انتخاب محله مناسب برای خرید ملک
انتخاب محله مناسب برای خرید ملکReviewed by سید محمد سیدی on Dec 9Rating:

انتخاب محله مناسب برای خرید ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک ملک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر خود رویای بزرگ هر ایرانی است، اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است.

شانس شما برای انجام کاوش به تنهایی خوب است. اما این بخشی از لذت خرید خانه و انتقال به یک مکان جدید است – کشف همه چیزهایی که ارائه می دهد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه کاوش در محله خود آورده شده است تا دیگر احساس بقراری نکنید.

انتخاب محله مناسب برای خرید ملک

اولین چیزی که می خواهید بدانید پیمایش است – چگونه می توانید به مکانی که می خواهید بروید برسید؟ و برای آن، هیچ جایگزینی برای فقط بیرون رفتن وجود ندارد. هر زمان از خانه خارج می شوید، خود را به رانندگی یا پیمودن مسیرهای مختلف دعوت کنید. ممکن است چشمتان به خانه هی جذاب که حتی نمی دانید آنجاست بیفتید.

نقاط مورد علاقه جدید را پیدا کنید

مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی توصیه می کند. وقت خود را برای کاوش در تمام مغازه های منطقه خرید محلی خود اختصاص دهید. حتی اگر به یک سوپرمارکت بزرگ عادت کرده اید، ارزش آن را دارد که چیز کوچکتر و محلی تری را امتحان کنید که در آن همسایگان ممکن است پر سر و صدا باشند.

آیا می خواهید نقاط جدیدی برای پاتوق پیدا کنید؟ بهترین راه برای یافتن مکان موردعلاقه خود – مکانی که بارها و بارها به آنجا باز می گردید – این است که فقط سعی کنید مکان های اطراف را امتحان کنید. این بدان معناست که از رستوران زنجیره ای که کاملاً خوب می دانید دور شوید و برخی مناطق را بررسی کنید تا طعم محلی را بچشید. و حتی اگر فکر می کنید جایگاه شماره 1 خود را درست در کنار یک خرابه پیدا کرده اید قضاوت خود را حفظ کنید چه کسی می داند که نقطه بعدی ممکن است چگونه باشد؟

لیست بازدید های ضروری

اگر با یک شریک زندگی یا خانواده خود نقل مکان کرده اید، با شناسایی این مکان های جدید بازی کنید.مقیاس رتبه بندی شخصی خود را با تمرکز بر مواردی که برای شما مهم هستند ایجاد کنید، خواه این یک انتظار کوتاه، منوی طولانی بچه ها یا دوباره پر کردن نوشابه رایگان است. هر جا که می روید یادداشت کنید (بچه ها می توانند افکار خود را القا کنند) و سپس لیست شخصی خود را از بازدیدهای ضروری ایجاد کنید.

انتخاب محله مناسب برای خرید ملک

انتخاب محله مناسب برای خرید ملک

با همسایگان آشنا شوید

بعضی از مناطق به طور طبیعی بیشتر از مناطق دیگر دوستانه هستند، اما شما می خواهید مطمئن شوید که فضای مناسب را ارسال می کنید. رانندگی به داخل گاراژ خود و بستن فوری درب می تواند سیگنالی را برای شما ایجاد کند که نمی خواهید با مردم ملاقات کنید. در عین حال مشاور املاک می خواهید نسبت به بیش از حد در یک زمان بد احتیاط کنید. به همین دلیل است که گاهی اوقات بهترین راه ها برای ملاقات با همسایگان اتفاقات برنامه ریزی شده است تا اینکه عمداً زنگ همسایه خود را بزنید.

قدم بزنید و مخلوط شوید

یکی دیگر از گزینه های عالی حضوری پیاده روی طولانی مدت بعد از شام است. شما می توانید همسایگان خود را ملاقات کرده و در مورد افرادی که در ایوان یا پارک خود آویزان هستند مطلع شوید. شما یک حیوان خانگی یا بچه در آغوش دارید خوش شانس هستید – به شرطی که همسایگان حیوانات خانگی و بچه ها را دوست داشته باشند!

سرانجام ببینید آیا می توانید گروه های علاقه خاصی پیدا کنید که در آن شما می توانید همسایگان همفکر خود را که از سرگرمی های مشابه خود لذت می برند ملاقات کنید – خواه باغبانی باشد آشپزی، خواندن یا ورزش. به صفحه رسانه های اجتماعی آنلاین خود مراجعه کنید

درگیر جامعه شوید

هیچ راهی بهتر از این نیست که به سرعت در جامعه جا بیفتید تا اینکه با هر دو پا بپرید. از این گذشته این محله شما هم اکنون است و شما می خواهید بدانید چه خبر است. و باور کنید، هیچ کس هرگز داوطلب مشتاق را رد نمی کند.

همچنین می توانید ببینید آیا پارک های محلی یا کتابخانه به داوطلبان احتیاج دارند یا از مرکز اجتماع بازدید کنید جایی که آنها احتمالاً همیشه می توانند از دست کمک استفاده کنند. بسیاری از شهرها دارای باغ های عمومی هستند جایی که می توانید با همسایگان آنها گپ بزنید.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *