خرید ملک و زمین از فنلاند

خرید ملک و زمین از فنلاند در ایران به عنوان سرمایه گذاری در املاک و همچنین داشتن ملک در بهترین شهر های ایران مخصوصا برای ایرانی های مقیلم در کشور های خارجی میتواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. این مقاله فقط به عنوان یک راهنمای مقدماتی در نظر گرفته شده است و به برخی از عناصر مورد نیاز برای بررسی دقیق قبل از شروع معاملات املاک یا دقت کافی اشاره دارد. معاملات املاک غالباً پیچیده است به ویژه در کشورهای خارجی و ما به شما توصیه می کنیم از مشاوره حرفه ای مستقل خدمات ملکی استفاده کنید.

خرید ملک و زمین از فنلاند

خارجی ها مجاز به خرید ملک در ایران برای اهداف مسکونی هستند اما اجازه خرید زمین های کشاورزی را ندارند. بیشتر مهاجران در ایران به سمت پایتخت تهران گرایش پیدا می کنند. در حالی که امکان خرید ملک برای خارجی ها در ایران وجود دارد اما ممکن است دشوار باشد، بنابراین اکثر مهاجران تمایل به اجاره دارند. املاک مستقل برای خرید خارجی ها در ایران در دسترس است اما ساکنان خارجی که از یک ملک نقل مکان می کنند نیز موظفند ظرف شش ماه پس از ترک عنوان مالکیت را به یک غیر تبعه یا ایرانی واجد شرایط منتقل کنند تا از قضاوت توسط اداره ثبت زمین جلوگیری شود.

نحوه خرید املاک در ایران

اگر در حال خرید یک آپارتمان در تهران هستید باید موارد زیادی را بخاطر بسپارید. در مرحله اول، باید به گواهی مدیر خانه و برخی از جزئیات مانند سن ساختمان، مساحت مربع آپارتما، نیازهای فعلی تعمیرات و بازسازی های برنامه ریزی شده و کامل نگاهی بیندازید. علاوه بر این از طریق گواهینامه انرژی و صورت های مالی و برنامه ها هیچ آسیبی به نگاه نمی رساند. به بازسازی های احتمالی لوله کشی توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید ملک و زمین از فنلاند

خرید ملک و زمین از فنلاند

روند قرار داد خرید ملک

در صورت تصمیم برای شروع پیشنهاد منزل برای آپارتمان، این کار را به صورت کتبی انجام دهید. اگر مطمئن نیستید که واقعاً آپارتمان را می خواهید و می توانید هزینه آن را پرداخت کنید، روند را شروع نکنید. به این دلیل که لغو پیشنهاد ممکن است منجر به جلب پیش پرداخت یا پرداخت یک جریمه قرارداد شود که محدود به چهار درصد از کل قیمت فروش است. روند مناقصه معمولاً سریع، فقط چند روز انجام می شود. فروشنده حتی اگر پیشنهادی را پذیرفته باشد – حتی اگر با قیمت درخواست مطابقت داشته باشد – مکلف به فروش نیست. با این حال در این صورت فروشنده باید جریمه قراردادی مشخص شده در پیشنهاد را پس دهد.

مدارک موجود بستن قرارداد

اگر پیشنهاد شما پذیرفته شود، مسلماً مدارک بیشتری برای انجام وجود دارد. اگر مستنداتی را استخدام کرده اید ، یک مشاور املاک آماده می شود. و همین طور بانک ها و موسسات حقوقی. در صورت تمایل به صرفه جویی در هزینه ها، الگوها در اینترنت موجود هستند. لیست بلندی از مواردی که باید درج شود وجود دارد: اطلاعات شخصی فروشنده و خریدار، نام و آدرس شرکت، تعداد و مقدار سهام و تعداد آپارتمان، اطلاعات مربوط به آپارتمان (ساختمان، ورودی، شماره آپارتمان، تعداد اتاق و منطقه) قیمت و شرایط پرداخت، تاریخ تحویل اسناد، تاریخ انتقال مالکیت و تملک و تاریخی که هزینه نگهداری از آن قابل پرداخت است.

خدمات بین المللی املاک در تهران

شرکت خدمات ملکی با سالها تجربه در کار با ایرانیان، خارجی ها و افراد مقیم در کشور های خارجه، می تواند بهترین املاک و مستغلات برای درخواست آپارتمان مبله، ویلا، دفاتر یا کل ساختمان در ایران باشد. مشاوران ما در صحبت کردن به زبان انگلیسی حرفه ای هستند و قوانین را خیلی خوب می شناسند، بنابراین می توانند برای یک خارجی یا مهاجران بسیار مناسب باشند تا خانه ایده آل خود را پیدا کنند.

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملکی می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در ایران با ما تماس بگیرند.