نماینده خریدار یا فروشنده کیست
نماینده خریدار یا فروشنده کیستReviewed by سید محمد سیدی on Dec 15Rating: 5.0

نماینده خریدار یا فروشنده کیست و چه چیزی یک مشتری خوب را ایجاد می کند؟ شما آماده  خرید خانه هستید. اگرچه می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، اما وقتی به آن فکر می کنید هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. به هر حال روند خرید خانه می تواند پیچیده شود و گرچه شما متخصص نیستید اما می خواهید با مراجعه به شخصی که این کار را انجام می دهید مطمئن شوید که این کار را درست انجام داده اید. خدمات ملکی به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد.

این احتمالاً یکی از گران ترین خریدهایی است که شما انجام داده اید و خانه ای که در آن قرار دارید در آینده قابل پیش بینی کیفیت زندگی شما (و خانواده) را تحت تأثیر قرار خواهد داد. به همین دلیل مهم است که تدابیری اتخاذ کنید تا اطمینان حاصل کنید که درست از آب در آمده اید. خوشبختانه ، یک نماینده و مشاور املاک خریدار می تواند به روند کار کمک کند.

نماینده خریدار یا فروشنده کیست

مشاور املاک خریدار یک متخصص املاک و مستغلات است که به طور قانونی مجوز نمایندگی خریدار و منافع آنها را در معاملات املاک و مستغلات دارد. این بدان معناست که آنها نماینده شما هستند در مقابل نماینده ای که منافع فروشنده را در ذهن دارد. به عنوان یک خریدار احتمالی خانه، عقد قرارداد با مشاورخریدار اختصاصی اغلب بهترین راه برای اطمینان از محافظت از منافع شما است. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، متخصصان املاک و مستغلات نام های متنوعی را انتخاب می کنند که می تواند گیج کننده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عناوین مختلف نمایندگی که ممکن است در روند خرید خانه با آنها روبرو شوید ادامه مطلب را بخوانید.

آژانس معاملات املاک

بنگاه املاک و مستغلات یک اصطلاح است که بسته به زمینه و نقش آنها در روند کار، می تواند برای نماینده خریدار یا نماینده فروشنده اعمال شود. با این حال به یاد داشته باشید که یک آژانس املاک و مستغلات که به طور خاص خود را به عنوان نماینده خریدار انحصاری معرفی نمی کند اغلب منافع شرکت خود و فروشندگانی را که شرکت آنها لیست آنها را در ذهن دارد خواهد داشت

نمایندگی های فروشنده

نماینده فروشنده، که اغلب “نماینده لیست” نامیده می شود کسی است که ملک را برای فروشنده ذکر می کند. برخلاف مشاور املاک خریدار املاک و مستغلات آنها برای فروشنده کار می کنند این بدان معنی است که آنها بهترین منافع خود را در دل دارند. به عبارت دیگر، آنها در تلاشند خانه را به فروش برسانند، این بدان معنی است که منافع آنها می تواند از اهداف شما متقابل باشد – یعنی از نظر قیمت. آنها می خواهند بیشترین پول ممکن را برای فروشنده بگیرند در حالی که یک خریدار در تلاش است تا قیمت را کاهش دهد. به همین دلیل عاقلانه است که به دنبال نمایندگی بروید که در مراحل خرید خانه بهترین وکیل شما باشد.

نمایندگی های دوتایی

به نظر یک اصطلاح جاسوسی است نه؟ نمایندگی دوگانه به این معنی است که نماینده می تواند به عنوان نماینده خریدار و نماینده فروشنده در معاملات املاک و مستغلات کار کند. همانطور که تصور می کنید ، همیشه به نفع شما نیست. از این گذشته اگر نماینده در هر دو طرف معامله شما امور را اداره می کند ممکن است خدمات یا خدمات همان سطح را نداشته باشید که اگر شخصی را داشته باشید که فقط نماینده شما باشد. به این دلیل که نماینده باید تعادلی بین منافع شما و منافع فروشنده برقرار کند.

نمایندگان انحصاری

نماینده انحصاری برعکس عامل دوگانه است: آنها فقط برای یک طرف معامله کار می کنند. نماینده انحصاری می تواند منحصراً نماینده خریدار یا نماینده فروشنده باشد. به همین دلیل ممکن است بخواهید هنگام انتخاب نماینده خریدار خود این قرارداد را به عنوان بهترین گزینه در نظر بگیرید زیرا نمایندگی انحصاری صرفاً از طرف شما کار خواهد کرد و نیازهای شما را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

نماینده خریدار یا فروشنده کیست

نماینده خریدار یا فروشنده کیست

نماینده خریدار چه کاری انجام می دهد؟

در املاک و مستغلات نماینده خریدار از ابتدا تا انتها به خریداران بالقوه مسکن در زمینه های خرید یک خانه کمک می کند. مهمترین آنها می توانند به شما کمک کنند خانه هایی متناسب با نیازها و ترجیحات خود پیدا کنید. این ممکن است شامل لیست های پرچم گذاری شده یا خانه های باز برای بررسی شما باشد و سپس آنها از طرف شما برنامه های نمایشی را ترتیب می دهند.

هنگامی که ملک ایده آل خود را پیدا کردید آنها همچنین می توانند پیشنهادهایی را برای خانه هایی که می خواهید خریداری کنید بنویسند، در بازرسی ها و مذاکرات به شما کمک کنند و شما را در روند بسته شدن راهنمایی کنند. اساساً مشاور املاک خریدار به عنوان منبع اصلی شما برای هر چیزی در رابطه با خرید خانه فعالیت می کند.

چرا به نماینده خریدار نیاز دارید

اگر فکر می کنید روند خرید خانه صرفاً به بررسی چند مورد از ملک ها و تصمیم گیری نیاز دارد، باید دوباره فکر کنید. در حقیقت می تواند بسیار پیچیده تر و استرس آورتر از آنچه تصور می کنید باشد و با یک وکیل مدافع در کنار شما بسیار راحت تر خواهد بود. به همین دلیل شما باید برای استخدام نماینده خریدار برنامه ریزی کنید زیرا چندین روش وجود دارد که یک نماینده می تواند خرید خانه را بسیار سردرد کند.

یکی از جنبه های مهم شغل نماینده خریدار این است که به شما امکان دسترسی به خانه های مورد علاقه شما را بدهد. نماینده شما نیازها و نیازهای اصلی خرید خانه شما را در نظر می گیرد ، سپس با شما همکاری می کند تا خانه هایی را که متناسب با معیارهای جستجوی شما هستند محدود کنید. هنگامی که ملک هایی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید آنها به عنوان رابطی بین شما و فروشنده یا نماینده فروشنده قرار می گیرند تا قرارهایی را برای شما تنظیم کنند تا اولین نگاهی به آن خانه ها داشته باشند.

مشاور املاک حلال مشکلات

نماینده خریدار در کل مراحل خرید خانه در آنجا خواهد بود تا از همه منافع شما محافظت کند و هرگونه مسئله به وجود امده را حل کند. شما می تواند اطمینان حاصل کند که اسناد مهم را نادیده نگیرید و همچنین می تواند شما را از طریق هر یک از آنها راهنمایی کند تا در مورد جزئیاتی که برای شما روشن نیست توضیح دهد و همچنین اطلاعات لازم برای تکمیل صحیح آنها را در اختیارتان قرار دهد. اگر نماینده خریدار در کنار شما باشد هرگز نگران امضا در خط نقطه بدون درک واقعی معنی هر مقاله نخواهید بود.

آنها در کنار شما هستند

گرچه ممکن است هنگامی که یک خانه به ظاهر عالی در اینترنت پیدا می کنید تماس با نماینده لیست وسوسه انگیز باشد اما باید به خاطر داشته باشید که نماینده لیست به نفع فروشنده است نه شما. نماینده خریدار در آنجا حضور خواهد داشت تا بهترین منافع شما را نشان دهد اطمینان حاصل شود که شما یک پیشنهاد رقابتی در خانه مناسب خود و خانواده خود ارائه می دهید.

به عنوان یک متخصص باتجربه نماینده خریدار شما مهارت های خاصی دارد و سطح تخصصی را به شما ارائه می دهد که باعث می شود کل روند خرید خانه روانتر انجام شود. به عنوان مثال، اگر شما و خانواده خود خانه ای را دوست دارید اما می خواهید در مورد منطقه مدرسه یا گزینه های رفت و آمد بیشتر بدانید، نماینده خریدار شما این اطلاعات را خواهد داشت. سپس می توانند با توجه به قیمت خانه های قابل مقایسه به شما در ارائه پیشنهاد منصفانه کمک کنند. برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز برای کمک به شما در اطمینان از سرمایه گذاری خود می توانید به آنها اعتماد کنید.

همکاری بلند مدت

بهترین چیز در مورد یافتن مشاور املاک خریدار مورد اعتماد شما این است که می توانید بارها و بارها از آنها استفاده کنید. حتی بعد از اینکه خانه ای پیدا کردید که جعبه های مورد نیاز شما و خانواده شما را در حال حاضر بررسی می کند، عاقلانه است که در صورت تصمیم به انتقال مجدد در آینده با نماینده خود در تماس باشید. با ایجاد یک رابطه گسترده با نماینده خریدار شما آنها می توانند درک قوی تری از نوع خانه ای که برای شما ایده آل است ایجاد کنند و شما را به سمت لیست هایی هدایت کنند که نیازهای شما را دفعه بعدی که می خواهید به دنبال خانه باشید بهتر نشان می دهد

مشاور املاک و نماینده خریدار

اکنون که می دانید چرا باید نماینده خریدار را در نظر بگیرید احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانید شخصی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما انجام دهد. زیرا به طور کلی استخدام نماینده خریدار، تجهیزات بهتری برای شما ایجاد می کند اگر خانه بخرید برخی از نمایندگان خریدار ویژگی هایی دارند که آنها را از نظر توانایی ارائه خدمات عالی به مشتریان متمایز می کند.

صرف نظر از اینکه آنها “انحصاری” هستند یا خیر یک نماینده خوب خریدار در نهایت تلاش می کند تا نیازهای خریداران مسکن را که با آنها کار می کنند برآورده کند و اطمینان حاصل کند که مشتریانشان از خانه ای که انتخاب می کنند – و هزینه ای که می پردازند خوشحال می شوند. آنها همچنین به نمایندگی از خریدار مذاکره کننده بسیار خوبی خواهند بود و سخت تلاش خواهند کرد تا خریدار بهترین معامله ممکن را در خانه انتخابی خود دریافت کنند.

شرایط ارتباط شما مشاور املاک

وقتی کار با نماینده خریدار را انتخاب می کنید ، باید قراردادی به نام قرارداد نمایندگی خریدار امضا کنید. از جمله عواملی که توافقنامه شامل آنها می شود: مدت زمانی که با هم کار می کنید، خدماتی که آنها ارائه می دهند و هزینه خدمات آنها است. اگر نماینده خریدار انحصاری را استخدام می کنید، باید به صراحت بیان شود که رابطه شما منحصر به فرد است. به عبارت دیگر آنها از طرف فروشنده نیز کار نخواهند کرد. یک نماینده خوب خریدار سعی نمی کند در چاپ خوب قرارداد از شما کلاهبرداری کند، اگرچه خریداران برای اطمینان از امنیت باید همیشه چاپ خوب را بخوانند.

چگونه مشاور املاک پیدا کنیم

به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

چرا به نماینده خریدار نیاز دارید؟

نماینده خریدار در کل مراحل خرید خانه در آنجا خواهد بود تا از همه منافع شما محافظت کند و هرگونه مسئله به وجود امده را حل کند.

نماینده خریدار چه کاری انجام می دهد؟

در املاک و مستغلات نماینده خریدار از ابتدا تا انتها به خریداران بالقوه مسکن در زمینه های خرید یک خانه کمک می کند. مهمترین آنها می توانند به شما کمک کنند خانه هایی متناسب با نیازها و ترجیحات خود پیدا کنید.

چگونه مشاور املاک پیدا کنیم؟

مشاور املاک متخصص خود را در خدمات بین المللی املاک پیدا کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *