خرید و فروش خانه هوشمند
ویژگی های خانه هوشمندReviewed by مشاوره: 09122055448 on Dec 12Rating: 5.0

بیشتر خریداران مسکن شروع به فکر کردن می کنند که به دست آوردن “خانه هوشمند” یک حرکت هوشمندانه است. زمانی ویژگی های خانه های هوشمند زمانی مزیتی فراتر از مزایا به حساب می آمد،  که خریداران بیشتری خواستار آن هستند و نمایندگان به تقاضای مشتریان توجه می کنند. یک نظرسنجی اخیرا، در بین افراد متقاضی برای خرید خانه انجام شد که نشان داد نزدیک به دو سوم خریداران مسکن در مدت زمان دو تا پنج سال پیش به خانه هایی با ویژگی ها و فناوری هوشمند علاقه مند هستند. این روند روز به روز محبوبیت پیدا می کند و در نهایت به یک قاعده جدید تبدیل می شود.

خرید وفروش خانه هوشمند را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته آماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک ملک هوشمند با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر رویای بزرگ هر ایرانی است، اما یافتن یک نقطه مناسب با ملاحظات بسیاری همراه است که تیم مشاوره ما بهترین خدمات ملکی را به شما ارائه خواهند داد.

معرفی تجهیزات خانه هوشمند

ویژگی های خانه هوشمند اساساً می تواند به سه سطح مختلف تقسیم شود. آن ها یا برای استفاده عملی و کاربردی، برای سبک زندگی و سرگرمی، یا برای ایمنی و امنیت هستند. صاحبان خانه باید حداقل سه ویژگی خانه هوشمند داشته باشند. در صورت ایده آل انجام یک سری عملکرد متنوع قبل از اینکه بتوانند به طور منطقی خواص خود را به عنوان “خانه های هوشمند” به بازار عرضه کنند. در ادامه مهمترین تجهیزات خانه هوشمند را به اختصار معرفی می کنیم.

مجموعه ال جی LG:

شرکت فناوری کره جنوبی LG Electronics مجموعه ای برتر از لوازم آشپزخانه هوشمند دارد که می تواند خانه ای را برای خریداران عملکردی تر و در نتیجه جذاب تر کند. خط فولاد ضد زنگ کامل شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و مایکروویو است که چندین مورد از آن ها دارای مهر تایید انرژی استار هستند. از ویژگی های هوشمند می توان به نمایشگرهای صفحه نمایش لمسی LED، پخت حسگر مایکروویو و بانک های تهیه غذای مطبوع در دو کوره اشاره کرد.

ترموستات هوشمند:

این سیستم که می تواند توسط یک تلفن هوشمند کنترل و برنامه ریزی شود تا برنامه روزانه صاحب خانه را بیاموزد و دمای خانه را متناسب با آن تنظیم کند. همچنین دارای سنسورهایی است که خالی بودن خانه را ردیابی می کند و در حالی که کسی در آنجا نیست می تواند انرژی کمتری مصرف کند. این ویژگی واقعاً می تواند گوش خریدار را به چالش بکشد زیرا علاوه بر تازگی، می تواند در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی نیز پس انداز کند. شرکت های سازنده ادعا می کند که ایندستگاه می تواند قبض های گرمایش و سرمایش مالک را تا 20 درصد کاهش دهد.

سیستم بی سیم روشنایی خودکار:

آیا برای بررسی سرمایه گذاری در سیستم روشنایی خودکار به دلیل نیاز دارید؟ داشتن املاک وثیقه می تواند برای برخی از خریداران بسیار مهم و دلیل خوبی هم دارد. یکی مشاوران تعریف می کرد که من یک مشتری داشتم که از یک سفر کاری برگشت و همه چراغ ها در خانه او خاموش بود. این مسئله او را ترساند تا جایی که فکر کردن در مورد داشتن خانه با یک سیستم امنیتی هوشمند، سیستم نظارت، روشنایی خودکار را شروع کرد. سیستم بی سیم یک روش خودکار برای کنترل نه تنها روشنایی یک خانه بلکه موقعیت سایه ها و دمای آن است. این از طریق برنامه ای قابل استفاده در تلفن های هوشمند، تبلت یا ساعت هوشمند است که به راحتی می توان روشنایی ملک را قبل از ورود به منزل برنامه ریزی کرد.

لامپ هوشمند:

خوشبختانه این مورد را در ساختمان های نو ساز مخصوصا در پارکینگ و راه پله مشاهده می کنیم که حسگرهای این لامپ ها بسیار سریع واکنش نشان می دهند و باعث روشنایی بی درنگ خواهند شد. از آنجا که ویژگی های وسایل وتجهیزات هوشمند متنوع تر به معنای فروش بیشتر امتیاز صاحبان خانه است، این می تواند سرمایه گذاری خوبی برای افرادی باشد که می خواهند با یک تیر دو نشان را بزنند. هر لامپ دارای یک بلندگوی مخفی است که به صورت بی سیم موسیقی پخش می کند. لامپ ها را می توان به طور مستقیم به سوکت های نور موجود پیچ کرد و از طریق برنامه ای که روی دستگاه های هوشمند شخصی کار می کند، کنترل می شود.

سیستم هشدار دهنده امنیتی:

این سیستم هشدار به صاحبان خانه اجازه می دهد تا از هرجایی بدون پرداخت هزینه های ماهیانه که اغلب به سیستم های امنیتی سنتی متصل هستند، مراقب اموال خود باشند. با توجه به اینکه 62 درصد از خریداران علاقه مند به کنترل فناوری خانه خود از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت خود هستند، صاحبان خانه باید در صورت تمایل به فروش، مراقب فناوری های مورد توجه این بازار باشند. سیستم هشدار دهنده امنیتی دارای سنسورهای پنجره، سنسورهای درب، ردیاب های حرکتی و دوربین هایی است که همگی به صورت بی سیم متصل هستند. کاربران می توانند سیستم را از طریق برنامه ای کنترل کنند که همچنین امکان نظارت و کنترل روشنایی، ترموستات و دتکتورهای دود در منزل را دارد.

قفل هوشمند:

قفل هوشمند ممکن است فروش املاک خود را به روش های مختلف بیش از یک مورد برای صاحبان خانه فراهم کند. خریداران مسکن نه تنها به فناوری خانه های هوشمند مرتبط با امنیت علاقه مند هستند ، بلکه این محصول در واقع می تواند فروش خانه را برای یک مشاور املاک راحت کند. مانند قفل بسیاری از مدل های جدید اتومبیل، این سیستم بدون کلید است. درعوض، تلفن هوشمند کاربر به عنوان نوعی کلید مهم عمل می کند و تمام کاری که او باید انجام دهد این است که قفل را بزنید. استفاده از قفل هوشمند برای فروشندگان این امکان را به وجود می آورد که دسترسی به آژانس های املاک و مستغلات (یا تمیزکنندگان خانه یا همسایگان) را برای دوره های زمانی مشخص بدون دادن کلید فیزیکی به آنها که ممکن است گم یا دزدیده شود، بدهند.

ویژگی های خانه هوشمند

ویژگی های خانه هوشمند

خدمات املاک بین المللی در تهران

 کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند که بسیاری از خریداران خانه در سه تا هفت سال آینده ویژگی های خانه هوشمند را در نظر می گیرند و هنگام خرید خانه هوشمند این فاکتور را در نظر خواهند گرفت زیرا امتیازات فراوانی را به همراه دارد. مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و آشنایی با قوانین موجود در خرید املاک با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *