خرید خانه در ایران از خارج کشور
خرید خانه در ایران از خارج کشورReviewed by سید محمد سیدی on Dec 5Rating:

خرید خانه در ایران از خارج کشور را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. در ابتدا به نظر می رسد نوعی مهره است که یک پیشنهاد غیب را ایجاد می کند. چگونه می توانستید بزرگترین خرید زندگی خود را انجام دهید بدون اینکه شخصاً ببینید چه چیزی را خریداری می کنید؟

اما شاید بندهای احتمالی را بخوانید، که به خریداران اجازه می دهد پس از انعقاد قرارداد خرید از آنها عقب نشینی کنند. آیا انجام آن دیوانگی است یا انجام ندادن آن؟ حقیقت این است که اگر چند اقدام احتیاطی انجام دهید دیوانگی نیست. بیایید به هر دو طرف سکه نگاه کنیم.

خرید خانه در ایران از خارج کشور

آیا یک خانه همه خواسته های مورد نظر شما را دارد؟ آیا راهی وجود ندارد که بتوانید قبل از خرید در آن گشت بزنید؟ در اینجا چند سناریوی معمول وجود دارد که کاملاً منطقی است:

  • شما باید خانه ای خارج از کشوری که در ان هستید خریداری کنید
  • وقتی خارج از ایران هستید خانه رویایی شما به بازار می آید
  • فروشنده مهلت محدودی را برای دریافت پیشنهادات تعیین می کند
  • خانه ها در یک چشم به هم زدن در یک بازار رقابتی از بین می روند
  • بدون مراجعه حضوری، پیشنهادی را قرار دهید

چگونه می تواند خانه بخرید

در این بازار فروشنده بی امان، پیشنهادات معمولاً به محض ظاهر شدن لیست سریع و خشمگین ارائه می شوند. داشتن مشاور املاک و نماینده خود در ایران یک راه برای ارائه پیشنهاد شما در اسرع وقت است ، و گاهی اوقات این تنها راه برای ادامه کار است. اگر وقت ندارید هر روز به چندین سایت و املاکی بروید احتمالاً بسیاری از خانه هایی را که به نظر آنلاین امیدوار کننده هستند از دست می دهید.

اطمینان نسبت به پیشنهاد خود

نماینده معتبری بفرستید. مشاور املاک می توانند این کار را انجام دهند اما معمولاً این به معنای نماینده خریدار است. نماینده شما باید بداند که به دنبال چه هستید و چگونه مشکلات واضح مانند نشت یا کپک را تشخیص می دهد. نمایندگان اغلب به عنوان بازرس نمی شوند، اما آنها به اندازه کافی می دانند که قبل از ارائه پیشنهاد شما را راهنمایی کنند. آنها همچنین می توانند از طریق لایو یا با ضبط ویدیو به شرط اجازه فروشنده به شما یک تور مجازی بدهند.

با دو شرایط ضروری مهم از خود محافظت کنید. اولین مورد یک بازرسی احتمالی است که به شما امکان می دهد زمان بیشتری بخواهید برای تعمیرات مذاکره کنید یا به راحتی بر اساس یافته های یک بازرس خارج شوید. مورد دوم یک پیش بینی احتمالی است. این اطمینان می دهد که در نهایت شما می توانید در خانه قدم بزنید و قبل از بسته شدن حرف آخر را بزنید.

جوانب منفی خرید مجازی خانه

اکنون که می دانید می توانید دکمه برگشت را بزنید ممکن است به محض دیدن چند عکس مورد علاقه خود وسوسه شوید که پیشنهادات را خاموش کنید. نه خیلی سریع! اگر خیلی دور بروید رفتن به این مسیر می تواند شما را به دردسر بیندازد. اینها سناریوهایی هستند که می توانند به اعتبار شما آسیب برسانند باعث می شوند پیشنهادهای شما وزن کم کنند یا شما را در خانه ای که از آن راضی نیستید حبس کنند.

خرید خانه در ایران از خارج کشور

خرید خانه در ایران از خارج کشور

چگونه می تواند باعث آزار شما شود

بسیاری از فروشندگان از احتیاطات اجتناب می کنند. به بیان ساده خریدار دیگری که از خانه ای بازدید نکرده است احتمالاً در بعضی مواقع فکر دوم را می کند. و اگر این اتفاق بیفتد یک فروشنده روزهای گرانبهای خانه خود را در بازار از دست می دهد. به همین دلیل بسیاری از نمایندگان فروشنده از این پیشنهادات مراقبت می کنند و ممکن است به مشتریان خود توصیه کنند از آنها صرف نظر کنند.

ممکن است در لیست سیاه قرار بگیرید. اگر عادت دارید که بدون دلیل مشخص پیشنهادات دید غیبی را ارائه دهید، نمایندگان فروشنده باتجربه این الگو را می بینند و به مشتریان خود هشدار می دهند. این بدان معناست که بخش عمده ای از پیشنهادات شما ممکن است در آب مرده باشد.

پیشنهاد در حد بودجه

از شما انتظار می رود که هزینه بیشتری پرداخت کنید. گرچه هر فروشنده ای از پیشنهادهای سنگین احتمالی اجتناب نمی کند  اما بسیاری انتظار دارند پول بیشتری برای جبران خطر بپردازند. پیشنهاد خود را در حد بودجه خود نگه دارید ، اما به خاطر داشته باشید که برای دریافت مکالمه ممکن است نیاز به افزایش شماره داشته باشید.

ممکن است لازم باشد که برخی امتیازات را بدهید. بعضی از فروشندگان اگر در نیمه راه با آنها ملاقات کنید توپ بازی می کنند. این ممکن است به معنای کوچک کردن شرایط احتمالی شما باشد چه از نظر نحوه محافظت از شما و چه مدت زمان بیشتری برای گرفتن پیشنهاد در دسترس است. کاملاً منطقی است که مذاکره کنید اما مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که وقت کافی برای بررسی یافته های بازرس دارید و طبق آن پیش می روید.

قبل از اقدام به همه چیز توجه کنید

بسته به شرایط بازار ارائه یک پیشنهاد در یک مکان دیدنی در خانه می تواند از بهترین گزینه تا بدترین گزینه باشد. تا زمانی که شرایط احتمالی مناسبی را در نظر بگیرید و مشاور املاک حرفه ای را داشته باشید نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که یک گزینه باشد.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *