حفظ املاک سرمایه گذاری
حفظ املاک سرمایه گذاریReviewed by سید محمد سیدی on Oct 24Rating:

حفظ املاک سرمایه گذاری را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. بسیاری از سرمایه گذاران یک دارایی مسکن خریداری می کنند با کمک مشاور املاک مستاجر و خریدار پیدا می کنند و سپس اقدامات مهم نگهداری را فراموش می کنند تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاری آنها در حداکثر پتانسیل خود انجام می شود.

این تقریباً شبیه به تهیه یک ماشین پرنعمت بسیار پرطرفدار کمیاب و بکر است که فقط در آب و هوای آن را پارک کند و اجازه دهد زنگ زدگی یکپارچگی ساختاری خود را شروع کند تا زمانی که به پروژه احیای شخص دیگری تبدیل شود. چرا باید چیزی با ارزش خریداری کرد مخصوصاً اگر برای انجام این کار باید بدهی قابل توجهی بپردازید فقط برای اینکه ارزش آن به آرامی خراب شود.

حفظ املاک سرمایه گذاری

با این حال این همان کاری است که مدیران املاک اغلب می بینند تعداد زیادی از سرمایه گذاران آنها انجام می دهند. واقعیت های مالی نگهداری املاک و مستغلات مسکونی یک تعهد واقعی است و باید از همان ابتدا به درستی مدیریت و حساب شود.

ظرفیت در نظرگرفتن تغییرات مختلفی که ممکن است در زندگی فرد اتفاق بیفتد زیرا ما به مراحل مختلف می رویم هنگامی که صحبت از برنامه ریزی سرمایه گذاری در املاک می شود مهارت مفیدی است. شما باید به این فکر کنید که جریان نقدینگی شما از کجا چه موقع و چگونه جریان دارد و واقعاً هزینه های مربوط به نگهداری سرمایه های مسکن و همچنین سبک زندگی خود را در مقاطع مختلف زمانی تجزیه و تحلیل کنید.

برنامه ریزی حفظ سرمایه

این بینشی واقع بینانه در مورد نوع سرمایه گذاری شما می تواند فراهم کند و مهمتر از همه بهترین نوع دارایی مسکن متناسب با شرایط کنونی و بالقوه آینده شماست. در این برنامه ریزی تعمیر و نگهداری پرتفوی املاک شما و شاید ارتقا گاه به گاه نیاز به معادله داشته باشد.

فراموش نکنید دلیل ادعای استهلاک در اظهارنامه مالیاتی این است که فرض می شود یک ساختمان با گذشت زمان تخریب می شود. این فداکاری ارزشی به ویژه برای خانه های آجر و ملات که عمدتاً از نظر ساختاری و یا آرایشی خراب می شوند تا جایی که به ارزش ذاتی بازار آسیب می رساند صادق است.

چه برنامه ای دارید؟

اگر در یک آپارتمان مسکونی یا سایر مشاور املاک چند عنوانی مانند واحدها یا خانه های شهری سرمایه گذاری کنید به طور کلی می بینید که یک نهاد شرکتی برای نظارت بر نگهداری از ساختمان و هرگونه فضای عمومی در محل موجود است. که شامل پارکینگ خشکشویی، محوطه باغ و مواردی از این دست است.

به عنوان یک مالک در ساختمان شما ملزم به پرداخت هزینه سالانه بدنه شرکت خواهید شد و ممکن است در صورت لزوم برای کارهای سرمایه ای وجوه اضافی تأمین شود. این موارد می تواند شامل تعمیرات سقف به دنبال آسیب طوفان باشد. این هزینه ها بسته به عوامل بیشماری متفاوت است. با این حال آنها باید نسبت به نوع بافر نگهداری که سرمایه گذاران باید برای آن آماده کنند نسبت به اندازه و نوع مسکن شما بازتاب داشته باشند.

حفظ املاک سرمایه گذاری

حفظ املاک سرمایه گذاری

موارد اضطراری

تعمیرات اضطراری می تواند به سرعت در یک بافر جریان وجه نقد قرار گیرد در صورتی که در شماره گیری اولیه شما حساب نشود. با توجه به نهاد نظارتی در ایالت یا قلمرو شما در مورد آنچه یک کالای اساسی در یک ملک اجاره ای تشکیل می دهد فکر کنید. سپس می توانید محاسبه کنید که در صورت نیاز هزینه جایگزینی این موارد چقدر است.

مواردی مانند سیستم های گرمایشی و سرمایشی وسایل آشپزی لوله کشی یا زیرساخت های الکتریکی و خدمات آب گرم. داشتن حداقل این مقدار پول در صندوق نگهداری که ممکن است به بافر کلی جریان نقدی شما متصل باشد یا نباشد می تواند سودمند باشد.

نگهداری عمومی

موارد تعمیر و نگهداری منظم تر نیز می تواند در محاسبات پیش بینی گردش وجوه سبد دارایی شما لحاظ شود. مانند موی سر به آن فکر کنید تا مرتب و منظم به نظر برسید. به یاد داشته باشید که دارایی سرمایه گذاری شما هر روز برای شما کار می کند و درآمدزایی دارد. به همین ترتیب شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تولید کننده و زنده مانده است.

به این فکر کنید که چگونه می توانید به شما کمک کند تا سرمایه شما قابل توجه و جذاب باشد. برداشت های اول واقعا در املاک و مستغلات به حساب می آیند. نه تنها بالقوه می توانید مستاجران بهتری را جذب و حفظ کنید بلکه شانس بیشتری برای به حداکثر رساندن بازده و پیدا کردن بیشتر هزینه هایی که می گذارید می تواند با سود سهام به شما بازگردد.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملکی می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *