موفقیت در املاک و مستغلات
موفقیت در املاک و مستغلاتReviewed by سید محمد سیدی on Oct 30Rating:

موفقیت در املاک و مستغلات را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. افراد زیادی سعی در ایجاد مشاغل موفق در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارند. تعداد کمی آن را طولانی مدت می کنند. تعداد کمی موفقیت واقعی از تجارت خود را می بینند. بنابراین چه تفاوتی بین کسانی که شکست می خورند و کسانی که موفق می شوند وجود دارد.

این همان چیزی است که من در این مقاله کشف می کنم با راهنمایی برخی از سرمایه گذاران مستقر. از چند سرمایه گذار که شرکتهای شخصی خود را اداره می کنند پرسیدم چه کسی باعث موفقیت فردی می شود و این چیزی است که آنها گفتند  استقامت داشته باشید سازگار باشید و به یادگیری ادامه دهید.

موفقیت در املاک و مستغلات

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است در املاک و مستغلات شکست بخورید. یکی از آنها این است که شما در برابر دشواری هایی که برای شما به وجود می آورد استقامت نداشته باشید. این منطقی است زیرا همه در هر مشاغل شکست را تجربه می کنند.

بنابراین اگر تمایلی به استقامت ندارید راه حل هایی برای مشکلات پیدا می کنید و به کار خود ادامه می دهید از همان ابتدا محکوم هستید. در حقیقت هیچ کس بدون اینکه ابتدا شکست را تجربه کند به موفقیت نمی رسد. و این می تواند از یک عقب گرد موقت تا سقوط یک معامله یا تلاش برای یافتن سود منجر شود.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

مهمترین چیز برای موفقیت در یک سرمایه گذار، موفق بودن سازگاری و [تمایل به ادامه یادگیری] است. یک سرمایه گذار احتمالی در صورتی سرمایه گذار می شود که این کیفیت را داشته باشد. استقامت من از لجاجت محض و امتناع از تسلیم ناشی می شود. چیزهای بد، سد معبر و چالش ها همیشه در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اتفاق می افتد. باید یاد گرفت که از این موانع عبور کنید.

معاملات با کیفیت فرود به طور مداوم آسان نیست. برای تحقق بخشیدن به موفقیت باید بی وقفه تنظیم شود. آنچه دیروز کار کرد ممکن است فردا جواب ندهد. [دائماً مایل به یادگیری] چیزی است که ادم موفق را از بقیه جدا می کند و بهترین نتیجه در طول عمر به عنوان یک سرمایه گذار است. یادگیری نیاز به اشتباه دارد. برخی از سرمایه گذاران چیزی را پیدا می کنند که برای مدتی مفید است و دیگر به دنبال آن نیستند.

پشتکار در سرمایه گذاری املاک

در حالی که من فکر می کنم ترکیبی از ویژگی ها وجود دارد که به کسی کمک می کند تا یک سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات باشد من معتقدم که پشتکار ممکن است یکی از مهمترین صفات باشد. پشتکار تسلیم شدن نیست. این پایداری و سرسختی است. تلاش لازم برای انجام کاری را انجام داده و آن را تا پایان ادامه دهید حتی اگر کار سختی باشد. سرمایه گذاران مشاور املاک و مستغلات باید بتوانند شرایط سختی را که ناگزیر با چرخه های بازار اتفاق می افتد پشت سر بگذارند و برای شروع فرصت حمله هنگامی که ابرها پاک می شوند زنده می مانند.

بنابراین سوال این نیست که آیا شما می خواهید یک شکست را تجربه کنید یا در کسب و کار خود با شکست روبرو هستید. سوال این است که آیا شما در برابر سختی مقاومت می کنید در آن کار می کنید و راه حل های خلاقانه پیدا می کنید؟ آیا حاضرید روش های جدیدی را امتحان کنید یا روش های جدیدی برای حل مشکلات خود بیاموزید؟

موفقیت در املاک و مستغلات

موفقیت در املاک و مستغلات

منصرف شدن در اوضاع دشوار

عزم و اراده مهمترین عامل موفقیت است. هیچ کس قرار نیست دست شما را از طریق آن بگیرد. برای موفقیت طولانی مدت تجارت شما باید چیزی بیشتر از پول وجود داشته باشد. وقتی اوضاع سخت می شود و وسوسه می شوید آن را ترک کنید و پولی را که امیدوار بودید به دست نیاوردید آیا چیزی دارید که شما را به ادامه کار تحریک کند؟ این ممکن است عشق به مشاور املاک و مستغلات یا کمک به مردم برای خارج شدن از شرایط سخت باشد. این ممکن است عشق این باشد که بتوانید جوامع یا محله ها را متحول کنید. اما باید چیزی وجود داشته باشد.

علاوه بر پشتکار سازگاری فوق العاده

خدمات ملکی ثبات را به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در املاک و مستغلات عنوان می کند. او می گوید: اکثر مردم فاقد اراده هستند و آنها انجام کارهای کوچک روز به روز را ندارند. موفق بودن به معنای انجام کارهایی است که اکثر مردم نمی خواهند انجام دهند. من همچنین صداقت و انجام کار درست را مهم نیست. به قول خود وفا کنید.تمرکز و ثابت ماندن مهمترین موارد برای موفقیت سرمایه گذاران است. ثابت قدم باشید. بسته به توانایی های خود هر روز یا ه ر هفته / ماه این کار را انجام دهید. نکته این است که این کار را ادامه دهید.

شفافیت در املاک

بعد از اینکه سیستم ها و فرایندهای خود را منظم کردید و برنامه ای داشتید، با صاحبان خانه صادق و شفاف باشید. اگر چیزی برای پنهان کردن دارید آنها احتمالاً این را در شما می بینند. مشاغل ایجاد اعتماد است و انجام این کار برای شما دشوار خواهد بود اگر صاحبان خانه احساس کنند که چیزهایی را پنهان می کنید با قیمت گذاری یا پیشنهادات خود شفاف نخواهید شد یا از سوالات ساده طفره می روند.

بنابراین علاوه بر استقامت در سختی و شکست. همچنان به یادگیری و رشد می پردازید و در موارد ضروری ثابت قدم هستید باید شفاف، صادق و وسواس داشته باشید تا دردهای صاحبان خانه را که به آنها خدمت می کنید حل کنید. اگر این کار را نکنید احتمالاً موفق نخواهید شد.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملکی می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *