آژانس املاک مناسب برای خرید خانه
آژانس املاک مناسب برای خرید خانهReviewed by سید محمد سیدی on Nov 21Rating:

آژانس املاک مناسب برای خرید خانه مهمترین تصمیم شما برای خرید و فروش ملک خود می باشد. خرید ملک یک پروژه بزرگ است و بنگاه املاک و مستغلات بخش مهمی از این فرایند است، مگر اینکه در قسمت اصلی آن مستقیماً از سازنده بخرید. تجارت املاک و مستغلات در کشور ها فضایی است که اطلاعات غلط و فروش نادرست در آن بیداد می کند و بنابراین مهم است که یک مشاور املاک خوب از خدمات ملکی در تهران انتخاب کنید تا به شما در خرید ملک کمک کند.

در املاک و مستغلات افسانه ای وجود دارد که بنگاه های معاملات ملکی همیشه نمایندگان فروشنده هستند. این درست نیست. نمایندگان خوب می توانند به خریداران کمک کنند تا یک معامله عالی داشته باشند. در این وبلاگ ما چند نکته را در انتخاب آژانس املاک مناسب برای شما بحث خواهیم کرد.

آژانس املاک مناسب برای خرید خانه

تحقیقات خود را انجام دهید: بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات در زمینه های فروش چشمگیر مهارت دارند. اما خریداران ملک باید به یاد داشته باشند که اطلاعات غلط در بازار املاک و مستغلات بسیار رایج است. ممکن است از نماینده خود بشنوید که چگونه قیمت ملک در محله مورد علاقه شما به سرعت در حال افزایش است و مگر اینکه بلافاصله خرید کنید ممکن است مجبور شوید هزینه بسیار بالاتری بپردازید.

ممکن است درباره پروژه های مسکونی و تجاری آینده در نزدیکی ملکی که نماینده شما می خواهد بفروشد به شما گفته شود. آنچه را که از نماینده خود می شنوید، به ارزش اسمی دریافت نکنید. شما باید تحقیق خود را انجام دهید. اگر صاحب خانه ای را در این محله می شناسید جایی که می خواهید ملکی بخرید، باید در مورد نرخ های رایج و تشدید در چند سال گذشته استعلام کنید. وقتی با تعدادی از نمایندگان صحبت کنید چندین دیدگاه خواهید داشت. انجام تحقیقات شخصی شما را در اختیار دانش محافظت از خود در برابر فروش نادرست و اطلاعات غلط قرار می دهد.

مجوز نمایندگی خود را بررسی کنید

برخی از شهرها مستلزم داشتن املاک و مستغلات دارای مجوز مجاز توسط نهاد مربوطه در این شهر هستند. شما باید پروانه نمایندگی خود را بررسی کنید. همچنین در صورت وجود شکایت یا اقدامات انضباطی علیه نماینده می توانید با مرجع مربوطه تماس بگیرید. این مرحله مهمی است که بسیاری از خریداران ملک آن را نادیده می گیرند. بررسی مجوز نمایندگی املاک و مستغلات و نگهداری یک نسخه برای مراجعه بعدی در صورت مواجه شدن با مشکلی در خرید ملک به شما برای رسیدگی به شکایات متوسل می شود.

اعتبار نماینده خود را بررسی کنید

اعتبار یک عامل مهم در مشاور املاک  و مستغلات است. شما باید از بنگاه املاک و مستغلات خود بخواهید که مراجع مشتری را ارائه دهند. شما باید سعی کنید با دو یا چند مشتری صحبت کنید و سوالات مربوطه را در مورد صحت نماینده، دانش نماینده، کیفیت خدمات وی و در صورت امکان، قیمت املاکی که آنها از طریق نماینده شما خریداری کرده اند بپرسید. اگر نماینده شما وب سایتی دارد باید همان را مرور کنید. یک وب سایت اغلب اطلاعات زیادی درباره اعتبار نماینده به شما می دهد. با این حال همانطور که قبلاً بحث شد ماده از شکل یا ارائه مهمتر است. بنابراین هنگام مراجعه به وب سایت نمایندگی خود باید به مواد توجه کنید.

آژانس املاک مناسب برای خرید خانه

آژانس املاک مناسب برای خرید خانه

همکاران مشاور املاک

برخلاف معاملات سهام در بازار سهام، کشف قیمت در بازار املاک و مستغلات مکانیسم شفافی نیست. خرید ملک معامله ای بین دو طرف خریدار و فروشنده است. بنگاه معاملات ملکی معامله بین دو طرف را تسهیل می کند. فروشنده می خواهد با بالاترین قیمت بفروشد و خریدار می خواهد با کمترین قیمت خرید کند. اما عامل تحریک کننده برای عامل چیست؟ اگر نماینده شما نیز برای فروشنده کار می کند، انگیزه وی ممکن است شما را متقاعد کند که قیمت خانه بالاتر است بنابراین او می تواند پورسانت بیشتری دریافت کند.

بنابراین مهم است که بدانید نماینده شما برای چه کسانی کار می کند. ممکن است از نماینده بپرسید. اما اگر فکر می کنید پاسخ صادقانه ای دریافت نخواهید کرد باید از فروشنده نیز سوال کنید که مشاور املاک  او کیست. گاهی اوقات به عنوان خریدار املاک ممکن است فکر کنیم که آژانس املاک و مستغلات همیشه انگیزه دارند که ملک را با قیمت بالاتر به شما بفروشند. اما این همیشه درست نیست. از این گذشته به عنوان یک خریدار اگر قیمت بیش از حد بالا باشد همیشه می توانید از معامله دور شوید. بنابراین به نفع نماینده شما است که معامله را انجام دهد تا رضایت شما را جلب کند.

ملاقات حضوری با فروشنده

قبل از نهایی شدن معامله بسیار مهم است که با فروشنده رو در رو ملاقات کنید. اگر با فروشنده ملاقات نکنید ممکن است در معرض خطر گمراه شدن قرار بگیرید. شما باید بر آژانس خود برای ملاقات حضوری با فروشنده اصرار کنید. اگر جلسه به دلیل اختلافات واقعی تقویم به تأخیر بیفتد قابل درک است. با این حال اگر نماینده شما در تنظیم جلسه به تأخیر بیفتد یا اگر جلسه برنامه ریزی شده چندین بار بدون توضیح کافی به تأخیر بیفتد. ممکن است چیزی نادرست باشد. حتی اگر شما و فروشنده در شهرهای مختلف زندگی می کنید، باید با فروشنده ملاقات کنید و توسط نماینده خود عجله نکنید معامله را از راه دور ببندید.

ارائه اطلاعات در مورد جزئیات ملک

مانند بسیاری از معاملات دیگر ، شیطان در جزئیات معامله املاک و مستغلات نهفته است. در مورد جزئیات ملک باید تا آنجا که می توانید سوال کنید. اگر نماینده در صورت درخواست جزئیات کافی در مورد مالکیت ملک، کپی سند ملک، اسناد رهن و سایر اسناد لازم را در اختیار شما قرار نداد باید مراقب باشید و در انجام معامله عجله نکنید. بعضی اوقات نمایندگان از پاسخ دادن به سوالات، از نظر کیفیت ساخت، سابقه تاخیر در تصرف توسط سازنده و غیره اجتناب می کنند. حتی اگر قیمت برای شما جذاب به نظر برسد نباید به سرعت در معامله قرار بگیرید مگر اینکه تمام اطلاعات لازم را داشته باشید.

حق الزحمه مشاور املاک را پیدا کنید

بسیار مهم است که شما در مورد حق الزحمه مشاور املاک خود بحث و مذاکره کنید ، بعداً از اختلافات جلوگیری کنید. اغلب آژانسهای املاک و مستغلات از بخش هزینه ها صرف نظر می کنند و حتی اگر می خواهید بحث کنید آنها می گویند که پس از اتمام معامله می توان هزینه ها را تعیین کرد. اما بعضی اوقات نمایندگان پس از اتمام معامله درصد بسیار بالایی را شارژ می کنند و این اغلب منجر به اختلاف با نمایندگان می شود. شما باید درمورد هزینه های نماینده خود کاملاً واضح باشید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

خرید ملک یک تعهد مالی بزرگ و همچنین یک سرمایه گذاری احساسی است. بسیاری از صاحبان خانه نیز موافقت خواهند کرد که خرید ملک نیز یک تجربه استرس زا است. یک بنگاه املاک و مستغلات خوب می توانند تجربه را تحت فشار قرار دهند در حالی که اطمینان از ارزش خریدار برای پول خود دارند.

اگر به دنبال خرید ملکی هستید، چه اولین و چه پنجمین ملک تیم خرید و فروش باتجربه در خدمات ملکی می تواند به شما در در املاک کمک کند. نمایندگان و مشاوران باتجربه ما می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه هایی از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند برای مشاوره تخصصی که امروزه یک تغییر واقعی ایجاد می کند با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *