مزایای سرمایه گذاری در زمین
مزایای سرمایه گذاری در زمینReviewed by سید محمد سیدی on Oct 22Rating:

مزایای سرمایه گذاری در زمین خالی فرصت خوبی را ارائه می دهد که اغلب توسط بسیاری از سرمایه گذاران نادیده گرفته می شود. سرمایه گذاری در زمین مزایای بسیاری دارد که می تواند آن را به یک وسیله نقلیه عالی سرمایه گذاری تبدیل کند. که بسیاری از فرصت های موجود در سرمایه گذاری های خالی زمین را تشخیص می دهند. خرید و فروش زمین را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل تصورات غلط در مورد سرمایه گذاری زمین خالی را نادیده می گیرند. به عنوان مثال افراد تردید اغلب از فرصت هایی که در زمین های خالی وجود دارد بی اطلاع هستند و در عوض فقط یک ملک خالی را با ارزش اسمی مشاهده می کنند. بسیاری از فرضیات اشتباه درباره سرمایه گذاری در زمین وجود دارد. در این مقاله برخی از این باورهای غلط را بررسی خواهیم کرد و برخی از مزایای سرمایه گذاری در زمین خالی و اینکه چرا این یکی از ارزشمندترین سرمایه گذاری ها در حال حاضر است را بیان خواهیم کرد.

مزایای سرمایه گذاری در زمین

اصطلاح “دارایی مشهود” به معنای وجود مادی و فیزیکی آن است (می توان آن را لمس کرد، دید، احساس کرد و حتی از آن استفاده کرد) اینکه بدانید در حال سرمایه گذاری در چیزی هستید که از نظر جسمی وجود دارد احساس راحتی می کنید.

برخلاف دارایی های نامشهود شما می توانید مستقیماً دارایی های مشهود را اندازه گیری کنید. اگرچه این دو نوع دارایی هر دو ارزشمند هستند اما دارایی های مشهود اغلب از امنیت بالاتری برخوردار هستند.

مقرون به صرفه

خرید زمین خالی واقعاً مقرون به صرفه تر از خرید زمینی است که از قبل ساختمان یا سازه ای روی آن است. همانطور که همه سرمایه گذاران املاک و مستغلات می دانند قیمت بالای ملک امروز، به ویژه در شهرهای بزرگ می تواند یک مبارزه مالی واقعی برای خریداران ملک باشد. خرید زمین خالی به شما امکان می دهد با سرمایه کمتری وارد بازار املاک و مستغلات شوید. اگر می خواهید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را آغاز کنید می توانید با خرید زمین کار خود را شروع کنید و آنچه را که باید در این زمینه انجام دهید  می توانید روی آن کار کنید یا اجازه دهید همانطور که هست قدردانی کند.

همچنین نرخ های بیمه و مالیات بر املاک هنگام خرید زمین خالی بسیار کمتر از خرید ملک است. سرمایه گذاری زمین همچنین نیازی به استخدام و پرداخت یک مدیر مشاور املاک برای نظارت بر زمین خالی خود یا استرس در جستجوی یا اخراج مستأجر ندارد. از آنجا که برای خرید زمین خالی مجبور نیستید مبلغ قابل توجهی پول جمع کنید همیشه می توانید آن را به صورت نقدی پرداخت کنید. این بدان معناست که شما همچنین مجبور نیستید سود پرداختی را بپردازید که می تواند بازده سرمایه شما را تأمین کند.

تعمیر و نگهداری زمین خالی

یک مزیت سرمایه گذاری در زمین های خالی این است که دیگر نگران نگهداری عمده نباشید. شما نیازی به تعمیر یا بازسازی چیزی در آن ندارید. علاوه بر چمن زنی برای حفظ شرایط خوب آ، نگهداری زمین خالی به کار زیادی احتیاج ندارد.

سرمایه گذاری در زمین های خالی یک سرمایه بلند مدت و طولانی مدت است زیرا وقت و تلاش شما را زیاد نمی گیرد. این یک سرمایه گذاری عالی برای افرادی است که استرس کمتری در زندگی دارند.

مزایای سرمایه گذاری در زمین

مزایای سرمایه گذاری در زمین

تقدیر بلند مدت

وقتی نوبت به زمین خالی می رسد کم و بیش می توانید انتظار داشته باشید که در همان شرایط خریداری شده باقی بماند. در حالی که حوادث ناگوار مانند آتش سوزی و جاری شدن سیل در کوتاه مدت می تواند بر ارزش زمین تأثیر منفی بگذارد اما سرانجام زمین با گذشت زمان از چنین حوادثی بهبود می یابد. ارزش زمین در طول زمان تقریبا همیشه قدردانی خواهد شد.

این قدردانی از نظر ارزش معمولاً به ویژه برای زمینهای واقع در منطقه ای که اخیراً رشد اقتصادی داشته است حاصل می شود. به عنوان مثال مکانهایی که در حال توسعه و تغییر مکان برای تبدیل شدن به مراکز تجاری یا صنعتی هستند. چنین سایتهایی برای صاحبان زمین خوشایند است زیرا قیمت زمینهای خالی مطمئناً افزایش خواهد یافت.

رقابت بسیار کمتری

سرمایه گذاری برآورد واقعی می تواند در مناطق مطلوب بسیار رقابتی باشد در حالی که برای به دست آوردن یک ملک خالی از ارزش کم زمین خالی اغلب آسان تر است. همانطور که همه ما می دانیم سرمایه گذاران مشاور املاک  از رقابت کمتری در سرمایه گذاری در زمین های خالی چشم پوشی می کنند.

آنها اغلب پول خود را در املاک تجاری خانه ها و آپارتمان ها می گذارند جایی که ممکن است به دلیل رقابت برای به دست آوردن املاک بیش از حد برای املاک بپردازند. با این حال اگر می خواهید معامله بهتر و بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری پیدا کنید باید در زمین های خالی سرمایه گذاری کنید زیرا رقابت بسیار کمی در این زمینه وجود دارد.

درامد بالای زمین خالی

سرمایه گذاری در زمین های خالی کلاس دارایی نامطلوبی نیست که اغلب از نظر بسیاری از سرمایه گذاران قابل مشاهده است. برعکس مزایای زیادی دارد که در سایر سرمایه گذاری های املاک و مستغلات نمی توانید پیدا کنید. مزایای سرمایه گذاری زمین که در بالا ذکر شد به شما کمک می کند تا این درآمد خوب را امتحان کنید.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *