تاثیر نوسازی در فروش خانه
تاثیر نوسازی در فروش خانهReviewed by سید محمد سیدی on Dec 12Rating: 5.0

تاثیر نوسازی در فروش خانه قبل از عرضه خانه در بازار می تواند میزان فروش خانه خود را در نهایت افزایش دهد. بخاطر داشته باشید بسیاری از پروژه های مهم بازسازی منازل نتیجه کم و بدون بازگشت سرمایه را می دهند. در حقیقت بسیاری از صاحبان خانه در نهایت با تعمیرات اساسی مانند گسترش عرشه ضرر می کنند. اما اگر میل فروش دارید، چند پروژه بازسازی خانه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پول بیشتری برای خانه خود دریافت کنید

از ایده های محوطه سازی در حیاط جلو تا نکاتی در مورد عایق بندی اتاق زیر شیروانی ما به شما کمک خواهیم کرد تا با کمترین بودجه ارزش خانه خود را افزایش دهید. ما به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک مشاور املاک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر خود رویای بزرگ هر ایرانی است، اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است.

تاثیر نوسازی در فروش خانه

حمام خود را بازسازی کنید: بازسازی جزئی حمام می تواند کمک زیادی کند. نیازی به بیرون آوردن یا ریشه کن کردن لوله کشی نیست. فقط به جوان سازی ان فکر کرد و تمرکز خود را روی به روزرسانی های ارزان قیمت و آسان انجام دهید. در اینجا چند ایده بازسازی حمام آورده شده است که می توانید به تنهایی از پس آنها برآیید:

  • تعویض شیر ودوش
  • وسایل قدیمی را تعویض کنید
  • میله حمام قدیمی را برداشته و یک لایه تازه بزنید.
  • آینه ذره بین دیواری نصب کنید.

به یاد داشته باشید معمولاً عاقلانه است که به جای تغییرات اساسی ، روی ایده های کوچک بازسازی حمام تمرکز کنید. هنگامی که شروع به مرتب سازی مجدد لوله ها یا بیرون ریختن کاشی ها می کنید، بازگشت سرمایه شما به شدت کاهش می یابد.

محوطه سازی خود را ارتقا دهید

قسمت جلوی خانه شما سن و نحوه مراقبت از خانه را نشان می دهد. اگر سالهاست که درختان را کوتاه نمی کنید ، پس از ظاهر جدید خانه خود به طرز خوشایندی تعجب خواهید کرد. خریداران احتمالی از لحظه ای که بالا می روند شروع به قضاوت درباره خانه شما می کنند ، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که حیاط شما به بهترین شکل ممکن است. برای افزایش جذابیت محدود کردن خانه خود با بودجه ، در اینجا چند ایده آورده شده است:

  • حاشیه های تخت باغ را نصب کنید
  • مصالح تازه و گیاهان گلدار را اضافه کنید
  • درختچه های چمن را اصلاح کنید
  • شستوشوی محوطه

در مورد حیاط خلوت این اولین چیزی نیست که خریداران به آن نگاه می کنند اما شرط مطمئنی است که یک درخت تأثیر مثبتی ایجاد خواهد کرد. قبل از اینکه بخواهید خانه خود را نشان دهید ، علاوه بر هرس درختان و درختچه ها این ایده های محوطه سازی حیاط خانه را نیز در نظر بگیرید:

  • یک یا دو جعبه کاشت به پاسیوی خود اضافه کنید (یک درخت هبیسکوس استوایی گزینه ای ارزان و رنگارنگ است).
  • چمن خود را در امتداد راهروها و بزرگراه لبه بگذارید.
  • با چند مشعل یا فانوس در مسیرهای پیاده روی وسایل را روشن کنید.
  • با پوشش جدید رنگ یا سیلر عرشه خود را تازه کنید.

عایق اتاق زیر شیروانی خود را جایگزین کنید

خریداران مسکن باهوش می دانند که وضعیت عایق را بررسی کنند. اگر آنها عایق خرد شده مرطوب و یا کثیف را مشاهده کنند سعی می کنند برای قیمت پایین مذاکره کنند خوشبختانه جایگزینی عایق اتاق زیر شیروانی یک پروژه قابل کنترل است. بعلاوه پایین کشیدن عایقهای قدیمی و صورتی و جایگزینی آنها با موارد جدید ، فرصتی مناسب برای بررسی آسیب دیدگی و انجام هرگونه تعمیر جزئی است.

در اینجا خلاصه ای از نحوه عایق بندی اتاق زیر شیروانی خود آورده شده است: مواد موجود را دور بریزید. شما می خواهید از شر هرگونه مواد مات یا کپک زده خلاص شوید. نشت هوا را مهر و موم کنید. فاصله بین اتاق زیر شیروانی و اتاق های زیر باعث می شود هوا خارج شود که هدف از عایق بندی را شکست می دهد. استفاده از کف اسپری مناسب یا برای آب بندی فضاهای اطراف پنجره ها، لوله ها، مجاری و دودکش ها مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین نشت سقف را بررسی کرده و قبل از عایق کاری تعمیرات لازم را انجام دهید.

فقط به افزایش ارزش توجه داشته باشید

اگر در حال انتقال به یک کار جدید هستید یا خانه جدیدی پیدا کرده اید ممکن است برنامه شما کمی شلوغ باشد. حتی اگر خدمات ملکی شما بتوانند از پس فروش شما برآیند اما پذیرش پیشنهاد اول و ادامه کار وسوسه انگیز است. اما با بازسازی مناسب شما می توانید یک فروش سریعتر و سودآور داشته باشید. خریداران مسکن تمرکز بیشتری بر آشپزخانه و حمام دارند. بنابراین جایگزینی دیگ بخار، به روزرسانی وسایل روشنایی و تازه سازی رنگ اغلب بهترین پروژه برای شروع است. یکی دیگر از روش های مقرون به صرفه برای کمک به فروش خانه شما از طریق صحنه پردازی است که شامل تنظیم دقیق طراحی داخلی شما و خیال راحت خریداران از زندگی در فضای شما است. این پروژه های ساده و مقرون به صرفه برای بازسازی خانه می تواند به شما کمک کند قیمت بالایی را برای خانه خود بدست آورید و اطمینان حاصل کنید که در بازار نمی ماند.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مراجعه به مشاور املاک یادآوری می کند که شما وجود دارید، به آنها اعتماد دارید و درباره آنها خوب فکر می کنید و آنها هنوز هم از رابطه شما بهره مند می شوند. کارت ویزیت اضافی بخواهید و در صورت لزوم آنها را رد کنید. نماینده شما نه تنها از تهیه آنها خوشحال خواهد شد بلکه آنها به یاد خواهند آورد که شما برای درخواست آنها ابتکار عمل را انجام داده اید.

در تماس بودن با نماینده خود می تواند بسیار مفید باشد. به آنها کمک می کند اگر به خانه رویایی شما برخورد کردند شما را به خاطر بسپارند بعلاوه در هر صورت احتمالاً در آینده دوباره به کمک آنها نیاز خواهید داشت. اما حداقل هر چند وقت یک بار چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز زنده هستند.

چرا خانه خود را نوساز کنیم؟

نوسازی ملک با کمترین مقدار هزینه میتواند در فروش آن تاثیر مثبتی داشته باشد.

نوسازی خانه چه مقدار هزینه بردار است؟

میتوان با کمترین هزینه ممکن و تغییرات سطحی قیمت ملک را بالا برد و به هیچ عنوان هزینه انچنانی ندارد.

قبل فروش چرا خانه را نوسازی کنیم؟

حتما قبل فروش موارد کلیدی همچون نوسازی را انجام دهید که به سطح فروش کمک خواهد کرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *