موفقیت در سرمایه گذاری املاک
موفقیت در سرمایه گذاری املاکReviewed by سید محمد سیدی on Nov 7Rating:

موفقیت در سرمایه گذاری املاک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. این مقاله هیچ ارتباطی با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ندارد. از طرف دیگر ، این مقاله ارتباطی با موفقیت شما در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و سایر جنبه های زندگی شما دارد. با نزدیک شدن سریع سال نو  بسیاری از ما در حال آماده شدن برای ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستیم. امیدوارم برخی از ایده های اینجا شما را در مسیر سرعت دهند.

اگر وقت خود را برای طراحی نقشه راه خود برای موفقیت اختصاص دهید تمام جنبه های زندگی شما به طرز چشمگیری بهبود می یابد. خواه یک اجاره کننده باشید که می خواهید خانه اول خود را بخرید یا یک سرمایه گذار که روی اولین میلیون خود کار می کند می توانید به این اهداف و خیلی بیشتر برسید. وحشی ترین رویاهای شما می توانند به واقعیت تبدیل شوند. و شما می توانید هر چیزی را که می خواهید از زندگی داشته باشید.

موفقیت در سرمایه گذاری املاک

اکثر مردم به یک دلیل ساده زندگی خود را مرتب می کنند ساعت های خود را تحمل می کنند خرده ریزهایی را که ریخته می شوند قبول می کنند خیلی نرم و یا خیلی تنبل هستند و نمی توانند خیلی بیشتر از آنها بخواهند. آنها قدرت ذهن خود را درک نمی کنند. اگر از این مطالب فقط یک چیز یاد گرفتید این را بیاموزید. موفقیت یا شکست شما از ذهن شما با افکار شما شروع می شود.

هر وقت خواسته خود را به دست آوردید ذهن شما کاملاً معطوف آن بود. ذهن انسان فوق العاده قدرتمند است. با افکار غالب خود مغناطیسی می شود و افراد و شرایط زندگی را که مطابق با افکار غالب ذهن شما هستند جذب می کند. یک جمله حکیمانه ناواهو این حقیقت را به خوبی بیان می کند. مواظب باشید چه فکر می کنید در مشاور املاک غیر این صورت بلایی بر قبیله وارد می کنید. ذهن چنان قدرتمند است که به معنای واقعی کلمه می تواند مصیبت به بار آورد.

قدرت ذهن در خرید املاک

اگر دائماً از کمبود پول نگران باشید فقر را به خود جلب می کنید. از طرف دیگر اگر افکار خود را بر روی فراوانی متمرکز کنید فراوانی را جذب خواهید کرد. نحوه درک شما از جهان را برای شما تعریف می کند. بنابراین چه شما باور داشته باشید که می توانید کاری انجام دهید و چه ایمان داشته باشید که نمی توانید همیشه حق با شماست.

شما به عنوان یک انسان قدرت انتخاب دارید. ذهن انسان به قدری قدرتمند است که شما می توانید با انتخاب آگاهانه جهت دهی به افکار خود آینده خود را تغییر داده و آن را هدایت کنید. شما می توانید افکار منفی و خود شکنانه ای را که برای خرابکاری در خدمات ملکی رفاه شما رخنه می کنند از بین ببرید و برای موفقیت برنامه ریزی کنید. تنها محدودیت هایی است که برای خود تعیین می کنید.

برنامه ریزی برای موفقیت

برنامه ریزی برای موفقیت به کمی وقت کمی انرژی و کمی انضباط شخصی نیاز دارد اما نه پیچیده است و نه دشوار. جادوی واقعی در سادگی آن است. فقط سه مرحله وجود دارد.

  • تصميم گرفتن
  • تجسم کنید
  • اقدام کنید

درباره آنچه می خواهید تصمیم بگیرید

اولین قدم مهمترین است. شما باید دقیقاً تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید. ذهن هوشیار شما باید یک هدف مشخص داشته باشد تا ضمیر ناخودآگاه شما بتواند به کار خود بپردازد. هنگامی که تصمیم گرفتید که چه می خواهید ضمیر ناخودآگاه شما می تواند شروع به پردازش اطلاعات کند و شما را به سمت نتیجه دلخواه خود سوق دهد. ضمیر ناخودآگاه شما شروع به هماهنگی با منابع اطلاعاتی می کند که در غیر اینصورت از دست می دهید.

یک قسمت کلیدی از این فرآیند دانستن اینکه شما چه می خواهید است. وقتی ذهن شما هدفی کاملاً مشخص دارد می تواند افکار و اعمال شما را متمرکز و هدایت کند تا زمانی که به هدف مورد نظر برسد. بدون هدف مشخص انرژی ذهن شما به هدر می رود. وقتی نتیجه خود را می دانید ذهن شما تصویری واضح از اینکه کدام یک از اطلاعات دریافت شده به بیشترین اولویت نیاز دارند دارد. ذهن شما برای تأثیرگذاری به پیام واضحی نیاز دارد.

موفقیت در سرمایه گذاری املاک

دلیل اینکه بسیاری از افراد در رسیدن به اهداف خود در مشاور املاک زندگی موفق نیستند این است که آنها هرگز در واقع آنها را در وهله اول قرار نمی دهند. بیشتر مردم زمان بیشتری را صرف برنامه ریزی برای گذراندن تعطیلات می کنند تا برنامه ریزی زندگی خود. شما باید تصمیم بگیرید که چه می خواهید زیرا تنها راهی است که می توانید آن را بدست آورید. دانستن آنچه می خواهید تعیین می کند چه چیزی بدست می آورید.

اکنون وقت بگذارید و زندگی خود را همانطور که می خواهید ایجاد کنید. برنامه ریزی کنید که حداقل یک ساعت را به صورت متمرکز رویایی را ببینید که واقعاً می خواهید چه کار کنید و چه باشید. هیچ محدودیتی را در مورد ممکن قرار ندهید. اهداف محدود باعث ایجاد زندگی محدود می شود.

موفقیت در سرمایه گذاری املاک

موفقیت در سرمایه گذاری املاک

هداف خود را تعیین کنید

هنگامی که اهداف خود را تعیین می کنید اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های زندگی خود را شامل می شوید از جمله ذهنی/ معنوی، جسمی، مالی/ مادی خانوادگی/ روابط و شغلی/ اهداف خود را به صورت مثبت بیان کنید. آنچه می خواهید اتفاق بیفتد را بنویسید به جای آنچه نمی خواهید اتفاق بیفتد. تا حد ممکن دقیق باشید. با جزئیات بیشتر بهتر است. شما خودتان باید بتوانید به اهداف خود برسید. آنها نباید وابسته باشند

دیگران باید خودشان را تغییر دهند. اهداف شما باید بدون آسیب رساندن به دیگران به نفع شما باشد. چیزی که دور آن می چرخد: انرژی که بیرون می دهید به شما برمی گردد. آن را مثبت نگه دارید. عبارات هدف مثبت خود را بر روی کارتهای شاخص بنویسید و آنها را هر روز با خود حمل کنید. هر روز صبح آنها را بخوانید. در طول روز در لحظه های آزاد به آنها نگاه کنید. و قبل از خواب شب دوباره آنها را بخوانید.

موفقیت خود را تجسم کنید

قبلا مهمترین اصل را در این مطالب بیان کردیم: موفقیت یا شکست شما از ذهن شما با افکار شما شروع می شود. دومین اصل مهم این است: ذهن و سیستم عصبی انسان نمی تواند تفاوتی بین تجربه واقعی و تجربه ای که به وضوح تصور می شود تشخیص دهد.

روند تصور زنده یک واقعه یا صحنه در ذهن شما آن را به یک تجربه واقعی تبدیل می کند. تجسم به این دلیل کار می کند که ذهن به طور خودکار در برابر اطلاعاتی که به شکل تصاویر کلمات و احساسات به او می دهیم واکنش نشان می دهد. برای دستیابی به آنچه می خواهید از زندگی دستیابی به نتایج مورد نظر و دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید از تجسم استفاده کنید.

موفقیت در خرید ملک

هنگامی که شما به طور مکرر آنچه را می خواهید به تصویر می کشید مغز شما سیگنال هایی را به بدن شما می فرستد و باعث می شود شما اقدامات لازم را برای به دست آوردن نتایج مطلوب خود انجام دهید. مغز شما متوجه می شود و هر مورد مربوط به مواردی را که تصمیم گرفته اید برای شما مهم باشد یعنی اهداف شما به ذهن آگاه شما منتقل می کند.

تمرین منظم تجسم ذهن شما را برای موفقیت برنامه ریزی می کند. تجسم اثربخشی شما را ده برابر افزایش می دهد. برنامه ریزی کنید که هر روز 30 دقیقه وقت خود را صرف تجسم اهداف خود کنید انگار اهداف از قبل محقق شده اند. اگر بصورت منظم تمرین تجسم داشته باشید نتایج حیرت زده شما می شوند.

برای تحقق اهداف خود اقدام کنید

با تصمیم گیری دقیقاً در مورد آنچه از زندگی خود می خواهید با تعیین اهداف بیان شده قدرتمند و برنامه ریزی ذهن برای موفقیت از طریق تجسم بیش از 95٪ بزرگسالان این کشور را به دست آورده اید. اما شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید.

برای اینکه واقعاً خود را در مشاور املاک رسیدن به موفقیت منجنیق کنید باید در جهت دستیابی به اهداف خود به روشی سیستماتیک عمل کنید. شما به یک برنامه بازی یک برنامه عملی نیاز دارید. شما باید یاد بگیرید که هوشمندانه کار کنید. هوشمند کار کردن نیاز به سرمایه گذاری فکر انضباط شخصی و تغییر دارد.

رسیدن به اهداف خود به هر روزی که می گذرد بستگی دارد. فعالیت را با نتایج اشتباه نگیرید. آنها یکسان نیستند. همه ما وظایف روزانه داریم که باید انجام دهیم. فقط نگذارید وقت شما را تصاحب کنند. علاوه بر کارهای روزمره بیشتر ما حداقل 50٪ از هر روز را در فعالیت های مختلف می گذرانیم که هیچ کس از جمله خود ما هیچ فایده و رضایت ندارد. اگر آن زمان اتلاف شده را به زمان پربار تبدیل کنید دستیابی به اهداف خود را فوق العاده تسریع خواهید کرد.

قانون 80/20

استفاده بهینه از زمان نیاز به اولویت بندی فعالیت های خود دارد. قانون 80/20 توضیح می دهد که چرا تعیین اولویت ها بسیار مهم است. قانون 80/20 بیان می کند که 80٪ ارزش گروهی از اقلام در 20٪ موارد جمع شده است. مثالهای زیادی در زندگی ، قانون 80/20 را تأیید می کنند. به عنوان مثال 80٪ از فروش در خدمات ملکی یک شرکت توسط 20٪ از فروشندگان تولید می شود.

80٪ کل تماس های تلفنی توسط 20٪ تماس گیرندگان برقرار می شود. 80٪ از کل سفرهای هواپیما توسط 20٪ از کل مسافران هوایی انجام می شود. 80٪ از کل مشاهده تلویزیون صرف تماشای 20٪ از کل برنامه ها می شود. ما برای دستیابی به هدف از قانون 80/20 استفاده می کنیم.

این سومین اصل مهم در این ماده است: شما می توانید با رسیدن به 20٪ از اهداف خود 80٪ موثر باشید. به معنای این فکر کنید. اگر لیستی از ده مورد برای انجام در یک روز دارید ، می توانید با موفقیت در تکمیل دو مورد مهم در لیست خود 80٪ موثر باشید. قانون 80/20 را به خاطر بسپارید: شما فقط با رسیدن به بیست درصد از اهداف خود می توانید هشتاد درصد موثر باشید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

اگر به دنبال خرید ملکی هستید، چه اولین و چه پنجمین ملک تیم خرید و فروش باتجربه در خدمات ملکی می تواند به شما در در املاک کمک کند. نمایندگان و مشاوران باتجربه ما می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه هایی از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند برای مشاوره تخصصی که امروزه یک تغییر واقعی ایجاد می کند با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *