سپس با آژانس املاک و مستغلات خود کار کنید تا بر اساس ارزش خانه های مشابه در همان محله با یک پیشنهاد منصفانه مذاکره کنید. هنگامی که شما و فروشنده در مورد یک قیمت به توافق رسیدید خانه در محاصره قرار می گیرد این مدت زمانی است که برای انجام تمام مراحل باقیمانده در مراحل خرید خانه لازم است.

6: بازرسی در منزل را انجام دهید

به طور معمول پیشنهادات خرید منوط به بازرسی در خانه از املاک برای بررسی علائم آسیب ساختاری یا مواردی است که ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد. مشاور املاک معمولاً به شما کمک می کند تا طی چند روز پس از پذیرش پیشنهاد شما توسط فروشنده این بازرسی را انجام دهید. اگر بازرسی خسارت مادی قابل توجهی را نشان دهد این شرایط احتمالی از شما محافظت می کند و به شما فرصتی می دهد تا مجددا در مورد پیشنهاد خود مذاکره کنید یا آن را بدون مجازات پس بگیرید.

هم شما و هم فروشنده گزارشی از یافته های بازرس خانه دریافت خواهید کرد. سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید قبل از تعطیل کردن فروش از فروشنده بخواهید که چیزی را در ملک اصلاح کند. قبل از بسته شدن فروش شما در خانه گشت و گذار خواهید کرد به شما این فرصت را می دهد که تأیید کنید که هرگونه تعمیرات توافقی انجام شده است.

7: انتخاب بانکدار وام مسکن

وام دهندگان طیف گسترده ای از برنامه های وام با قیمت رقابتی و شهرت برای خدمات استثنایی مشتری را دارند. هنگام خرید خانه  سوالات زیادی خواهید داشت و داشتن یکی از بانکداران وام مسکن با تجربه و پاسخگو به شما کمک می کند روند کار را بسیار ساده تر کنید.

هر خریدار خانه در انتخاب وام مسکن اولویت های خاص خود را دارد. برخی علاقه مند هستند که پرداخت های ماهانه خود را تا حد ممکن پایین نگه دارند. دیگران علاقه مند هستند مطمئن شوند که پرداخت های ماهانه آنها هرگز افزایش پیدا نمی کند. و هنوز هم دیگران بر اساس دانش فقط چند سال دیگر وام را انتخاب می کنند.

8: خانه را ارزیابی کنید

وام دهندگان ترتیب می دهند که یک ارزیاب تخمینی مستقل از ارزش خانه ای را که می خرید، ارائه دهد. ارزیاب عضو شرکت شخص ثالث است و ارتباط مستقیمی با وام دهنده ندارد. این ارزیابی به همه طرف های درگیر اطلاع می دهد که شما برای منزل بهای خوبی پرداخت می کنید.

9: هماهنگی کارهای اداری

همانطور که می توانید تصور کنید در خرید خانه کارهای زیادی انجام شده است. وام دهنده شما ترتیب یک شرکت عنوان را می دهد تا تمام مدارک را اداره کند و مطمئن شود که فروشنده صاحب درست خانه ای است که می خرید.

10: فروش را ببندید

در پایان تمام مدارک مورد نیاز برای تکمیل خرید از جمله اسناد وام خود را امضا خواهید کرد. پس از بازگرداندن مدارک به وام دهنده معمولاً دو روز طول می کشد تا وام شما تأمین شود. پس از تحویل چک به فروشنده شما آماده انتقال به خانه جدید خود هستید.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *