خرید خانه برای بار دوم
خرید خانه برای بار دومReviewed by on Dec 11Rating: 5.0

خرید خانه برای بار دوم را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک ملک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر خود رویای بزرگ هر ایرانی است اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است. به عنوان یک خریدار دومین با تجربه درگیر فرایند خرید خانه هستید. با این حال چه هفت یا 17 سال از خرید خانه گذشته است، اخیراً تغییرات زیادی در روند خرید خانه ایجاد شده، که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید.

تعداد تغییرات در شرایط بازار، روند صلاحیت رهن و حتی املاک و مستغلات ممکن است برای چرخاندن سر شما کافی باشد ، اما ما بازگشت شما را جلب کردیم. بیایید در مورد آنچه می توانید هنگام خرید خانه برای دومین بار انتظار داشته باشید بحث کنیم. بازار مسکن همان بازار 10 سال پیش نیست. نرخ بهره کم و ارزش خانه بالا است. هر کسی که اکنون در بازار باشد، در مقایسه با 10 سال پیش، نرخ بهره به طور قابل توجهی پایین تر خواهد شد. این به معنای قدرت خرید بیشتر برای خریدار احتمالی خانه است.

خرید خانه برای بار دوم

خریدار قبلی خانه شاید با چالش های موجودی روبرو نبوده است كه امروز اتفاق می افتد. برای مدت طولانی، بازارها از بازار خریدار به بازار فروشنده رفت و برگشت می کردند و در حالی که ما چهار – هفت ماه موجودی ملک را بررسی می کردیم امروز کمتر از 30 روز عرضه وجود دارد. این بدان معناست که خریداران فعلی در بازار بسیار چالش برانگیز است زیرا گزینه های محدودی وجود دارد.عوامل کمبود موجودی را می توان به این واقعیت نسبت داد که بیشتر صاحبان خانه مدت طولانی تری در خانه فعلی خود اقامت دارند. ارزش منفی سهام نیز برای صاحبان خانه های فعلی سنگین بوده است زیرا بسیاری از آنها بدهی خانه خود را دارند که ارزش فروش آن را دارد.

هزینه خرید خانه

همگام با موجودی کم در بازار در حال حاضر، افزایش مقادیر مسکن است که امسال بیش از 8 درصد افزایش یافته است. کمبود خانه های موجود همراه با اقتصاد رو به رشد، باعث شده است که رشد قیمت در خانه ها به سرعت افزایش یابد. اگر دستمزد فعلی این تورم را منعکس کنید افزایش طبیعی در ارزش های خانگی چنین مسئله ای نخواهد بود. با این حال ارزش خانه بسیار سریعتر از دستمزد در حال افزایش است که فقط 2.6٪ در سال 2019 افزایش یافته است

به این معنی که خریداران بالقوه مسکن در پیدا کردن یک خانه مشکل دارند. این ممکن است برای کسانی که در حال حاضر دوباره وارد مراحل خرید خانه می شوند مشکلی ایجاد کند همانطور که وارد مراحل خرید خانه می شوید و به دنبال خانه بعدی خود می گردید، مراقب هزینه های پنهان خرید خانه باشید که ممکن است هنگام خرید خانه فعلی خود با آن مواجه نشده باشید.

تغییر خرید خانه برای بار دوم

تغییرات در روند شکار خانه را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: فناوری. خریداران خانه های امروزی دارای فن و مستقل هستند. در واقع ، 42٪ از خریداران اخیر با جستجوی املاک فروش آنلاین، اولین قدم را در روند خرید خانه برداشته اند. فناوری، وب سایت های شخص ثالث املاک و مستغلات و رسانه های اجتماعی نحوه خرید خریداران و بنگاه های معاملات ملکی را تغییر داده است. همیشه خوب است که تحقیقات مقدماتی خود را به صورت آنلاین آغاز کنید، اما وقتی به مرحله ای رسیدید که آماده گشت و گذار در املاک هستید، یک مشاور املاک خوب می تواند به سوالات شما پاسخ دهد. این امر به ویژه در مورد خریداران بار دوم مسکن که به دنبال خرید خانه یا خانه تعطیلات هستند ، بیشتر صدق می کند. 

اگر از یک متخصص خدمات ملکی استفاده نکنید، ممکن است در نهایت هزینه های زندگی خود را بیش از آنچه قبلاً پرداخت می کردید بپردازید. آژانس های املاک و مستغلات نیز از فن آوری بیشتری برخوردار می شوند و بیشتر آنها را می توان در سیستم عامل های اجتماعی یافت. آنها حتی با تورهای مجازی در خانه گردی ایجاد کرده اند و به یک خریدار احتمالی خانه اجازه می دهند تا خانه ها را در راحتی خانه خود به جای اینکه به طور فیزیکی خانه به خانه برود، مشاهده کند.

خرید خانه های هوشمند

صحبت از فناوری، لوازم و وسایل کم مصرف انرژی همان چیزی است که به نظر می رسد خریداران فعلی خانه در خانه به دنبال آن هستند. خریداران جوان که برای اولین بار خانه خرید می کنند ، ادعا می کنند که پول بیشتری را برای خانه ای که دارای ویژگی های سبز و کم مصرف است می پردازند. خانه های با مصرف انرژی طبیعی علاوه بر تأثیر مثبت بر محیط، به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی که در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه قبوض آب و برق می شود، مورد توجه خریداران مسکن نیز قرار گرفته است. به دلیل جذابیت روزافزون، بیشتر خانه های جدید با در نظر گرفتن بازده انرژی ساخته می شوند و شامل ویژگی هایی مانند.

  • روشنایی LED
  • گرمایش و سرمایش با بازده بالا
  • لوازم خانگی و کم مصرف
  • ترموستات هوشمند
  • آبیاری هوشمند

روند دیگری که خریداران مسکن در خانه ها به دنبال آن هستند اتوماسیون خانه هوشمند، توانایی کنترل همه دستگاه های فن آوری در یک خانه، از جمله لوازم خانگی، در یک مرکز اتوماتیک متمرکز است. درست مانند خانه های دارای مصرف انرژی، محبوبیت در خانه های اتوماتیک با فناوری بسیار افزایش یافته است به طوری که نصب یا خرید این نوع فناوری در خانه جدید مقرون به صرفه تر است.

خرید خانه برای بار دوم

خرید خانه برای بار دوم

خرید خانه هنگام فروش خانه فعلی

سرانجام ممکن است در حالی که مراحل خرید خانه را طی می کنید ، خانه فعلی خود را بفروشید. خبر خوب این است که این بازار فروشنده است. همانطور که قبلاً بحث کردیم مقدار کمی موجودی خانهو هجوم خانه b وجود دارد این به نفع شماست زیرا فروش خانه شما با قیمت مناسب ممکن است بزرگترین مانع شما نباشد. در حقیقت فروش خانه قبل از خرید خانه جدید می تواند مسئله ای باشد که نگران کننده آن باشید. اگر می خواهید خانه ای قبل از فروش خانه فعلی خود بخرید باید بتوانید هم خانه جدید و هم خانه فعلی خود را تأمین مالی کنید (تا زمان فروش آن). با این حال شما باید تصمیم بگیرید که آیا تا زمانی که خانه فعلی خود را بفروشید توانایی پرداخت دو وام مسکن را دارید یا خیر.

همچنین می توانید در قرارداد خرید خانه خود پیش بینی کنید که بگوید پیشنهاد شما منوط به فروش خانه قبلی شما است. با این حال، با سرعت و ورود خانه های سریع به بازار، فروشنده می تواند خانه خود را بدون احتساب به خریدار دیگری بفروشد. اگر برای دومین بار آماده خرید خانه هستید ، حتماً در مورد برنامه خود برای خرید خانه جدید با یک مشاور املاک صحبت کنید.

 

خدمات املاک بین المللی در تهران

 مراجعه به مشاور املاک یادآوری می کند که شما وجود دارید، به آنها اعتماد دارید و درباره آنها خوب فکر می کنید و آنها هنوز هم از رابطه شما بهره مند می شوند. کارت ویزیت اضافی بخواهید و در صورت لزوم آنها را رد کنید. نماینده شما نه تنها از تهیه آنها خوشحال خواهد شد بلکه آنها به یاد خواهند آورد که شما برای درخواست آنها ابتکار عمل را انجام داده اید.

در تماس بودن با نماینده خود می تواند بسیار مفید باشد. به آنها کمک می کند اگر به خانه رویایی شما برخورد کردند شما را به خاطر بسپارند بعلاوه در هر صورت احتمالاً در آینده دوباره به کمک آنها نیاز خواهید داشت. اما حداقل هر چند وقت یک بار چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز زنده هستند.

چرا خرید خانه دوم؟

خرید خانه دوم در تهران به عنوان سرمایه گذاری میتواند یکی از ایده های خوب امروز باشد

خرید خانه دوم به صرفه است؟

همانطور که در مقالات خدمات ملکی اورده شده داشتن خانه دوم از تمامی لحاظ مخصوصا داشتن یک ملک بیشتر به صرفه می باشد

خانه دوم بخریم؟

تقاضای خرید خانه دوم هنوز از پانیفتاده و هنوز افراد سرمایه گذار در حال خرید ملک های متعدد در منطقه های مختلف تهران می باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *