بازاریابی در فروش املاک
بازاریابی در فروش املاکReviewed by مشاوره: 09122055448 on Dec 15Rating: 5.0
در حالی که بنگاه های املاک و مستغلات هنوز در خرید خانه مهم  و تاثیر گذار هستند، خریداران به طور فزآینده ای به دنبال انجام کارهای آنلاین بیشتر قبل از مشارکت متخصصان هستند. مطالعه ای از انجمن ملی معاملات ملکی نشان داد که 92٪ از خریداران برای شروع جستجوی خرید و فروش خانه خود از اینترنت استفاده می کنند و نیاز حیاتی آژانس های املاک و مستغلات برای حضور آنلاین را به خانه منتقل می کنند. در اینجا 21 ایده مناسب برای بازاریابی املاک و مستغلات برای کسانی که به دنبال برنده شدن در بازی بازاریابی املاک و مستغلات هستند، آورده شده است. بازاریابی در فروش املاک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته آماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. خرید و فروش یک ملک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر رویای بزرگ هر ایرانی است، اما یافتن یک نقطه مناسب با ملاحظات بسیاری همراه است که تیم مشاوره ما بهترین خدمات ملکی را به شما ارائه خواهند داد.

21 ایده بازاریابی آسان و موثر:

1. خود را برای شبکه های اجتماعی تنظیم کنید

اطمینان حاصل کنید که در همه شبکه های بزرگ حساب های شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، Google و حتی اینستاگرام در صورت گرفتن بسیاری از عکس های خانه) داشته باشید. با کاربران تعامل داشته باشید، مطبوعات خوبی را به اشتراک بگذارید و خواص خود را ارتقا دهید.

2. افزودن اشتراک اجتماعی به صفحات دارایی

احتمال این وجود دارد که خریداران خانه مشتاق به اشتراک گذاشتن عکس های برتر مسکن خود با دوستان و خانواده خود باشند، بنابراین با افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی ارسال ایمیل و اشتراک املاک مختلف را برای خریداران خانه آسان کنید.

3. در بازاریابی در فروش املاک مراقب رقابت باشید

سایر معاملات مسکن در منطقه شما چه می کنند؟ وب سایت های آن ها چگونه هستند؟ چقدر در شبکه های اجتماعی فعال هستند؟ به آنچه رقبا انجام می دهند توجه داشته باشید. سپس از اشتباهات آن ها اجتناب کرده و موفقیت آن ها را تکرار کنید!

4- تماس با خود را آسان کنید

اطلاعات تماس خود را در هر صفحه وب سایت خود قرار دهید. در حالت ایده آل ، یک صفحه تماس جذاب با ما ایجاد کنید که توجه شما را جلب کند.

5. کارت ویزیت طراحی کنید.

یک کارت ویزیت عالی طراحی و آنها را مانند آگهی های تبلیغاتی پیتزا در جمعه شب تحویل دهید.

6. از تصاویر محلی استفاده کنید.

از بسیاری جهات، شما فقط یک خانه نمی فروشید بلکه یک مجتمع را می فروشید. با بهترین کیفیت عکس های زیبا از مکان های محلی شهر و سایت های آشنا، بهترین مواردی را که منطقه شما ارائه می دهد به نمایش بگذارید.

7. یک پیشنهاد محتوای مقاومت ناپذیر برای گرفتن آگهی ها ایجاد کنید

تهیه کتاب الکترونیکی و ارائه فایل های مناسب که صاحبان خانه های جدید قبل از خرید باید به آنها توجه کنند تا با ارزش ترین ویژگی های یک خانه جدید را در نظر بگیرید. ارائه کتاب های الکترونیکی رایگان در ازای آدرس ایمیل (و کد پستی ، در مورد املاک و مستغلات) یک روش عالی برای گرفتن سرنخ است.

8. یک عکاس حرفه ای استخدام کنید

املاک و مستغلات موفق به شدت متکی به عکاسی عالی هستند. عکس های بد حتی از بزرگترین ویژگی ها نیز از علاقه کم می کنند. این کاملاً حیاتی است که از خواص خود عکس های زیبایی داشته باشید. یک عکاس حرفه ای (ترجیحاً با تجربه عکاسی از خانه ها و معماری) استخدام کنید. هزاران منبع عالی وجود دارد که جزئیات کاملی در مورد عکاسی از املاک و مستغلات ارائه می دهند.
بازاریابی در املاک

بازاریابی در فروش املاک

9. یک تور مجازی ایجاد کنید

وقت مشتری شما بسیار ارزشمند است و آنها می خواهند قبل از مراجعه حضوری تا آنجا که ممکن است در مورد یک ملک اطلاعاتی کسب کنند. تورهای مجازی یک روش عالی برای ارائه یک پیش نمایش دقیق و دقیق از ملک برای خریداران بالقوه است.

10. فیلم متحرک تبلیغاتی.

در نظر داشته باشید که یک ویدیوی انیمیشن با کیفیت را برای مشاغل املاک و مستغلات خود در نظر بگیرید. فیلم های کوتاه ، زیبا و کارتونی با کیفیت بالا می توانند به تثبیت نام تجاری شما کمک کرده و همچنین به شخصیت شما کمک کنند. حتی ممکن است بخواهید مکان های برجسته یا سایت های محلی را در ویدیوی انیمیشن خود قرار دهید تا فوق العاده منحصر به فرد و هدفمند باشد.

11. وب سایت خود را برای تلفن همراه تنظیم کنید

مصرف کنندگان باهوش فن آوری، ساعت ها را صرف دستگاه های تلفن همراه خود می کنند. در حقیقت، یک مطالعه اخیر نشان داده است که 80٪ از کاربران اینترنت از دستگاه های تلفن همراه خود برای فعالیت آنلاین استفاده می کنند. این مهم است که وب سایت شما برای تلفن همراه مناسب است. حتی بهتر، ایجاد یک برنامه تلفن همراه (اپلیکیشن) را در نظر بگیرید که خریداران بالقوه می توانند از آن برای مرور لیست ها استفاده کنند.

12. یک خبرنامه ایجاد کنید

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین استراتژی ها برای ایجاد روابط با مشتری است. ایمیل ها را از وب سایت خود، ارتباط محلی یا هر روش دیگری که فکر می کنید جمع آوری کنید. موارد مشترکی را که به دنبال آن هستند به مشترکان ایمیل خود ارسال کنید. اطلاعیه هایی درباره خانه های آزاد آینده، خانه های جدید در بازار، اخبار مربوط به سمینارهایی که در این منطقه ارائه می دهید و غیره (توجه: اگر در مناطق مختلف جغرافیایی کار می کنید، برای مشترکین خبرنامه خود را بر اساس موقعیت مکانی آنها تقسیم بندی کنیم، اطمینان حاصل کنید که آنها فقط ایمیل ها و به روزرسانی های مربوطه را از شما دریافت می کنند).

13. یک کمپین پرورش ایمیل را شروع کنید

اگر مشتریان برای اولین بار با شما در یک خانه آزاد حضور داشتند، برای آنها ایمیل بفرستید و سایر خانه های اطراف بازار را برایشان توضیح دهید. اگر آنها برای اولین بار در سمینار خریدار خانه خود شرکت کردند، کتاب الکترونیکی “10 چیزی که هر خریدار جدید باید بداند” را برای آنها ارسال کنید. محتوایی را تحویل دهید که به مشتریان شما کمک می کند تا گام بعدی را انتخاب کنند.

14- از قصه گویی هیجانی استفاده کنید

از داستان سرایی احساسی با کپی جذاب و عناصر بصری قدرتمند استفاده کنید. انسان ها به داستان ها پاسخ می دهند. برایشان یک داستان خوب بگویید و مشتریان به سمت شما جمع می شوند.

15. میزبان یک وبینار باشید

اگر به اندازه کافی احساس راحتی می کنید، میزبانی یک وبینار می تواند راهی عالی برای جلب توجه کسب و کار شما باشد. میزبان یک وبینار “12 چیز شناخته شده کوچک برای جستجوی در خانه جدید” باشید ، در پایان پرسش و پاسخ را برای سوالات ارائه دهید. وبینارها همچنین می توانند به عنوان فیلم های YouTube مورد استفاده مجدد قرار بگیرند، و می توانند به عنوان محتوای ویدیویی ارزشمندی که می تواند به طور دائمی در وب سایت شما زندگی کنند، خدمت کنند! در اینجا چند نکته دیگر در مورد گردآوری یک وبینار عالی آورده شده است.

16. تبلیغات اجتماعی انجام دهید

از تهیه خمیر مایه تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی نترسید. با کاهش دسترسی آلی در بسیاری از شبکه های اجتماعی معروف مانند فیس بوک، تبلیغات پولی فیس بوک اغلب موثرترین راه برای حضور در مقابل مشتریان است. فیس بوک دارای چندین ویژگی عالی برای هدف گیری است که اطمینان می دهد شما فقط هزینه می کنید تا مورد توجه مخاطبان اصلی قرار گیرید.

17. مشاوران بروز و آگاهی باشید

وقتی صحبت از املاک و مستغلات می شود ، مهم است که لیزر را روی محلی متمرکز کنید. جلب توجه خود در مجله ها یا روزنامه های محلی راهی عالی برای به دست آوردن خبر در مورد شما و برندتان است. ببینید آیا می توانید برای انتشارات محلی یک ستون یا ویژگی بنویسید. شما نمی خواهید آشکارا فروش داشته باشید. مصرف کنندگان امروز دوست ندارند مورد توجه قرار گیرند. در عوض، سعی کنید دانش خود را به نمایش بگذارید. درباره چگونگی افزایش قیمت خانه ها در بازار نشان می دهد که شهر از وضعیت خوبی برخوردار است، بنویسید یا دلایل محبوبیت بیشتر منطقه منطقه ای خود را ذکر کنید (شاید این منطقه احیا شده در مرکز شهر یا سیستم مدرسه بهبود یافته باشد).

18. سمینارهای رایگان برای خریداران مسکن برگزار کنید.

با میزبانی سمینارهای کوچک خود و دانش خود را در دسترس جامعه قرار دهید. ارائه یک سمینار اساسی 101 در مورد اصول خرید مسکن و اجاره را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، بازاریابی امروز همه چیز درمورد ورودی است و این فقط به صورت آنلاین اعمال نمی شود. کاربران می خواهند شما قبل از سرمایه گذاری وقت و هزینه در خود، بخشی از دانش خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. سمینار خرید خانه معادل محلی یک وبینار است. بله، این زمان و انرژی خواهد برد، اما شرکت کنندگان تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و رابطه ای با شما برقرار خواهند کرد. این رابطه وقتی آماده باشند که برای خرید خانه ای ارزشش را داشته باشند، ارزش آن را خواهد داشت.

19. ایجاد روابط با سایر مشاغل مرتبط

ایجاد روابط با سایر مشاغل محلی کلیدی در تلاش شما برای بازاریابی املاک و مستغلات خواهد بود. ببینید آیا می توانید اتصالات صبحانه محلی تهیه کنید تا به شما اجازه دهد یک لیوان قهوه جدید با آرم خود بر روی آنها بخرید یا مکانی را روی تنظیمات دستگاه سوپاپ کاغذی آنها بخرید. از ایجاد خلاقیت در مشارکت های محلی نترسید.

20. از مشتریان قبلی توصیفات بخواهید.

توصیفات سیگنال های اعتماد فوق العاده ای هستند. نشان دادن این که افراد واقعی و زنده خدمات شما را تأیید می کنند، برای مشتریان بالقوه جهان معنی دارد. هنگامی که یک خریدار خانه تجربه بسیار خوبی با شما داشته است، با او تماس بگیرید و یک توصیف نامه بخواهید. در صورت امکان سعی کنید از آنها عکس نیز بگیرید. با قرار دادن استراتژیک آنها در وب سایت خود و به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی، از این توصیفات نهایت استفاده را ببرید.

21. حفظ رابطه با مشتری

رابطه شما با مشتری درست بعد از بسته شدن پایان نمی یابد. شما می خواهید آن ها نام شما را بخاطر بسپارند تا امیدوارم اطلاعات شما را با دوستان، خانواده و آشنایانی که ممکن است در آینده قصد مهاجرت داشته باشند به اشتراک بگذارند پس از بسته شدن، بسته مراقبت محلی را با همراه داشتن بلیط فیلم یا تئاتر محلی، کارت های هدیه رستوران و غیره برای آن ها ارسال کنید.
بازاریابی در فروش املاک

بازاریابی در فروش املاک

خدمات املاک بین المللی در تهران

بازاریابی در فروش املاک می تواند فروش راحت و آسانی را برای شما به همراه داشته باشد. مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و آشنایی با قوانین موجود در خرید املاک با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *