خرید و فروش همزمان خانه
خرید و فروش همزمان خانهReviewed by سید محمد سیدی on Dec 8Rating:

خرید و فروش همزمان خانه را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. اگر صاحب خانه هستید و به فکر نقل مکان هستید ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا قبل از فروش خانه خود باید به دنبال خانه جدید بگردید یا قبل از خرید خانه خود را بفروشید. اغلب اوقات زمان بندی در این شرایط کاملاً منطبق نیست بنابراین دانستن اینکه چه انتظاری دارید می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا ابتدا خرید یا فروش را ترجیح می دهید.

قبل از اینکه به چربی سنگی بپردازیم، یک نظرسنجی سریع با افراد اطراف دفتر ما در مورد تجربه خرید و فروش یک خانه انجام دادیم. همه با همان جواب پاسخ دادند: این استرس زا بود اگرچه این ممکن است درست باشد و همه تعجب آور نیست اما مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که تجربه شما تا حد ممکن روان است.

خرید و فروش همزمان خانه

وقتی از خریداران و فروشندگان مسکن در دفتر کار ما یک توصیه خواستیم که آنها به دیگران می خواهند سفری مشابه را آغاز کنند همه آنها گفتند که بازار شما را بشناسند. درک بازار مورد علاقه شما به شما کمک خواهد کرد خانه ای را که واقعاً دوستش دارید از دست ندهید زیرا برای ارائه پیشنهاد در بازار فروشنده خیلی منتظر مانده اید. برعکس اگر در ابتدا به فروش خانه خود فکر می کنید، باید بدانید خانه های محله شما به چه مبلغی می فروشند. حتی می توانید در چند خانه باز هم حضور پیدا کنید تا ببینید مالکان دیگر خانه چه پیشنهادی دارند.

اما به خاطر داشته باشید، وقتی صحبت از شناخت بازار شما می شود ارزشمندترین منبع شما مشاور املاک خواهد بود. آنها مشاور مورد اعتماد شما خواهند بود و می فهمند که خانه ها به چه میزان می فروشند و چه مدت زمانی در بازار وجود دارد بنابراین شما می دانید که آیا ابتدا تصمیم به خرید یا فروش دارید چه انتظاری دارید.

اگر تصمیم دارید ابتدا بفروشید

شما نگران بار بالقوه حمل دو رهن نخواهید بود. ناگفته نماند بیشتر صاحبان خانه قبل از اینکه صلاحیت مالی خرید یک خانه جدید را داشته باشند باید خانه خود را بفروشند. اما به خاطر داشته باشید اگر خانه خود را قبل از یافتن مکان جدید بفروشید ممکن است مجبور شوید هزینه های اضافی را نیز بپردازید. اگر تصمیم دارید ابتدا بفروشید در زیر چند گزینه خود را پیدا خواهید کرد.

یک مکان موقت برای اقامت پیدا کنید. شما می توانید در حالی که بین خانه هستید کاندو یا آپارتمان برای اقامت اجاره کنید. با استفاده از این گزینه ممکن است مجبور شوید برای ذخیره برخی از وسایل خود تا زمانی که خانه جدیدی پیدا نمی کنید هزینه پرداخت کنید. یا اگر خوش شانس باشید می توانید با دوستان یا خانواده خود سقوط کنید تا زمانی که خانه ای را که دوست دارید پیدا کنید.

با خریداران مذاکره کنید. می توانید از نماینده خود بخواهید با خریداران و وام دهنده آنها مذاکره کند تا به شما اجازه دهد 60 تا 90 روز بیشتر در خانه خود بمانید. این معمولاً در ازای قیمت کمتر در لیست یا اجاره ای است که مستقیماً به خریداران مسکن پرداخت می شود. همچنین به شما فرصت اضافی می دهد تا در خانه خود بمانید تا جایی که مکان مناسب را پیدا کنید.

خرید و فروش همزمان خانه

خرید و فروش همزمان خانه

اگر ابتدا تصمیم به خرید خانه دارید

باید بخاطر داشته باشید که اکنون بیشتر کشورها در بازار فروشندگان هستند. این بدان معناست که موجودی کالا محدود است و بسیاری از خانه ها از بازار خارج می شوند. در صورتی که قبل از فروش مکان فعلی خود خانه رویایی خود را پیدا کنید باید گزینه های کمی در آستین داشته باشید. اگر در ابتدا تصمیم به خرید دارید چند گزینه را ذکر کرده ایم.

شامل شرایط فروش احتمالی باشد. این بدان معناست که پیشنهاد شما به فروش منزل شما بستگی دارد. اما به خاطر داشته باشید این ممکن است پیشنهاد شما را در بازار فروشنده رقابتی کمتر کند. از طرف دیگر اگر فروشنده مسکن علاقه زیادی به املاک خود نگرفته باشد پیشنهاد شما با شرایط احتمالی ممکن است بهترین راه حل برای همه باشد.

برنامه ریزی کنید

اکنون که گزینه های خود را می دانید، وقت آن است که طرحی ارائه دهید. چه ابتدا تصمیم به خرید یا فروش خانه خود دارید آماده مقابله با نتیجه باشید. این احتمالاً به معنای ذخیره سازی وسایل شما و اجاره موقت مکانی یا پرداخت بار مالی حمل چندین وام همزمان است. همانطور که در بالا ذکر کردیم شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید فقط صحبت با خدمات ملکی شما است و درمورد شما توضیح می دهد.

خدمات املاک بین المللی در تهران

بخاطر داشته باشید برنامه شما به خریدار یا فروشنده آن طرف معامله بستگی خواهد داشت. حتی اگر همه چیز در پایان شما خوب پیش برود ممکن است روند کار در طرف مقابل چندان بی نظیر نباشد. مهم است که یک برنامه پشتیبان تهیه کنید فقط در صورت از بین رفتن روند کار. هیچ رازی نیست که خرید و فروش خانه گاهی اوقات طاقت فرسا باشد ، اما پیروی از این مراحل و همکاری با مشاور املاک شما را در مسیر صحیح داشتن یک تجربه روان قرار می دهد.

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *