چرا خانه شما به فروش نمیرود
چرا خانه شما به فروش نمیرودReviewed by on Dec 15Rating: 5.0

چرا خانه شما به فروش نمیرود و کاری که می توانید در این مورد انجام دهید. بازار مسکن در حال رونق است اما اگر خانه شما مدتی است در بازار حضور دارد ، شما احتمالاً عقب نشسته اید هر خانه متفاوت است و فروش بعضی از خانه ها ممکن است کمی بیشتر از خانه های دیگر طول بکشد. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است خانه شما بلافاصله نفروشد. ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک ملک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر خود رویای بزرگ هر ایرانی است اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است

چرا خانه شما به فروش نمیرود

علاقه خریدار به خانه شما در اولین ورود به بازار بیشتر است. به همین دلیل است که شروع کار با قیمت مناسب در روز اول بسیار مهم است. شما ممکن است خانه خود را دوست داشته باشید، و ممکن است زمان و هزینه زیادی را صرف بازسازی کرده باشید اما اگر کسی علاقه ای نداشته باشد به این معنی است که احتمالاً آن را بیش از حد بالا ذکر کرده اید. اگر خانه خود را بیش از حد گران کنید ممکن است خریداران فقط ابرو بالا آورده و به لیست بعدی بروند.

مشاور املاک  شما باید تجزیه و تحلیل مقایسه ای کاملی از بازار را تهیه کرده و از طریق آن شما را به بهترین قیمت برای خانه خود برساند. به راحتی می توان فکر کرد که خانه شما ارزش بیشتری دارد اما سعی کنید ارزش احساسی قضاوت شما را رنگی نکند. ارزش واقعی خانه شما هر آنچه خریدار حاضر است برای آن بپردازد است.

داشتن عکس های بی کیفیت

اولین نمایش خانه شما به صورت آنلاین اتفاق می افتد. خریداران ابتدا تصاویر مربوط به همه موارد موجود در لیست را مشاهده کردند. بنابراین چگونه می توانید بازی عکس خود را بالا ببرید و علاقه خریداران بیشتری را به خود جلب کنید؟ ما قبلاً به آن موضوع پرداخته ایم. متناوباً استخدام یک حرفه ای را در نظر بگیرید – معمولاً فقط چند صد دلار است. عکاسان حرفه ای املاک و مستغلات می دانند که چگونه خانه شما را در بهترین حالت تصویربرداری کنند و ارزش سرمایه گذاری را دارند.

شرایط خانه شما

خانه همه متفاوت است. برخی از فروشندگان فقط به سازماندهی مجدد و سر و صدا کردن نیاز دارند تا جلوه خود را برای خریداران جذاب تر نشان دهند. یافتن راه هایی برای به حداکثر رساندن نور طبیعی همیشه ایده خوبی در این زمینه است. جذابیت محدود کردن نیز عامل بزرگی در فروش خانه شما است. برخی از افرادی که فقط به طور معمولی به خانه نگاه می کنند. صحنه پردازی خانه شما برای افرادی که می خواهند تور گردند نیز بسیار مهم است.

اگر مشکلات زیادی در مورد وضعیت خانه شما وجود داشته باشد و به تعمیرات اساسی یا بازسازی نیاز باشد این امر می تواند پیچیده تر شود. اگر انجام تعمیر برای شما گزینه ای نیست بهترین کار این است که فقط در مورد قیمت درخواست شده خود واقع بین باشید و با طرز فکر درست وارد مذاکره شوید.

چرا خانه شما به فروش نمیرود

چرا خانه شما به فروش نمیرود

یک نماینده بی تجربه

گاهی ممکن است مشکل فقط با نماینده شما باشد. این بدان معنا نیست که آنها تمام تلاش خود را برای فروش خانه شما نمی کنند ، اما ممکن است دانش و تخصص لازم را نداشته باشند. برخی از نمایندگان ممکن است مایل به گفتگوهای سخت (با خریداران احتمالی یا شما) مورد نیاز برای فروش نباشند.

دلایل مختلفی وجود دارد که شما باید نمایندگی با تجربه زیادی استخدام کنید تا به شما در خانه کمک کند. یکی از این نمایندگان به احتمال زیاد از تاکتیک های قوی مذاکره برخوردار است و قادر خواهد بود خریداران بالقوه را در مورد مقررات منطقه بندی یا منطقه مدرسه محلی آگاه سازد. وقتی به دنبال یک نماینده خوب برای فروش خانه خود هستید سعی کنید با بیش از یک نفر مصاحبه کنید تا ببینید که چگونه آنها مقایسه می شوند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که هرگونه توصیف یا توصیه مشتری در گذشته را داشته باشید.

 بهترین زمان فروش چه وقت است؟

از مکان خانه گرفته تا آب و هوا، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام تصمیم به فروش خانه خود به آنها فکر کنید. بهار بهترین فصل فروش است زیرا بیشتر مردم خانه های خود را برای فروش در زمستان آماده می کنند و بیشتر مردم در تابستان به تعطیلات می روند. پنج نکته اصلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مکان خانه به آنها فکر کنید:

  • آیا محله امن است؟
  • آیا مدارس خوب هستند؟
  • آیا به فروشگاه های خوب نزدیک است؟
  • آیا دید خوبی دارد؟
  • آیا به جاده های اصلی یا بزرگراه ها نزدیک است؟

چگونه مشاور املاک پیدا کنیم

به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

چرا خانه شما به فروش نمیرود؟

به دلیل وجود مشاوره املاک بی تجربه و همچنین شرایط خانه زمان فروش ملک ممکن است عقب بیفتد.

چگونه خانه خود را به فروش برسانیم؟

با برنامه ریزی دقیق و همچنین داشتن مشاور املاک متخصص میتوانید خانه خود را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *