7 روش برای یافتن خرید و فروش املاک
7 روش برای یافتن خرید و فروش املاکReviewed by سید محمد سیدی on Nov 5Rating:

7 روش برای یافتن خرید و فروش املاک را با کمک مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی بیاموزید. خرید و فروش املاک و مستغلات می تواند زمان و هزینه زیادی را صرف کند. و از آنجا که احتمالاً زمان با ارزش ترین کالای موجود در آن است من لیستی از چند استراتژی مقرون به صرفه برای یافتن (و فروش) املاک را تهیه کرده ام. در اینجا 9 استراتژی مقرون به صرفه برای یافتن فروشندگان با انگیزه و معاملات عالی املاک و مستغلات آورده شده است …

7 روش برای یافتن خرید و فروش املاک

صاحبان خانه های خارج از کشور: آیا سرمایه گذاران جدید باید صاحبان املاک خارج از کشور را هدف قرار دهند؟ آره! برخی از فروشندگان با انگیزه صاحبان خانه هایی هستند که در کشوری غیر از محل زندگی ملک (مضطرب و غیر پریشانی) زندگی می کنند.

این خانه ها ممکن است کاملاً متروکه به نظر برسند و ممکن است “افراد چمباتمه زن” یا افراد بی خانمانی در خانه های بدون سکونت زندگی کنند. این می تواند منجر به مسئولیت جدی مالی برای صاحب خارج از کشور شود که ممکن است کاملاً آزاد در پیشنهادات زیر بازار باشد یا ممکن است شرایط مالی خلاقانه و انعطاف پذیر فروشنده را ارائه دهد.

دادگاه طلاق

طلاق و صورتحساب های پزشکی دو دلیل اصلی خرابی مالی است. در طول یک نبرد سخت طلاق همسران سابق ممکن است آنقدر از یکدیگر عصبانی باشند که یکی یا هر دو بیش از هر چیز مایل به “تخلیه” خانه قبلی یا دارایی های سرمایه گذاری خود باشند و یا هزینه های قانونی خود را تأمین کنند.

دادگاه ورشکستگی

هرکسی که در آستانه تشکیل پرونده برای حمایت از ورشکستگی است (فصل 7 برای فرد ، فصل 11 برای یک شرکت) ممکن است انگیزه فوق العاده ای برای تبدیل دارایی مانند املاک و مستغلات به نقدینگی مایع در سریعترین زمان ممکن داشته باشد.

قبل در حین و پس از تشکیل پرونده ورشکستگی و تخلیه فرد نهاد تجاری یا مدیر ورشکستگی منصوب شده توسط دادگاه ورشکستگی فدرال با فروش یا تغییر ساختار دارایی ها و بدهی ها به دنبال یافتن پول نقد هستند.

7 روش برای یافتن خرید و فروش املاک

7 روش برای یافتن خرید و فروش املاک

علائم راهزن

چه چیزی موثرتر و مقرون به صرفه تر از Bandit Sign است؟ بله آن علامت های کوچکی که در چمن همسایه خود می بینید یا یک مکان مشترک در تفرجگاه یا خانه شهری یا در خیابان عمومی یکی از بهترین راه ها برای آگاهی دادن به جهان است که شما خانه ای برای فروش با اصطلاحات خلاقانه دارید شما به دنبال خرید ملک برای بسته شدن سریع هستید.

روش های صحیح و قانونی برای استفاده صحیح از علائم وجود دارد و روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند با برنامه ریزی، منطقه بندی و محدودیت های استفاده غیرقانونی شناخته شود بنابراین تکالیف خود را انجام دهید و در اینجا بسیار محتاط باشید.

چرا برخی از روش های خلاقانه استفاده از استراتژی های تبلیغاتی به سبک قدیمی مانند کارت پستال فیزیکی یا تابلوهای کاغذی در خیابان با اتصالات امروزی مانند پیوند به محتوای دیجیتال در وب سایت شخصی وبلاگ و سایت های رسانه های اجتماعی خود را امتحان نمی کنید؟

داشتن وبلاگ املاک و مستغلات

بیشتر افراد مایلند هر روز چیز جدیدی یاد بگیرند خصوصاً در زمینه هایی مانند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات. وبلاگ یک گزینه خارق العاده برای ایجاد پیروان وفادار و چشم اندازهای بالقوه (خریدار و فروشنده) است. بلاگر و وردپرس سایت های عالی وبلاگ هستند که می توانید بصورت کاملاً رایگان راه اندازی کنید. مردم از کار سخت برای پول خود خسته شده اند. اکنون آنها می خواهند راهی پیدا کنند که پولشان برای آنها سخت کار کند.

کارت ویزیت هوشمندانه

کارت ویزیت با چند کلمه کلیدی از جمله من در یک روز خانه را با پول نقد خریداری می کنم مدتهاست که به سرمایه گذاران کمک می کند فرصت های باورنکردنی پیدا کنند. شرکت های چاپی چه بصورت آنلاین و چه به صورت آفلاین می توانند صدها کارت ویزیت را با هزینه ای کمتر از 15 تا 25 دلار طراحی و منتشر کنند.

وثایق و فروش املاک

تنها قطعیت در زندگی مالیات و مرگ است. با توجه به بررسی های منتشره از املاک و مستغلات در بخش های طبقه بندی شده روزنامه محلی خود یا با انجام تحقیقات دقیق تر از طریق موتورهای جستجوی آنلاین از نزدیک مراقب باشید. وراثت یا فروش املاک فرصت های مختلف سرمایه گذاری را فراهم می کند که در آن املاک به سرعت با قیمت هایی کمتر از ارزش بازار فروخته می شوند. رمز موفقیت در ایده های تجاری یا رویاها، برداشتن اولین قدم به جلو است صرف نظر از اینکه کوچک باشد.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *