چگونه فروشندگان را وادار به گفتن بله کنیم
چگونه فروشندگان را وادار به گفتن بله کنیمReviewed by سید محمد سیدی on Nov 15Rating:

چگونه فروشندگان را وادار به گفتن بله کنیم هنگامی که برای مذاکره درمورد یک معامله با یک فروشنده با انگیزه ملاقات می کنید چند مرحله مشخص وجود دارد که باید برای گرفتن بله انجام دهید. از فروشنده بخواهید خانه را به شما نشان دهد هدف شما ایجاد ارتباط با فروشنده. خرید و فروش ملک را به مشاور املاک بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم

رابطه در ساده ترین شکل خود ارتباط دوستی بین دو یا چند نفر است. هدف شما دوست شدن با فروشنده است. همانطور که با فروشنده در خانه می چرخید، تمام تلاش خود را بکنید تا فروشنده درباره خودش صحبت کند و ارتباطی با شما برقرار کند. هنگام عبور از خانه از تله مشترک جدا کردن خانه برای فروشنده مواظب باشید. این فقط ارتباط شما را با فروشنده قطع می کند. درعوض بر فروشنده و ساختن پیوند و سپس در خانه تمرکز کنید. هنگامی که خانه را دیدید و ارتباط محکمی با فروشنده برقرار کردید وقت آن است که شما دو نفر بنشینید و از مراحل دو تا پنج صحبت کنید.

چگونه فروشندگان را وادار به گفتن بله کنیم

توافقنامه پیش رو: هدف شما: ایجاد زمینه تصمیم گیری فوری فروشنده درباره پیشنهاد شما. توافقنامه پیش رو برای آرامش خاطر شما حیاتی است. این تضمین می کند که در پایان مکالمه خود با فروشنده خواهید فهمید که آیا معامله را پیش می برید یا خیر.

بزرگترین فایده ای که شما از استفاده از توافقنامه پیش رو می گیرید این است که بلافاصله از جایگاه خود مطلع خواهید شد. شما با یک “بله” یا “نه” خوب هستید. آنچه دیگر نمی پذیرید “شاید” است. شما باید از وقت خود محافظت کنید. این فقط به معنای کار با فروشندگانی است که می خواهند با شما کار کنند.

 انگیزه واقعی فروشنده را ترسیم کنید

هدف شما: کشف نیازهای واقعی فروشنده. به صحبت های فروشنده گوش دهید و انگیزه خود را برای فروش مشخص کنید. تنها راهی که می توانید این کار را انجام دهید این است که فروشنده را به طرز ماهرانه ای وادار کنید که خودشان داوطلبانه مشکلات خود را در مورد خانه خود داشته باشند.

چگونه این کار را انجام می دهید؟ با استفاده دقیق از سوالات منفی که فکر می کنید نگرانی واقعی فروشنده است به چیزهای ساده لوحانه تبدیل می شود. این بدان معنی است که شما آنچه را که فکر می کنید برای فروشنده مشکل ساز است در نظر بگیرید و فرمول زیر را برای آن اعمال کنید. شما از اینکه فروشنده شما را با چه سرعتی تصحیح می کند شگفت زده خواهید شد و به شدت می گوید که واقعاً چه مشکلی برای آنها ایجاد شده است.

تشخیص مشکل فروشنده

حالا شما باید این را با صدایی معصوم و ساده لوحانه بگویید اما معجزه می کند. در اینجا مثالی آورده شده است تا دقیقاً نحوه کار این فرمول ساده را به شما نشان دهد. خوبی این است که اگر مکان را اجاره کنید حداقل باید روزانه درگیر مشاور املاک شوید درست است؟ (پاسخ فروشنده معمولی: من از معامله با اجاره کنندگان متنفرم ؛ این یک دردسر بزرگ است. شما سپس می گویید اوه، این یک دردسر بزرگ است؟ من این را متوجه نشدم.

می بینی چقدر ساده است؟ در حقیقت شما در حال شناسایی واقعیت های منفی فروشنده هستید اما آنها را به روشی ملایم درج می کنید که فروشنده خودشان آن را به شکل قوی تری بیان می کنند. این یک واقعیت از طبیعت انسان است که وقتی با شرایط سختی روبرو می شویم، بسیاری از ما دوست نداریم مستقیم به چشم آنها نگاه کنیم. وظیفه شما در مرحله شماره 3 کمک به فروشنده در مواجهه با واقعیت وضعیت خود است. و شما باید این کار را به گونه ای انجام دهید که به آنها اجازه دهید خودشان چیزهای بد را بیان کنند. (در غیر این صورت آنها در برابر آن مقاومت می کنند.)

چگونه فروشندگان را وادار به گفتن بله کنیم

چگونه فروشندگان را وادار به گفتن بله کنیم

جزئیات مالی را روشن کنید

هدف شما: برای تعیین اینکه آیا در اینجا معامله ای وجود دارد یا خیر. در مرحله شماره 4  شما در مورد جزئیات مالی در مورد مشاور املاک صحبت خواهید کرد. شما می خواهید از این متغیرهای مالی برای ایجاد راه حل خود برای تأمین نیازهای فروشنده استفاده کنید. توجه داشته باشید که تا وقتی از انگیزه فروشنده صحبت نکرده اید هرگز در مورد جزئیات مالی صحبت نمی کنید!

موافقت فروشنده املاک

هدف شما: اینكه فروشنده موافقت خود را با شروط اصلی معامله اعلام كند قبل از آنكه پیشنهادی رسمی ارائه دهید. این فرصتی است که شما قبل از انعقاد فرم توافق نامه و نوشتن پیشنهاد به آنها با کلیه فروشندگان اصلی معامله مذاکره می کنید. شما این کار را با استفاده از دو کلمه قدرتمند در هنگام مذاکره انجام می دهید.

این زمان برای شماست که به آنچه ممکن است به فروشنده پیشنهاد دهید و نیازهای او را برآورده کند و سود بزرگی برای خود ایجاد کنید بیاندیشید. بهترین قسمت در این باره این است که اگر فروشنده هرگز به یکی از سناریوهای شما “چه می شود اگر” نه بگوید او به پیشنهاد شما نه تنها به یکی از بالون های آزمایشی شما نه نمی گوید. اگر او جواب منفی داد از او سوال کنید

هنگامی که شما با اصلی ترین معاملات به توافق رسیدید، فقط و فقط پس از آن توافقنامه را بیرون آورده و آن را بنویسید. به راحتی می توان گفت که فروشنده به راحتی می تواند بگوید: “بله!” به پیشنهادات خلاقانه شما نکته اصلی این است که پنج منطقه را به ترتیب صحیح پوشش دهید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *