فنگ شویی در خانه
فنگ شویی در خانهReviewed by on Dec 10Rating: 5.0

فنگ شویی در خانه روش قدیمی است که بیش از 3000 سال پیش در چین توسعه یافته است. این ترکیبی از هنر و علم است و به شما می آموزد که چگونه انرژی را در یک فضا مانند خانه خود متعادل کنید. اعتقاد بر این است که داشتن انرژی متعادل در خانه خوشبختی را برای کسانی که در آن زندگی می کنند تضمین می کند و وارد آن می شوند. این می تواند به معنای داشتن سلامتی، شغل موفق یا زندگی عاشقانه راضی کننده باشد. می تواند تقریباً در هر زمینه از زندگی شما گسترش یابد.

ما به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک ملک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر خود رویای بزرگ هر ایرانی است اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است. فنگ به معنی “باد” و شوی به معنی “آب” است. باد و آب یین و یانگ سلامتی و خوشبختی هستند. این عمل بر این باور استوار است که خانه های ما آینه ای از آنچه در درون ما می گذرد هستند. اگر محیط شما با آنچه شما هستید و اهدافی که می خواهید تحقق پیدا کنید همسو است برای رسیدن به آنجا مشکلی نخواهید داشت.

فنگ شویی در خانه

اصول اساسی فنگ شویی با دقت در نظر گرفته می شود که چه چیزی را به خانه می آورید، چطور اتاق ها را چیدمان و خانه را چگونه نگهداری می کنید. هر چیزی که در خانه شما زندگی می کند انرژی دارد – حتی قفسه کتاب و بالش! فنگ شویی به شما کمک می کند انرژی را که این اشیا ایجاد می کنند هدایت کند تا بهترین زندگی را برای شما رقم بزند. در اینجا چند نکته در مورد فنگ شویی آورده شده است که می تواند به شما در ایجاد جریان مثبت انرژی در خانه کمک کند.

شلوغ کردن خانه

یکی از اصول اصلی فنگ شویی تمیز و بدون سر و صدا بودن خانه است. خانه های نامرتب انرژی خوبی ندارند. احتمالاً می توانید قدم زدن در خانه ای را که پر از آشفتگی است و همچنین قدم زدن در خانه ای تمیز و مرتب را بیاد بیاورید. در هر فضا چه احساسی داشتید؟ خانه های تمیز تمایل به آرامش و آرامش بیشتری دارند. انبوهی از سر و صدا نه تنها مشاور املاک شما را بهم ریخته نشان می دهد بلکه باعث می شود سطح انرژی شما کاهش یابد و بازده کمتری داشته باشید.

راه حل ابتدا در ورودی متمرکز شوید. به این ترتیب اولین چیزی که هنگام ورود به خانه می بینید یک فضای مثبت و آرام خواهد بود. سپس ، به سمت درهم و برهمی در مرکز خانه خود حرکت کرده و سعی کنید چیزهایی را که لازم نیست حذف کنید.

از شر چیزهای شکسته خلاص شوید

همه ما به چیزهایی مانند لامپ های شکسته یا قطعات مبلمان پاره پاره فکر می کنیم که در بعضی از مواقع برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد. خوب وقت آن است که از شر آنها خلاص شویم. اشیا شکسته مانع نشاط می شوند. آنها شما را پایین می آورند. چیزهایی مانند بشقاب های خرد شده ، لباس های لکه دار و جاروبرقی های قدیمی را دور بریزید. شما فضای بیشتری را در خانه خود آزاد خواهید کرد و همچنین وسایل جدیدی را که واقعاً کار می کنند و هدف دارند دعوت می کنید.

تغییر درب ورودی

درب ورودی شما دروازه خانه شماست. باید باز، دعوت کننده و یافتن آن آسان باشد. می توانید یک طاق یا دروازه اضافه کنید تا مشخص شود کدام درب ورودی است و یک زنگ در را نصب کنید که با صدای بلند و واضح از خانه صدا می کند. این ورودی آشکار برای فرصت است و شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.

مبلمان را روی فرش قرار دهید

همه وسایل خود را کنار دیوار نگذارید. این یک خلا  در مرکز اتاق ایجاد می کند. چیدمان مبلمان همیشه باید به گونه ای باشد که گفتگو و تعامل انسان را تسهیل کند. دیوارها را نادیده بگیرید و مبلمان خود را مانند صندلی ها و میزها مرتب کنید تا حداقل پایه های جلوی آن روی فرش باشد. این باعث ایجاد یک منطقه مکالمه گرم و جذاب می شود که افراد بیشتر از آن استفاده می کنند.

تزئین با رنگهای پررنگ

رنگ تأثیر زیادی در روحیه شما دارد. قرمز یک رنگ قدرتمند و جسورانه است – به پوشیدن کت و شلوار قرمز یا کراوات یا قدم زدن روی فرش قرمز فکر کنید. بنفش و سبز رنگ های سلطنتی هستند که می توانند ثروت را به خود جلب کنند. برای تأثیرگذاری لازم نیست رنگ آن را دیوانه کنید: می توانید یک دیوار را به رنگ سبز یا اسطوخودوس رنگ کنید یا با پتوی قرمز تزئین کنید و بالش پرتاب کنید.

آشپزخانه خود را مجهز و تمیز نگه دارید

آشپزخانه شما مستقیماً به توانایی شما در جذب پول ارتباط دارد. اصول فنگ شویی را رعایت کرده و آشپزخانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید ، مخصوصاً انبار و یخچال. آنها باید همیشه مرتب و پر از غذای تازه و موادی باشند که مرتباً استفاده می کنید. اجاق گاز شما باید تمیز باشد – هم در داخل و هم بر روی اجاق گاز. و مهمتر از همه هرگز از میز آشپزخانه خود به عنوان محلی برای رسوب نامرتب استفاده نکنید. باید همیشه پاک و عاری از آشفتگی باشد.

از دو برابر استفاده کنید

در بسیاری از خانه ها از موارد منفرد استفاده شده است اما فنگ شویی می گوید شما می توانید با افزودن دو برابر بیشتر به خانه یا اتاق خواب خود عشق و خوشبختی را جلب کنید. به جای داشتن یک صندلی منفرد در گوشه یا قطعات هنری انفرادی روی دیوار سعی کنید دو جسم را با هم جفت کنید. داشتن دو صندلی کناری رو به روی هم یا یک جفت جای خواب در دو طرف تخت به ایجاد انرژی مشارکت در اطراف شما کمک می کند.

پنجره را تمیز نگه دارید

در فنگ شویی پنجره های شما چشم شما به جهان هستند. شما می خواهید با نگهداری از پنجره ها و تمیز نگه داشتن پنجره ها وضوح را در خانه افزایش دهید. آنها نمایانگر خانه شما برای افراد دیگری هستند که از آنجا عبور می کنند و اولین برداشت را می دهند.

خدمات املاک بین المللی در تهران

 مراجعه به مشاور املاک یادآوری می کند که شما وجود دارید، به آنها اعتماد دارید و درباره آنها خوب فکر می کنید و آنها هنوز هم از رابطه شما بهره مند می شوند. کارت ویزیت اضافی بخواهید و در صورت لزوم آنها را رد کنید. نماینده شما نه تنها از تهیه آنها خوشحال خواهد شد بلکه آنها به یاد خواهند آورد که شما برای درخواست آنها ابتکار عمل را انجام داده اید.

در تماس بودن با نماینده خود می تواند بسیار مفید باشد. به آنها کمک می کند اگر به خانه رویایی شما برخورد کردند شما را به خاطر بسپارند بعلاوه در هر صورت احتمالاً در آینده دوباره به کمک آنها نیاز خواهید داشت. اما حداقل هر چند وقت یک بار چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز زنده هستند.

فنگ شویی در خانه چیست؟

فنگ شویی در خانه روش قدیمی است که بیش از 3000 سال پیش در چین توسعه یافته است. این ترکیبی از هنر و علم است و به شما می آموزد که چگونه انرژی را در یک فضا مانند خانه خود متعادل کنید

فنگ شویی و تاثیر آن بر خانه

فنگ شویی می تواند به شما در ایجاد جریان مثبت انرژی در خانه کمک کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *