بهترین زمان برای فروش خانه
بهترین زمان برای فروش خانهReviewed by سید محمد سیدی on Dec 4Rating:

بهترین زمان برای فروش خانه میتواند در تمامی فصول سال رخ دهد و این بستگی به خواسته های شما دارد. شاید از قبل بدانید که برای خانه ای جدید آماده هستید. اما قبل از این که فروش خانه فعلی خود را آغاز کنید، می خواهید بدانید که پول بالایی دریافت می کنید و از نظر اقتصادی برای مدت طولانی امنیت خواهید داشت. در اینجا چند نشانه وجود دارد که هیچ وقت مانند زمان حال برای عرضه خانه خود به بازار وجود ندارد.

تمامی موارد مربوط، از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. وقتی برای خرید خانه وام می گیرید معمولاً این کار را با وام تضمینی انجام می دهید.

بهترین زمان برای فروش خانه

مطمئناً با ارتقا کیفیت می توانید نسبت به آنچه خریداران بالقوه هنگام گشت و گذار در خانه خود می بینند احساس بهتری داشته باشید. به احتمال زیاد هزینه هایی را که در بیشتر پروژه های بهسازی منزل می گذرانید جبران نمی کنید چه رسد به سود. نکته مهم این است که خانه شما به نوعی تعمیر اساسی نیاز ندارد که خریداران را به سمت تپه ها سوق دهد – چیزی مانند سقف نشتی یا پایه ترک خورده. ممنوعیت بروز هرگونه نقص شدید، کافی است با مشاور املاک خود مجدداً تماس بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ نوسازی انجام نشده است که ارزش خانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر مواردی وجود ندارد پس باید خانه خود را آماده حضور در بازار بدانید.

جلوگیری از هزینه های خارج از جیب

عدالت تفاوت بین ارزش خانه شما و آنچه به آن مدیون هستید است. بگویید خانه شما 3 میلیارد ارزش دارد. اگر فقط 2 میلیارد بدهکار باشید که وام خود را پرداخت کنید، به این معنی است که 1 میلیارد سهام مثبت دارید. در حالت ایده آل، شما دوست دارید سرمایه کافی برای تأمین هزینه های بسته شدن و پرداخت پول در خانه بعدی خود داشته باشید. حداقل می خواهید به اندازه کافی برای جبران مانده موجودی وام خود داشته باشید، بنابراین می توانید از پرداخت از جیب خود جلوگیری کنید. تا زمانی که حتی مقدار کمی دارایی مثبت داشته باشید این یک علامت مثبت است که شما آماده انتقال به یک خانه جدید هستید.

بهترین زمان برای فروش خانه

بهترین زمان برای فروش خانه

قرارگیری در یک بازار قوی

اگر حداقل برای چند سال در خانه خود باشید احتمالاً شما یک ایده کلی درباره قیمت مسکن در منطقه خود دارید. شما می خواهید به دنبال روند باشید تا مطمئن شوید که در حالی که آهن داغ است اعتصاب می کنید. به تعداد متوسط ​​روزهایی که خانه ها در بازار بوده اند نگاه کنید. آیا این تعداد کاهش یافته است؟ در عین حال، آیا قیمت هر فوت مربع خانه در محله شما افزایش یافته است؟

اگر پاسخ ها مثبت و منفی است اینها شاخص های یک بازار قوی هستند. البته شما همیشه می توانید به خانه هایی مانند خانه های خود نگاه کنید که اخیراً در محله شما فروخته شده اند. اگر از قیمتی که خانه های مشابه با آن به فروش می رسانند راضی هستید اکنون می تواند زمان مناسب برای لیست خانه شما باشد.

منتقل به خانه جدید

خرید خانه جدید در حالی که خانه فعلی خود را می فروشید کار بسیار مشکلی است. قبل از خرید بفروشید و هنگام جستجوی خانه جدید ممکن است به مکانی برای نشستن نیاز داشته باشید. در هنگام سنجیدن گزینه های خود نکات زیادی باید در نظر گرفته شود به همین دلیل مشورت با یک مشاور املاک و مستغلات باتجربه برای کمک به شما در تشخیص بهترین روش کار عاقلانه است. نکته مهم این است که شما می توانید یک برنامه بازی ارائه دهید که آینده مالی شما را به خطر نیندازد یا شما را بدون محل اقامت رها کند. اگر منابعی در اختیار داشته باشید تا بتوانید به راحتی به خانه بعدی خود بروید زمان فروش هرگز بهتر نخواهد بود.

خدمات بین المللی املاک در تهران

یک خدمات ملکی عالی می تواند به شما اطمینان دهد که تمام موارد شما قبل از قرار دادن خانه در بازار ردیف هستند. به علاوه آنها تلاش خواهند کرد تا مطمئن شوند پول بالاتری دریافت می کنید. اگر می خواهید براساس شرایط خاص خود با یک مشاور املاک دارای رتبه در منطقه خود ارتباط برقرار کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم! در هر زمان با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *