مراحل خرید خانه
مراحل خرید ملکReviewed by مشاوره: 09122055448 on Dec 17Rating: 5.0
خرید خانه به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اما این 10 مرحله می تواند به روند مدیریت خرید کمک کند و به شما کمک کند تا بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید. برای یافتن خانه مناسب به همان اندازه که نیاز دارید وقت بگذارید. سپس با آژانس املاک و مستغلات خود کار کنید تا بر اساس ارزش خانه های مشابه در همان محله با یک پیشنهاد منصفانه مذاکره کنید. هنگامی که شما و فروشنده در مورد یک قیمت به توافق رسیدید ، خانه در محاصره قرار می گیرد، این مدت زمانی است که برای انجام تمام مراحل باقیمانده در مراحل خرید خانه لازم است. مراحل خرید ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته آماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. خرید و فروش یک ملک با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر رویای بزرگ هر ایرانی است، اما یافتن یک نقطه مناسب با ملاحظات بسیاری همراه است که تیم مشاوره ما بهترین خدمات ملکی را به شما ارائه خواهند داد.

مرحله 1: تحقیقات خود را زود شروع کنید

به محض این که می توانید مطالعه وب سایت ها، روزنامه ها و مجله هایی که دارای لیست املاک و مستغلات هستند، شروع کنید. خانه های خاص مورد علاقه خود را یادداشت کنید و ببینید چه مدت در بازار باقی می مانند. همچنین، به هرگونه تغییر در قیمت های درخواستی توجه داشته باشید. این به شما درک روند مسکن در مناطق خاص را می دهد.

مرحله 2: تعیین کنید که چقدر می توانید خانه خریداری کنید

بنگاهی ها به طور کلی توصیه می کنند اگر خریداران مسکن قصد دارند 20 درصد پیش پرداخت کنند و مقدار متوسطی دیگر بدهی داشته باشند، افراد به دنبال خانه هایی می روند که هزینه آنها بیش از سه تا پنج برابر درآمد سالانه خانوار آن ها نباشد. اما شما باید این تصمیم را براساس وضعیت مالی خود تعیین کنید. از اطلاعات بروز مشاوران متخصص ما استفاده کنید تا ببینید  نسبت به بودجه شما در کدام منطقه می توانید خانه تهیه کنید.
مراحل خرید ملک

مراحل خرید ملک

مرحله 3: برای اعتبار وام خود پیش شرط و تأیید شوید

قبل از شروع به جستجوی خانه، باید بدانید که واقعاً چقدر می توانید هزینه کنید. بهترین راه برای انجام این کار، گرفتن پیش شرط برای رهن است. برای دریافت پیش صلاحیت، فقط باید برخی از اطلاعات مالی، مانند درآمد و میزان پس انداز و سرمایه گذاری خود را به بانک مسکن خود ارائه دهید. مشاوران و کارشناسان بانک این اطلاعات را بررسی می کند و به شما می گوید که چقدر می توانیم به شما وام دهیم.

مرحله 4: نماینده مشاور املاک و مستغلات را پیدا کنید

آژانس های املاک و مستغلات هنگام خرید یا فروش خانه، شرکای مهم هستند. بنگاه های املاک و مستغلات می توانند اطلاعات مفیدی در مورد خانه ها و محله ها به شما ارائه دهند که به راحتی برای عموم قابل دسترسی نباشد. دانش آنها از روند خرید خانه، مهارت های مذاکره و آشنایی با منطقه ای که می خواهید در آن زندگی کنید می تواند بسیار ارزشمند باشد. و مهمتر از همه استفاده از نماینده و مشاوران ما برای شما هزینه ای ندارد نهایتا از کارمزدی که فروشنده خانه پرداخت می کند، جبران می شود.

مرحله 5: نکته برداری هنگام بازدید از خانه

گشت و گذار در خانه ها را در محدوده قیمت خود شروع کنید. ممکن است یادداشت برداری (با استفاده از این چک لیست مفید) در مورد تمام خانه هایی که بازدید می کنید مفید باشد. خانه های زیادی خواهید دید! شاید به خاطر سپردن همه چیز درباره آنها دشوار باشد، بنابراین ممکن است بخواهید برای کمک به یاد آوری هر خانه از آنها عکس یا فیلم بگیرید. حتماً جزئیات کوچک هر خانه را بررسی کنید. مثلا:
  • لوله کشی را آزمایش کنید تا ببینید چقدر فشار آب قوی است و چه مدت طول می کشد تا آب گرم دریافت کنید
  • با روشن و خاموش کردن سوئیچ ها سیستم برق را امتحان کنید
  • پنجره ها و درها را باز و بسته کنید تا ببینید آیا به درستی کار می کنند
همچنین ارزیابی محله و یادداشت برداری مواردی از جمله:
  • آیا سایر خانه های موجود در این بلوک به خوبی نگهداری می شوند؟
  • خیابان چقدر ترافیک می گیرد؟
  • آیا برای خانواده و بازدیدکنندگان شما پارکینگ خیابانی کافی وجود دارد؟
  • آیا در کنار مکان های مورد علاقه شما: مدارس، مراکز خرید، رستوران ها، پارک ها و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قرار دارد؟

مرحله 6: بازرسی در منزل را انجام دهید

به طور معمول، پیشنهادات خرید منوط به بازرسی در خانه از املاک برای بررسی علائم آسیب ساختاری یا مواردی است که ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد. آژانس املاک و مستغلات معمولاً به شما کمک می کند تا طی چند روز پس از پذیرش پیشنهاد شما توسط فروشنده، این بازرسی را انجام دهید. اگر بازرسی خسارت مادی قابل توجهی را نشان دهد، این شرایط احتمالی از شما محافظت می کند و به شما فرصتی می دهد تا مجددا در مورد پیشنهاد خود مذاکره کنید یا آن را بدون مجازات پس بگیرید. هم شما و هم فروشنده گزارشی از یافته های بازرس خانه دریافت خواهید کرد

مرحله 7: برای انتخاب وام خود با یک بانکدار وام مسکن کار کنید

وام دهندگان طیف گسترده ای از برنامه های وام با قیمت رقابتی و شهرت برای خدمات استثنایی مشتری را دارند. یکی از بانکداران وام مسکن با تجربه و پاسخگو به شما کمک می کند روند کار را بسیار ساده تر کنید. هر خریدار خانه در انتخاب وام مسکن اولویت های خاص خود را دارد. برخی علاقه مند هستند که پرداخت های ماهانه خود را تا حد ممکن پایین نگه دارند. دیگران علاقه مند هستند مطمئن شوند که پرداخت های ماهانه آن ها هرگز افزایش پیدا نمی کند و هنوز هم دیگران بر اساس دانش فقط چند سال دیگر وام را انتخاب می کنند.

مرحله 8: خانه را ارزیابی کنید

وام دهندگان ترتیب می دهند که یک ارزیاب تخمینی مستقل از ارزش خانه ای را که می خرید ، ارائه دهد. ارزیاب عضو شرکت شخص ثالث است و ارتباط مستقیمی با وام دهنده ندارد. این ارزیابی به همه طرف های درگیر اطلاع می دهد که شما برای منزل بهای خوبی پرداخت می کنید.

مرحله 9: کارهای اداری را هماهنگ کنید

همانطور که می توانید تصور کنید، در خرید خانه کارهای زیادی انجام شده است. وام دهنده شما ترتیب یک شرکت عنوان را می دهد تا تمام مدارک را اداره کند و مطمئن شود که فروشنده صاحب درست خانه ای است که می خرید.

مرحله 10: فروش را ببندید

در پایان مراحل خرید ملک، تمام مدارک مورد نیاز برای تکمیل خرید، از جمله اسناد وام خود را امضا خواهید کرد. پس از بازگرداندن مدارک به وام دهنده، معمولاً دو روز طول می کشد تا وام شما تأمین شود. پس از تحویل چک به فروشنده، شما آماده انتقال به خانه جدید خود هستید!
مراحل خرید ملک

مراحل خرید ملک

خدمات املاک بین المللی در تهران

بازاریابی در فروش املاک می تواند فروش راحت و آسانی را برای شما به همراه داشته باشد. مشاور خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و آشنایی با قوانین موجود در خرید املاک با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *