تعیین اهداف برای سرمایه گذاری در املاک
تعیین اهداف برای سرمایه گذاری در املاکReviewed by سید محمد سیدی on Nov 5Rating:

تعیین اهداف برای سرمایه گذاری در املاک آیا برای یک، سه، پنج و ده سال آینده اهداف مکتوبی دارید؟ من می خواهم شما را برای شروع هدف گذاری به چالش بکشم اما به یاد داشته باشید اگر هدفی نوشتاری نیست این فقط یک مکالمه است. باید کتبی باشد و باید مهلت داشته باشد. مشاور املاک را از ما بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

در اینجا چند راهنما برای تعیین اهداف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آورده شده است. اهداف باید مشخص باشند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات من می خواهم شما خاص باشید و جزئیات را در آن بگنجانید اما خشن شروع کنید. لازم نیست جزئیات مربوط به چه رنگی، چه گزینه هایی این نوع موارد را وارد کنید فقط آن را یادداشت کنید.

تعیین اهداف برای سرمایه گذاری در املاک

چه نوع خانه ای می خواهید چه چیزی برای خانواده خود تحصیلات دانشگاهی گذراندن وقت بیشتر، سفر، هر چیزی که فکرش را بکنید. می توانید بعداً برگردید تا آنها را اولویت بندی کنید و در مورد خواسته های خود در یک ماه، سه ماه، شش ماه، دوازده ماه و سپس اهداف سه، پنج، ده، بیست، سی ساله تنظیم کنید. هرچه اهداف شما بیشتر باشد، شادتر خواهید بود، عمر طولانی تر و بالاتری برخوردار خواهید بود.

اهداف باید قابل اندازه گیری باشند

شما نمی توانید هدفی را برای استقلال مالی تعیین کنید. به هیچ وجه نمی توانید آن را اندازه بگیرید. نمی توانید آنچه را نمی توانید اندازه بگیرید مدیریت کنید. شما باید برای میزان درآمد مورد نظر خود در هر ماه، در سال، مقدار سهام عدالت موردنظر در املاک در یک، سه ،پنج ،ده و بیست سال تعیین کنید.

باید قابل اندازه گیری باشد. به این ترتیب می توانید آن را به آنچه من می گویم تقلیل دهید به مضحک تقسیم کنید. یکی از مواردی که من آموخته ام این است: افراد موفق سریع اهداف خود را تعیین می کنند و در ادامه کار خود را تنظیم می کنند. درست مثل اینکه افراد موفق به سرعت تصمیم می گیرند در بلاتکلیفی متزلزل نمی شوند و یا درگیر ماجرای منفی نمی شوند.

اهداف باید باورپذیر باشند

این را به خاطر بسپارید اهداف شما باید باورپذیر باشند – توسط شما – در غیر اینصورت هزینه آن را پرداخت نخواهید کرد. آنها باید باورپذیر باشند و از دسترس شما دور باشند اما باید بدانید که اگر واقعاً در انجام آن تلاش می کنید می توانید به آنها برسید.

اهداف شما باید متناسب با عملکرد شما باشد. شما نمی توانید هدفی را برای کار بیشتر ساعات طولانی تر و هدفی برای گذراندن وقت بیشتر با خانواده خود تعیین کنید. آن ها همخوان نیستند. اهداف باید با اقدامات شما هماهنگ باشد.

آنچه می خواهید تجسم کنید

اگر می بینید که خود را قبلاً به هدف رسیده اید ذهن خود را فریب خواهید داد و ذهن شما هدف را قبلاً محقق شده می بیند. اسمش “Fake it” تا زمانی که درستش کنی من همیشه این کار را با ایجاد یک “پوشه رویایی” با تصاویر تمام چیزهایی که می خواستم دقیقا به سمت ماشین خانه و زن انجام می دادم. هر روز فقط یک یا دو دقیقه وقت بگذارید و به زندگی همانطور که برای اهداف شما انجام شده است فکر کنید. وقتی عادت می کنید واقعاً آسان است.

اهداف خود را انجام دهید

کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که اهداف خود را انجام دهید – بر روی اولویتی کار کنید که هر روز شما را به اهداف خود نزدیک می کند. هفته خود را با دقت و با تمرکز برنامه ریزی کنید.

سنگهای بزرگ از نظر ذهنی (نه از نظر جسمی) دشوارترین کارهایی هستند که نتایج بزرگی به بار می آورند. اگر می خواهید یک سطل را با سنگ های بزرگ ، سنگ های کوچک و شن و ماسه پر کنید ، باید سنگ های بزرگ را در FIRST قرار دهید. اگر برنامه ریزی نکنید ، ابتدا شن و ماسه پر می شود و سنگهای بزرگ مناسب نیستند.

تعیین اهداف برای سرمایه گذاری در املاک

تعیین اهداف برای سرمایه گذاری در املاک

اهداف خود را شماره گذاری کنید

اهداف خود را به ترتیب اهمیت شماره گذاری کنید. هدف نه تنها مهم است بلکه دلیل آن نیز مهم است. مطمئناً شما ماشین می خواهید اما چرا ماشین می خواهید؟ مطمئناً شما پول بیشتری می خواهید اما چرا پول می خواهید؟

شما می خواهید بتوانید زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنید می خواهید بتوانید سفر کنید می خواهید یک هامر بخرید و می خواهید یک اتاق خوابگاه اقیانوس داشته باشید یا فرزندان خود را به بهترین دانشگاه بفرستید. هرچه باشد دلیل آن باید باشد. دلیل مهمتر از خود هدف است.

بررسی، نظارت، انجام تنظیمات

اهداف مشاور املاک و مستغلات مورد دیگری که باید انجام دهید بررسی، نظارت و تنظیم اهداف شماست. شما باید انعطاف پذیر باشید. قرار نیست بعضی اتفاقات بیفتد. شما باید با آن روبرو شویداما باید به طور مداوم تلاش کنید تا هر روز بهتر شوید. اگر بیش از کار خود روی خود کار کنید همیشه رشد خواهید کرد. آن جمله آخر را به خاطر بسپارید و آن را یادداشت کنید. ارزش تکرار دارد

اهداف باید یک مهلت داشته باشند

همانطور که در ابتدا اشاره کردم اهداف شما باید یک مهلت باشد. هدف بدون ضرب الاجل فقط یک رویاست. هنگام شروع به تعیین اهداف خود من می خواهم شما اهداف خود را در چهار زمینه اصلی تعیین کنید.

در مورد درآمد حقوق صاحبان سهام یا ارزش خالص و جریان نقدینگی. همه اینها اهداف مالی هستند و به راحتی قابل اندازه گیری هستند. با این حال اعداد را غرق نکنید. در عوض به اهداف میان مدت و کوتاه مدت بپردازید که منجر به موفقیت بلند مدت می شود.

اهداف بهداشتی

اگر احساس خوبی ندارید این احتمال وجود دارد که با حداکثر ظرفیت خود کار نکنید. بنابراین من می خواهم شما برای حفظ سلامتی برخی اهداف بهداشتی را تعیین کنید. “یک سیب در روز” را به یاد می آورید؟ اگر این درست باشد و شما آن را انجام ندهید چه می کنید؟ هرچند کم شروع کنید. سعی نکنید همه این مشکلات را یک باره حل کنید اما شما باید نه تنها برای خود بلکه برای خانواده خود نیز سالم باشید.

اهداف خانوادگی

اهداف خانوادگی را تعیین کنید مصداق هدف خانواده چیست؟ شاید شما بخواهید سالانه چهار مرخصی بگیرید. شاید شما بخواهید سالی سه بار یا پنج بار در یک ایالت جدید بازدید کنید. شاید شما بخواهید سالی دو یا سه بار به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ بروید. شما متوجه موضوع می شوید.

اهداف ایمان

شما باید برخی اهداف معنوی برخی اهداف ایمانی را تعیین کنید. بدون ایمان زندگی شما را کتک خواهد زد شما را خواهد خورد و شما را بیرون خواهد انداخت. به یاد داشته باشید تمام چرنداتی که به شما می رسد چیزی نیست جز کود برای برداشت محصول.

خود را محاصره کنید

نکته دیگری که می خواهم به آن فکر کنید افرادی هستند که با آنها معاشرت می کنید. یک دقیقه وقت بگذارید و به این فکر کنید. اگر به حقوق سالانه نزدیکترین دوستان خود فکر می کنید و آنها را بر 10 تقسیم می کنید ، تقریباً به آنچه می پردازید نزدیک است.

من به شما نمی گویم دوستان خود را خلاص کنید تمام آنچه که من می گویم این است که با آنها معاشرت می کنید کسانی هستند که شبیه شما هستند بنابراین لطفاً این موضوع را در خاطر داشته باشید. دوستان خود را خلاص نکنید فقط برخی دیگر از مواردی را که می خواهید در آینده باشید دریافت کنید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

اگر به دنبال خرید ملکی هستید، چه اولین و چه پنجمین ملک تیم خرید و فروش باتجربه در خدمات ملکی می تواند به شما در در املاک کمک کند.  نمایندگان و مشاوران باتجربه ما می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه هایی از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند برای مشاوره تخصصی که امروزه یک تغییر واقعی ایجاد می کند با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *