مشاور املاک بین المللی در خدمت شما
مشاور املاک بین المللی در خدمت شماReviewed by سید محمد سیدی on Nov 20Rating:

مشاور املاک بین المللی در خدمت شما یک کار اصلی مشاوران املاک و مستغلات کمک به شما و مشاوره شما در طول خرید خانه در ایران مخصوصا تهران است. از تعریف پروژه شما تا امضای قرارداد فروش در دفتر اسناد رسمی و حتی فراتر از آن. ما تیم خدمات ملکی این تجربه را برای شما به ارمغان می آوریم. مشاور املاک و در دسترس بودن لازم برای جستجو و خرید ملک در ایران در امنیت کامل، بیشتر از همه ما به شما گوش می دهیم.

شما قصد خرید در تهران، آپارتمان یا ویلا را دارید. شما می خواهید آن را اقامتگاه اصلی خود پیاده روی یا خانه دوم خود قرار دهید. یا می خواهید سرمایه گذاری اجاره کنید. اما وقت نداری، آنجا نیستید، ایرانی صحبت نمی کنید یا فقط می خواهید از طریق یک واسطه حرفه ای تضمین کنید که منافع شما را تضمین می کند. ما می توانیم مشاور املاک و مستغلات شما شویم. متخصص املاک و مستغلات انگلیسی و فارسی زبان در تهران کلیه مراحل اداری، حقوقی، فنی، مالی و مالیاتی را ساده می کند. شریک زندگی شما که در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

مشاور املاک بین المللی در خدمت شما

مشاور املاک و مستغلات یا شکارچی املاک و مستغلات، یک حرفه مستقل است که با یک خریدار بالقوه درگیر است. این فعالیتی است که سالها با موفقیت در ایران و کشور های اروپایی انجام شده است، جایی که بخش بزرگی از معاملات املاک و مستغلات توسط مشاوران املاک انجام می شود. در تهران هنوز یک سرویس نسبتاً جدید است.

این فعالیت ابتکاری در درجه اول خریداران، متخصصان خصوصی یا افراد مقیم در کشور های خرجی هستند که وقت جستجوی و بازدید ندارند، در سایت زندگی نمی کنند، به آژانس های محلی اعتماد نمی کنند یا قانون املاک و مستغلات ایران را نادیده می گیرند. ما به عنوان مشاور املاک و مستغلات تخصص خود را به آنها ارائه می دهیم. ما از خواص بازدید کننده، کنترل و انتخاب می کنیم که مطابق با خواسته های مشتری ما باشد. خدمات ملکی با مذاکره در مورد قیمت خرید به شما کمک می کنید. ما در تمام مراحل قانونی، اداری، مالی و قراردادی خریدار را همراهی می کنیم. و در صورت تمایل مشتری، پس از خرید کامل، می توانیم خدمات یا کارهای مربوط به نوسازی یا به روزرسانی را نیز مدیریت کنیم.

نقش مشاور املاک و مستغلات

نقش ما مکمل آژانس های املاک و مستغلات است. پشتیبانی ما امکان مذاکره “متعادل” را فراهم می کند. در واقع بنگاه املاک و مستغلات از منافع مشتری خود فروشنده دفاع خواهد کرد در حالی که ما بدون هیچ گونه تعارض منافع با فروشنده منحصراً از منافع خریدار دفاع می کنیم. نداشتن مشاور املاک مانند این است که بدون وکیل در یک دادخواست شرکت کنید و با وکیل مخالف مذاکره کنید. همچنین می توانیم قبل حین و بعد از خرید به شما مشاوره داده و شما را به سایر خدمات (بانک، دفاتر اسناد رسمی، بیمه گر، طراح داخلی، پیمانکار و غیره) ارجاع دهیم.

تحقیقات املاک

با جستجوی ملک برای خریدار ما می توانیم زمان زیادی را در او صرفه جویی کنیم و به او اطمینان می دهیم که یک انتخاب هدفمند از بهترین املاک متناسب با لیست خواسته های آنها را انجام دهد. شما به طور مفصل پروژه املاک و مستغلات خود را توصیف می کنید و ما مشخصات تحقیق را با هم تعریف می کنیم: مکان (منطقه، شهر، خط ساحلی، داخلی) نوع مسکن (ویلا آپارتمان) استفاده (اقامتگاه اصلی، خانه دوم، اجاره سرمایه گذاری) ویژگی ها (سطح، اتاق ها، استخر شنا …) خدمات (حمل و نقل، مغازه ها، خدمات بهداشتی …) بودجه (خرید، رهن، نوسازی) و هر معیار دیگری که به نظر شما برای شما ضروری است.

ما به عنوان مشاور املاک و مستغلات درک کاملی از بازار املاک و مستغلات داریم. سپس ما ویژگی های موجود را که به بهترین وجهی با این مشخصات سازگار است برای شما جستجو می کنیم. یافتن یک ویژگی با کیفیت وظیفه ما است. برای هر ملک بازدید شده ما از طریق ایمیل یک گزارش کتبی و یک گزارش عکس و فیلم از ملک و اطراف آن (به ویژه حمل و نقل و خدمات) برای شما ارسال می کنیم.

پس از مرحله تحقیق بسته به در دسترس بودن شما، یک یا دو روز بازدید از املاک مطابق با معیارهای شما سازمان می دهیم. اگر شما علاقه مند به پیش شرط گرفتن وام مسکن هستید می توانید در یک بانک یا با یک کارگزار رهن اقدام کنید ما می توانیم در این روند به شما کمک کنیم.

مدیریت خوب املاک چگونه است

مدیریت خوب املاک چگونه است

بازرسی از املاک و مستغلات

شما در انتهای مرحله تحقیق ملک خود را انتخاب کرده اید. در ایران خریدار مسئول بازرسی از املاک از طبقه بندی کاربری و عنوان است. سوالات زیادی وجود دارد. آیا در این ملک وام یا وام وجود دارد؟ آیا مسکن دارای سکونت گواهی است؟ سپس در مورد انجمن مالکیت خانه، تمام اسناد مربوط را بررسی می کنیم: آخرین حساب های سالانه، صورتجلسات عمومی طی 12 ماه گذشته هزینه های مدیران، مانده موجودی صاحبان مشاغل مختلف کار برنامه ریزی شده یا در حال انجام است. سرانجام ما وضعیت پرداخت های جاری، آخرین دریافت های، برق، گاز، آب و تلفن را بررسی می کنیم. ما یک یا چند گزارش با جزئیات این موارد برای شما ارسال می کنیم.

مذاکره در مورد قیمت

به موازات بازرسی از املاک ما به شما کمک می کنیم تا در مورد قیمت مناسب با مالک یا نماینده او مذاکره کنید. ما به شما کمک می کنیم تا با مذاکره با بهترین قیمت ملک مورد نظر را با ارزش منصفانه خریداری کنید. برای این منظور ما بر اساس ارزش املاک معادل منطقه، ابزارهایی برای برآورد قیمت ها در اختیار داریم. علاوه بر این در ایران مشاور املاک و مستغلات برای مذاکره با قیمت مناسب آسان تر از یک خارجی است که در تهزان زندگی نمی کن

هزینه های ما

کل خدمات مشاور املاک و مستغلات ما موضوع قراردادی است که بین شما و ما امضا شده است. این قرارداد شامل جزئیات عملیاتی است که ما برای شما انجام می دهیم، مدت زمان و شرایط اجرای آن همچنین مقدار و روش های پرداخت این سرویس است. میزان خدمات ما تا حد زیادی توسط پس انداز هزینه های سفر (هواپیما، هتل و غذا) مشتریان غیرمقیم ما و به ویژه توانایی ما در مذاکره با قیمت های پایین تر از افراد غیر حرفه ای است.

خدمات بین المللی املاک در تهران

به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم.
از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *