نحوه فروش خانه در 7 مرحله
نحوه فروش خانه در 7 مرحلهReviewed by سید محمد سیدی on Dec 4Rating:

نحوه فروش خانه در 7 مرحله وقتی نوبت به فروش خانه می رسد، ممکن است تعداد زیادی سوالات دلهره اور داشته باشید. باید خودم بفروشمش؟ آیا من به یک مشاور املاک نیاز دارم؟ چگونه یک مورد مناسب را انتخاب کنم؟ مراحل فروش خانه من چیست؟ چه زمانی بهترین زمان فروش است؟ حتی از کجا شروع کنم؟

تمامی موارد مربوط، از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. وقتی برای خرید خانه وام می گیرید معمولاً این کار را با وام تضمینی انجام می دهید. با سوالات بسیار و راههای مختلف، داشتن یک درک اساسی از مولفه های اصلی فروش خانه می تواند به شما کمک کند تا وقتی به سمت حرکت بعدی خود تلاش می کنید، آرامش خاطر داشته باشید.

نحوه فروش خانه در 7 مرحله

اطمینان حاصل کنید که برای فروش خانه خود آماده هستید.آماده سازی کلید موفقیت در فروش است. بنابراین اولین کاری که برای اطمینان از آمادگی برای فروش خانه خود باید انجام دهید این است که از دیدگاه های مالی ، عاطفی و عملی به بررسی وضعیت فعلی خود بپردازید.

احساسات در فروش خانه نقش زیادی دارند. به هر حال ، خانه شما به احتمال زیاد مکانی است که شما و خانواده در آن خاطرات خوش زیادی ایجاد کرده اید. با این حال ، احساسات اغلب می توانند مانع فروش موفق خانه شوند.

کمک به تمرکز روی هدف نهایی

یافتن خریدار مناسب و بستن معامله. مراحل کار را به عنوان فروش خانه فکر کنید ، نه خانه خود. با برداشتن وسایل شخصی و شروع به مرحله سازی برای جذب خریداران، نگاه عینی به ملک خود آسان تر خواهد شد.

هنگامی که شروع به نشان دادن خانه خود می کنید ، خریداران بالقوه و نمایندگان آنها ممکن است بیش از حد انتقاد کنند. تمام تلاش خود را بکنید تا به گونه ای از نظرات به صورت خنثی واکنش نشان دهید. بعلاوه ، نماینده شما می تواند از این بینش به عنوان روشهای مذاکره یا برای بهبود لیست شما استفاده کند.

از نظر مالی آماده فروش هستید؟

نگاهی به اسکناس رهن فعلی یا سایر اسناد رهن خود بیاندازید تا بفهمید که به وام دهنده خود چه بدهی دارید. حتماً وام دوم یا وام اعتباری را که شامل آن هستید نیز وارد کنید. از یک برآوردگر ارزش منزل استفاده کنید تا در مورد ارزش خانه خود ایده بگیرید و سپس آنچه را که به شما بدهکارید کسر کنید تا تصور تقریبی از ارزش سهام خود بدست آورید.

هنگامی که به طور رسمی تصمیم به فروش خانه خود گرفتید یک خدمات ملکی بین المللی قادر به انجام تجزیه و تحلیل مقایسه ای بازار هستند تا ایده واقع بینانه ای از ارزش خانه شما در بازار امروز ارائه دهند.

 ابتدا باید خانه خود را بفروشید یا یک خانه جدید بخرید؟

هیچ پاسخ درست یا غلطی برای اینکه آیا ابتدا باید خرید یا فروش کنید وجود ندارد. برخی از افراد ترجیح می دهند ابتدا بفروشند تا مجبور نباشند همزمان دو وام را حمل کنند. دیگران ایده بی خانه بودن را دوست ندارند که اگر قبل از خرید بفروشید سخت می توان از آن اجتناب کرد.

اگر ابتدا می خواهید یکی را انجام دهید به بازار مسکن فعلی خود نگاه کنید. اگر در بازار خریدار هستید احتمال اینکه فروشنده پیشنهادی را در منزل خود قبول کند و منوط به فروش خانه فعلی شما باشد بیشتر است. اگر در بازار فروشنده هستید صاحبان خانه احتمال پذیرفتن احتمالی را که آنها را مجبور می کند منتظر بمانند بسیار کمتر می پذیرند.ید

یک مشاور املاک معتمد استخدام کنید

یافتن یک آژانس مشاور املاک و مستغلات برای دستیابی به روند فروش خانه بسیار مهم است. آنها به شما کمک می کنند قیمت مناسب خانه خود را تعیین کنید با پیشنهادات مذاکره کنید و در هر مرحله شما را راهنمایی کنند.

نمایندگان خوب مهارت های عالی مذاکره را در طول مراحل به کار می گیرند و بنابراین تمایل دارند که بیشتر از هزینه شخصی خود برای خانه خود دریافت کنند – خیلی بیشتر که حتی پس از پرداخت کمیسیون آنها ، به احتمال زیاد با تعطیل کردن پول بیشتری به خانه خواهید برد.

آنها با بازاریابی در خانه شما با خدمات لیست چندگانه ، تشویق نمایندگان دیگر برای آوردن خریداران ، سفارش عکس های حرفه ای و پیاده سازی تعداد دیگری از استراتژی های بازاریابی از جمله تبلیغات آنلاین گرفته تا تماس های تلفنی خوب به سبک قدیمی سود بیشتری می گیرند.

قیمت مناسب را تنظیم کنید

قیمت گذاری پایه اصلی فروش موفقیت آمیز در خانه است و وسوسه گران فروشی بسیار شدید است. تقریباً همه اعتقاد دارند خانه آنها از این قاعده مستثنی است و بیش از خانه های مشابه فروش می کند. اما به ندرت هرگز چنین است.

اگر قیمت را بیش از حد بالا تعیین کنید خطر خاموش کردن خریداران احتمالی را دارید. اگر قیمت آن بالاتر از قیمت پیشنهادی بازار باشد بسیاری حتی دیدن خانه در مکان مورد نظر را در نظر نخواهند گرفت. حتی بدتر اینکه، خریداران حتی در صورت جستجوی آنلاین خانه شما را نیز نمی بینند زیرا از قیمت کمتری استفاده می کنند.

خانه خود را برای لیست و فروش آماده کنید

قبل از اینکه خانه خود را لیست کنید و آن را به خریداران احتمالی نشان دهید جزئیات زیادی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید. برای کمک به خود و خانه خود را آماده کنید ، این نکات را بررسی کنید.

تعمیرات را انجام دهید: این زمان برای رفع همه موارد کوچکی است که سالها در لیست کارهای خود داشته اید. قفلی دارید که کار نکند توالت فرنگی نشتی یا پریز برق معیوب دارد؟ ممکن است کوچک به نظر برسد اما خریداران بالقوه ممکن است آنها را نشانه ای از عدم نگهداری صحیح خانه بدانند. این به معنای کار بیشتر آنها در صورت خرید آن است.

تفاوت زیادی بین ساخت لاک های کوچک و ارزان قیمت و لمس کردن خانه شما و انجام بازسازی های گسترده و پرهزینه وجود دارد. مراقب باشید چه مقدار پول خرج می کنید. خریداران از یک سقف کاملاً جدید تحت تأثیر قرار خواهند گرفت ، اما به احتمال زیاد پول اضافی برای پرداخت هزینه آن به شما نمی دهند. با این حال برخی از بازسازی های خانه وجود دارد که خریداران بسیار دوست خواهند داشت شما می توانید قیمت فروش خود را افزایش دهید.

نحوه فروش خانه در 7 مرحله

نحوه فروش خانه در 7 مرحله

شسته و تمیز

شسته شدن و تمیز کردن به حداقل رساندن حواس پرتی کمک می کند تا تمرکز خریدار را از چیزهایی که واقعاً مهم هستند دور کند. هر چیزی را که قصد ندارید با خود ببرید به پایین پرتاب کنید یا بفروشید. کمد ها ، گاراژها ، زیرزمین ها، محل های نگهداری و اتاق های لباسشویی را پاک کنید. خلاص شدن از شر بهم ریختگی می تواند فضای بیشتری را در فضای خانه شما ایجاد کند.

تمیز کردن پس از اتمام شسته و رفته خانه و داخل خانه بسیار مهم است. واقعاً هر قسمت را از بالا به پایین بمالید و صیقل دهید و گرد و غبار و آلودگی موجود در هر شکاف را از بین ببرید. فراموش نکنید که به بالا هم نگاه کنید تار عنکبوت را از بین قالب ها بردارید ، لامپ های سوخته و گرد و غبار را جایگزین کرده و هر سطح را صیقل دهید. پیش از موعد انجام یک کار کامل باعث می شود که خانه به شکل آماده به کار درآید.

خانه خود را به صحنه ببرید

یکی از قدرتمندترین راه هایی که باعث می شود خریداران بخواهند خانه شما را بخرند این است که آن را مانند یک حرفه ای به صحنه ببرید. این کار می تواند به سادگی تمیز کردن از بین بردن وسایل اضافی و رنگ آمیزی مجدد باشد. یا می تواند نیاز به یک جارو تمیز داشته باشد که شامل ذخیره سازی وسایل خارج از سایت ، تغییر دکوراسیون و حتی اجاره مبلمان و هنر باشد تا مکان شما به خوبی نشان داده شود.

صحنه پردازی به خریداران بالقوه کمک می کند خانه شما را به عنوان خانه خود تصور کنند. برای انجام این کار ، آنها باید جزئیات را ببینند. هدف شما از صحنه پردازی این است که مانند یک خریدار فکر کنید و آنها را فریب دهید تا در هر اتاق معطل بمانند تا بتوانند ویژگی های آن را جذب کنند و از مزایای آن دیدن کنند.

خانه خود را لیست کرده و به بازار عرضه کنید

مشاور املاک شما روش های مختلفی را در پیش خواهد گرفت تا خریداران را در معرض دید و علاقه به خانه شما قرار دهد. در اینجا برخی از تاکتیک های اصلی ذکر شده است: لیست خانه: قبل از ورود رسمی خانه به بازار ، بنگاه املاک و مستغلات شما یک لیست آنلاین برای خانه شما ایجاد می کنند. این شامل تمام جزئیات مربوط به خانه شما برای دیدن خریداران است. یک نمایه آنلاین خوش ساخت می تواند خانه شما را از جمعیت متمایز کند.

تابلوی حیاط: آژانس املاک و مستغلات شما مطمئن می شوند که در حیاط جلوی خود تابلوی قابل مشاهده ای دارید تا به خریداران بالقوه اطلاع دهد که خانه شما برای فروش است. این یک روش عالی برای جذب شکارچیان خانه ای است که به طور فعال در همسایگی شما جستجو می کنند.

آگهی ها و نامه های مستقیم

نماینده شما ممکن است آگهی های تبلیغاتی برای بازاریابی خانه شما ایجاد کند. این بروشورها می توانند به یک تابلوی حیاط متصل شوند یا در خانه های آزاد و نمایشگاه ها بمانند تا اطلاعات اصلی مربوط به ملک شما را برجسته کنند. این یک روش عالی برای داشتن ذهنیت بالا در کنار خریداران علاقه مند است.

رسانه های اجتماعی: بسیاری از بنگاه های مشاور املاک و مستغلات ملک شما را در صفحات رسانه های اجتماعی خود و با شبکه نمایندگان خریدار و سایر متخصصان به اشتراک می گذارند. این یک روش عالی برای ایجاد قرار گرفتن در معرض اضافی اضافی برای اموال شما است.

درباره پیشنهاد با یک خریدار مذاکره کنید

هنگام فروش خانه مذاکره یکی از مهمترین قسمتهای این فرآیند است. نماینده شما به عنوان مذاکره کننده متخصص شما فعالیت خواهد کرد و از طرف شما کار خواهد کرد تا مطمئن شود که منافع شما را نشان می دهد. آنها امیدوارند که در این کار در هزینه های شما صرفه جویی کنند.

اگر پیشنهادی کم دریافت کردید آن را شخصاً قبول نکنید. درعوض سعی کنید انگیزه خریدار را درک کنید. حتی اگر در نهایت پیشنهاد را رد کنید ممکن است چیز مهمی یاد بگیرید. قدم بعدی ساخت یک پیشنهاد متقابل است. موقعیت خریدار را در نظر بگیرید و با نمایندگی خود کار کنید تا با کاهش قیمت درخواستی خود راه حلی پیدا کنید یا نحوه رسیدن به قیمت فعلی خود را توضیح دهید.

فروش را ببندید

هنگامی که پیشنهادی را قبول کردید قبل از اینکه آن را به میز پایانی بکشید و کلیدهای خانه خود را به مالک جدید تحویل دهید باید چند مرحله انجام شود. خریدار باید ارزیابی در مورد خانه را انجام دهد. ارزیابی خانه گام مهمی برای خریدار و فروشنده است. یک خریدار نمی تواند بیش از ارزش ارزیابی شده یک خانه وام بگیرد. اگر ارزیابی کمتر از پیشنهاد ارائه شود چند گزینه وجود دارد. خریدار می تواند مابه التفاوت نقدی را پرداخت کند شما می توانید در مورد قیمت فروش مجدداً مذاکره کنید یا ممکن است لازم باشد هر دو طرف از معامله دور شوند.

قدم مهم دیگری که خریدار باید برداشته بازرسی از خانه است. اگر بازرسی به راحتی انجام شودد. با این حال اگر بازرسی از مشکلات خانه یا پرچم های قرمز مشخص شود خریدار ممکن است بخواهد مجدداً با قیمت پایین مذاکره کند از شما بخواهد که پیشرفت های لازم را انجام دهید یا از معامله دور شوید.

پس از اتمام همه کارها و رسیدن به روز اختتامیه ، بسته به محل سکونت خود ، احتمالاً اسناد را در دفتر شخص ثالث مانند یک شرکت عنوان یا وکالت امضا خواهید کرد. ممکن است بسته ای جداگانه از خریدار داشته باشید یا همزمان در یک مکان نزدیک به هم قرار داشته باشید. این ممکن است به قوانین محلی یا اولویت های شخصی بستگی داشته باشد.

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملکی می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *