نحوه فروش خانه
نحوه فروش خانهReviewed by on Dec 14Rating: 5.0

نحوه فروش خانه خود را در وب سایت ما بخوانید خدمات ملکی که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستند انتخاب کنید. چه در حال خرید و چه در فروش خانه باشید، انتخاب مشاور املاک مناسب برای انجام یک معامله موفق بسیار مهم است. وقتی نوبت به فروش خانه شما می رسد تعداد گزینه ها بسیار دلهره آور به نظر می رسد. باید خودم بفروشمش؟

آیا من به یک مشاور املاک نیاز دارم؟ چگونه یک مورد مناسب را انتخاب کنم؟ مراحل فروش خانه من چیست؟ حتی از کجا شروع کنم؟ سوالات بسیار و راههای مختلف داشتن یک درک اساسی از مولفه های اصلی فروش خانه می تواند به شما کمک کند تا وقتی به سمت حرکت بعدی خود تلاش می کنید، آرامش خاطر داشته باشید. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شروع کار آورده شده است.

نحوه فروش خانه

وقتی صحبت از نحوه فروش خانه خود می شود ، سخت ترین قسمت این است که بدانید از کجا شروع کنید. در ابتدا، اگر می خواهید از یک مشاور املاک استفاده کنید باید معاملات ملکی مناسب را پیدا کنید. این را از خود بپرسید: چه چیزی شما را به عنوان خریدار خانه منحصر به فرد می کند؟ خریدار بار اول؟ بدنبال زمینی برای ساختن هستید؟ آیا به دنبال خرید خانه جدید و فروش خانه فعلی خود هستید؟

سوالاتی از این قبیل کلیدی است، زیرا خدمات ملکی برخلاف تصور عمومی، به همان اندازه خریداران و فروشندگانی که نماینده آنها هستند بی نظیر هستند. برخی فقط خانه می فروشند برخی فقط نماینده خریداران هستند ، برخی هر دو را انجام می دهند. برخی دیگر فقط در سلب مالکیت کار می کنند. گزینه های مختلفی وجود دارد که مرتب سازی بر روی آنها گاهی اوقات دشوار است، اما در طولانی مدت ارزشش را دارد.

آیا می توانم خانه خود را بدون بنگاه و مشاوراملاک بفروشم؟

قطعاً می توانید، اما هنگام رفتن در آن مسیر نکاتی را باید در نظر گرفت. فروش خانه می تواند یک کار دلهره آور باشد و داشتن یک حرفه ای برای شما این مزایای اساسی را به همراه دارد. در اینجا نگاهی داریم به چند دلیل که ممکن است بخواهید به جای استفاده از یک مشاور املاک در نظر بگیرید:

قیمت فروش بالاتر: خدمات ملکی بیشتر از هزینه شخصی شما برای خانه شما هزینه می کنند. خیلی بیشتر که حتی پس از پرداخت کمیسیون آنها ، به احتمال زیاد پول بیشتری به خانه خواهید برد. آنها با بازاریابی در خانه شما با خدمات لیست چندگانه  ارائه بخشی از کمیسیون برای تشویق نمایندگان دیگر برای آوردن خریداران سفارش دادن عکس های حرفه ای و اجرای تعدادی دیگر از استراتژی های بازاریابی از جمله تبلیغات آنلاین گرفته تا تلفن های قدیمی تماس می گیرد. علاوه بر ای نمایندگان خوب مهارت های عالی مذاکره را در طول مراحل به کار می گیرند تا اطمینان حاصل کنند که هرچه بیشتر برای خانه خود هزینه می کنید.

اسناد حقوقی

قراردادها می توانند نامرتب باشند، اما عوامل خوب می توانند امور را تمیز کنند. من همیشه به مشتری هایم می گویم که همه کارهایی که می توانم انجام خواهم داد تا همه چیز روان پیش برود ، اما همچنین آنها را برای چگونگی کمک به آنها در صورت نابسامانی آماده می کنم. اوضاع به دلایل مختلف می توانند به سرعت به جنوب بروند: پیشنهاد ، جزئیات مذاکره ، بازرسی ، ارزیابی ، تأمین مالی و موارد دیگر همه دارای مراحلی است که می تواند پیچیده شود. داشتن حرفه ای که قبلاً آن را پشت سر گذاشته باشد بسیار ارزشمند است.

نحوه فروش خانه

نحوه فروش خانه

 بازاریابی

مشاوران و معاملات ملکی هزینه بسیاری از موارد را در کارمزد خود جذب می کنند. تبلیغات آنلاین پرداخت شده، عکس های حرفه ای، چاپ آگهی های تبلیغاتی و سایر مواد تبلیغاتی، و هزینه های دیگر بسیار زیاد برای ذکر کردن. برای به دست آوردن اطلاعات خاص تر ، کاملاً مناسب است که از نماینده خود بخواهید که چگونگی هزینه بخشی از کارمزد خود را برای بازاریابی و فروش خانه شما کم کند.

اگر یک بنگاه معاملات املاک پیدا کرده اید که به آن اعتماد دارید، آنها اطمینان می دهند که برای فروش خانه خود گام های درست و به ترتیب صحیح را برداشته اید. همانطور که گفته شد داشتن یک درک اساسی از روند کار، به شما کمک می کند احساس آگاهی کنید و در صورت لزوم، آنها را مسئول بدانید تا مطمئن شوید که به درستی به شما خدمات می دهند.

قیمت خانه خود را بدانید

ابتدا اولین چیزها – ارزش خانه خود را دریابید. در این مرحله ، شما یا مشاور املاک باید “درحال اجرای محاسبات” باشید. این به معنای بررسی همه خانه های فروخته شده است که از نظر اندازه، تعداد اتاق خواب و حمام، محله و غیره در گذشته اخیر مشابه خانه شما هستند. این همچنین به معنای بررسی آنچه در حال حاضر در بازار موجود است چگونگی موجودی کالا در سراسر منطقه شما و تعداد دیگری از روندها و ارقام است که گرد هم می آیند

و بهترین قیمت را برای فروش خانه شما تعیین می کنند. اگر از یک بنگاه املاک و مستغلات استفاده می کنید، آنها باید شواهدی از کار خود، تفکر در مورد استراتژی خود و تمایل صادقانه برای ورود شما به قیمت نهایی لیست ارائه دهند. به یاد داشته باشید در نهایت شما تصمیم می گیرید که می خواهید خانه خود را برای چه مقدار لیست کنید.

نمایش دادن خانه

خانه خود را به زیبایی ثابت نشان دهید! هنگام انجام این کار تا حد ممکن محدودیت داشته باشید. خانه های باز عالی هستند، اما نمایش های فردی معمولاً در جاهایی انجام می شود که خریداران بالقوه واجد شرایط و علاقه مند حضور دارند و این منجر به پیشنهادات می شود. آنها دقیقاً مثل شما برنامه های شلوغی دارند ، بنابراین وقتی فرصتی برای دیدن خانه به دست می آورند ، هر کاری از دستتان برمی آید برای اسکان آنها انجام دهید.

 پیشنهادات را مذاکره کنید

با ورود پیشنهادات آماده مذاکره شوید. با شروع پیشنهادات یک برنامه بازی با نماینده خود داشته باشید. آیا می خواهید بلافاصله آنها را ببینید؟ آیا برای سرگرمی از هر پیشنهادی می خواهید صبر کنید تا اولین خانه آزاد تمام شود؟ نکات مثبت و منفی هر گزینه وجود دارد بنابراین به این فکر کنید که چگونه می خواهید زودتر از موعد به آن نزدیک شوید. با ورود پیشنهادات ، شما البته به سمت بالاترین نرخ گرایش پیدا خواهید کرد ، اما سایر متغیرها را نیز در نظر بگیرید: آیا آنها پول نقد پرداخت می کنند؟ آیا خرید خانه شما به فروش خانه فعلی آنها بستگی دارد؟ اینها همه سوالاتی است که شما باید قبل از تعیین بهترین پیشنهاد به آنها پاسخ دهید.

برای ارزیابی آماده شوید

اگر خانه شما از قیمت فروش توافق شده ارزیابی نكرد، معامله در خطر فروپاشی است. ارزیابی توسط نماینده خریدار انجام می شود اما از طریق شما / نماینده شما برنامه ریزی می شود. با به اشتراک گذاشتن خانه های مشابه شما / نماینده خود برای تعیین قیمت با ارزیاب آماده شوید و مطمئن شوید که خانه یک شکل است.

خدمات بین المللی املاک در تهران

با پاکسازی ارزیابی و بازرسی شما در خانه هستید. شما از قبل می دانید که شرکت عنوان شما چه کسی است، بنابراین با آنها در ارتباط مداوم باشید (اگر تصمیم گرفتید که در آن مسیر بروید آژانس خدمات ملکی شما این کار را انجام می دهند). یک شرکت خوب عنوان به شما / نماینده شما هر آنچه برای ارسال آنها نیاز دارید را به شما می گوید ، بنابراین توجه کنید و سریعاً آنها را به آنچه نیاز دارید برسانید.این ا روش خانه شماست و اکنون که آنها را شناختید ، آماده کار هستید. مشاور املاک  مناسب شما را در هر مرحله از خرید یا فروش خانه راهنمایی می کند. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

خانه خود را چگونه بفروشیم؟

فروش خانه خود را به مشاوران املاک در اژانس خدمات ملکی بسپارید تا بیشترین سود ممکن را داشته باشید.

آیا می توانم خانه خود را بدون بنگاه و مشاوراملاک بفروشم؟

قطعاً می توانید، اما هنگام رفتن در آن مسیر نکاتی را باید در نظر گرفت. فروش خانه می تواند یک کار دلهره آور باشد و داشتن یک حرفه ای برای شما مزایای اساسی را به همراه دارد.

نحوه فروش خانه چگونه است؟

فروش خانه دارای موارد متعددی است که برای دانستن آن نیاز به مشاور املاک متخصص می باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *