----
خرید فروش املاک تجاریReviewed by سید محمد سیدی on Nov 7Rating:

خرید فروش املاک تجاری در گروه خبری آنلاین و سمینارها اغلب از ما سوال می شود چگونه می توانم از جایی که هستم (معمولاً املاک مسکونی یک خانواده) به معاملات در املاک در مقیاس بزرگتر برسم؟ مشاور املاک را از ما بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

این سوال غالباً با یک رسیتال دنبال می شود که چگونه سرمایه گذار در خرید یک ملک بزرگتر تلاش کرده و شکست خورده است یا از مراحل لازم برای دستیابی به دارایی های با درآمد بیشتر مطمئن نیست. برخی هنوز معامله اول خود را انجام نداده اند و نمی دانند که آیا می توانند بدون خرید ملک های کوچکتر در املاک و مستغلات تجاری شروع کنند؟

خرید فروش املاک تجاری

بسیاری از سرمایه گذاران کار خود را با خرید یک خانه اجاره ای سپس یک خانه دیگر و شاید یک آپارتمان دوبلکس یا کوچک شروع می کنند. این یک سناریوی مشترک و یک مشکل کاملا واقعی است. سرمایه گذار برای مقابله با وام های مسکونی خیلی بزرگ شده است و وقتی می داند چطور باید به سمت تجاری بانک نزدیک شود ماهی بی آب است.

سناریوی رایج دیگر سرمایه گذار است که در معامله مشاور املاک درآمد اتفاق می افتد ممکن است وام موجودی را به عهده بگیرد یا برای فروش مالی فروشنده مذاکره کند. ثابت می شود که این ملک برنده است. سرمایه گذار سود خوبی کسب می کند و سپس به دنبال معامله دیگری می رود. سپس نوعی شانس مبتدی شروع می شود که به آن زن دوم سال نیز می گویند.

امپراتوری سرمایه گذار املاک

سپس یک سرمایه گذار وجود دارد که همه چیز را کشف کرده است. آنها در حال خرید ماشین آلات هستند و با گذشت زمان امپراتوری جزئی از انواع مختلف خواص را بدست می آورند – برخی خوب برخی بد – اما اشتراکات کمی غیر از مالک. اما امپراتوری یک جنبه تاریک دارد. فقط همگام بودن با آن یک کار تمام وقت است و اشتباه نکنید این یک شغل است. نگهداری بزهکاری، جست و خیز، تخلیه؟ این لیست ادامه دارد هرگز به پایان نمی رسد و بدون توجه به تعطیلات

این سرمایه گذار است که نیمه شب از خواب بیدار می شود و مشکلات رویاهای خود را برطرف می کند. صبح که فرا می رسد و زنگ هشدار خاموش می شود چشم ها هنوز از خواب تاری می شوند و زنگ ساعت را می بیند که می گوید “فروش!” من فکر می کنم که مشاور املاک و مستغلات یکی از بهترین راه ها – شاید بهترین راه – برای افراد ثروتمند برای ایجاد ثروت باشد. من یک عمر را در این تجارت گذرانده ام و هر سه سناریو را زندگی کردم. من می دانم که بیرون نگاه کردن چیست و می دانم بیرون رفتن چگونه است.

استراتژی = تفکر همه جانبه

همانطور که به تجربیات خود نگاه می کنم امروز می دانم که اگر بخواهم یک اصل ساده را به کار بگیرم می توان از بسیاری از ضربه های سخت جلوگیری کرد. همانطور که اغلب در زندگی اتفاق می افتد تجربه همان چیزی است که شما بلافاصله پس از نیاز به آن بدست می آورید. من قانون عواقب ناخواسته را آموخته ام – که هرگز نمی توانیم کاملاً بفهمیم چه اتفاقی خواهد افتاد اما می توانیم با برنامه ریزی برای موارد غیر منتظره از ضررهای آن کاسته باشیم.

طی سالهای گذشته من این شانس را داشتم که می دیدم بسیاری از برنامه ها به واقعیت می پیوندند. من با سودهای عجیب و غریب معامله کرده ام و تقریباً از همان ابتدا دیگران را به سمت جنوب سوق داده ام. از همه مهمتر من یاد گرفته ام که چگونه تفاوت بین این دو را تشخیص دهم. من آموخته ام که هرچه جلوتر به معامله توجه بیشتری نشان می دهم پول بیشتری در جیب عقبم حاصل می شوم.

خرید فروش املاک تجاری

خرید فروش املاک تجاری

خرید و فروش ملک

این که آیا تازه کار خود را شروع می کنید سعی می کنید بزرگتر شوید یا حتی سعی در بیرون رفتن دارید وقتی برنامه ای برای راهنمایی شما در پیچ و خم انتخاب ها دارید کار بسیار راحت تر است. در حالت ایده آل این راهنما شخصی خواهد بود از نقاط قوت و خواسته های شما استفاده می کند و از نقاط ضعف شما جلوگیری می کند. به طور خلاصه یک استراتژی سرمایه گذاری.

استراتژی به این صورت تعریف شده است: برنامه عملیاتی برای دستیابی به هدفی خاص. اگر نتیجه مشخصی می خواهیم باید آماده انجام کار پا باشیم – قبل از شروع تمام فکر کنیم. و ما با شناسایی هدف شروع می کنیم.

برنامه برای سرمایه گذاری هوشمندانه

اگر می خواهید سرمایه گذاری قابل توجهی در سرمایه گذاری در خدمات ملکی تجاری به دست آورید لازم است که برای تفکر در وقت خود وقت بگذارید. بدانید که املاک و مستغلات به طور کلی یک تجارت آهسته و ثروتمند است و به یک برنامه ریزی حوصله نیاز دار، و پافشاری

بدون استراتژی برای راهنمایی شما نتایج به احتمال زیاد مطلوب شما نخواهد بود. چنین استراتژی چگونه است؟ این ساده تر از آن است که شما فکر می کنید ابتدا خانه مالی شخصی خود را مرتب کنید. امور مالی خود را جهت خدمت به هدف خود در جهت ایجاد ثروت تنظیم کنید. حقیقت گرایی مورد علاقه من را بخاطر بسپارید: فرصتی بدون ظرفیت تصرف آن یک توهم است.

مرحله دوم سرمایه گذاری

در مرحله بعد معیارهای خود را برای نوع اندازه و مکان ملک تشکیل دهید. هر نوع دارایی به مجموعه مهارتهای متفاوتی نیاز دارد و بازدهی متفاوتی را ارائه می دهد. بهتر است ملک متناسب با نقاط قوت سرمایه گذار باشد نه این که بخواهید سرمایه گذار را با ملک متناسب کند.

به همین ترتیب هیچ بازار ملی مشاور املاک و مستغلات وجود ندارد. فقط با مشاهده بازار محلی خود می توانید فرصت هایی را تشخیص دهید که در حد توانایی شما برای اقدام هستند. هنگامی که یک معامله بالقوه را شناسایی کردید بیاموزید که چگونه یک ملک را بر اساس شرایط بازده و قدرت وام خود درست ارزیابی کنید.

تنظیم معاملات خرید ملک

و در آخر بیاموزید که چگونه معاملات را تنظیم کنید و پیشنهادات را برای رد کردن خیلی خوب کنید. با قاطعیت رفتار کنید سپس نه تنها برای برداشت سود آماده باشید بلکه آنها را حفظ کنید. برنامه ریزی مالیاتی و حمایت از دارایی ها یکی از ملفه های اصلی تولید ثروت است.

خدمات بین المللی املاک در تهران

اگر به دنبال خرید ملکی هستید، چه اولین و چه پنجمین ملک تیم خرید و فروش باتجربه در خدمات ملکی می تواند به شما در در املاک کمک کند.  نمایندگان و مشاوران باتجربه ما می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه هایی از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند برای مشاوره تخصصی که امروزه یک تغییر واقعی ایجاد می کند با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *