نحوه خرید زمین
نحوه خرید زمینReviewed by سید محمد سیدی on Dec 22Rating: 5.0

نحوه خرید زمین بدانید چه سوالاتی را باید قبل از اولین سرمایه گذاری بپرسید به طور کلی زمین (مانند زمین های خالی و زمین خام برای توسعه) یک سرمایه گذاری جذاب است. با توسعه یک قطعه زمین برای استفاده تجاری، سرمایه گذاران هوشمند خود را با دارایی قابل تاملی تاسیس می کنند که می تواند به عنوان یک جریان درآمد طولانی مدت عمل کند. و اگر آنها تجربه مالکیت املاک اجاره ای را داشته باشند، احتمال عدم برخورد با تعمیرات ساختاری و مدیریت مستاجران به خصوص جالب توجه به نظر می رسد. 

خرید زمین را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک زمین با موقعیت مناسب در بهترین نقطه تهران خود رویای بزرگ هر ایرانی است اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است. مانند بسیاری از سرمایه گذاری های ناآشنا، روند نحوه خرید زمین می تواند سخت به نظر برسد. من می دانم که با پیچیدگی های ظاهری می توان سرمایه گذاران جدید را کنار گذاشت بنابراین اجازه دهید روند را تخریب کنیم. برای مبتدیان شما باید بتوانید به چهار سوال اصلی در مورد سرمایه گذاری بالقوه در زمین پاسخ دهید: چرا، کجا، چگونه و چه کسی.

نحوه خرید زمین

وقتی در حال خرید خانه هستید ، مکان همه چیز است. شما به محله، مدارس، خدمات مجاور نگاه می کنید. فکر نمی کنید خانواده خود را به خانه جدیدی منتقل کنید که بیشتر جعبه های مورد نیاز شما را از بین نبرد؟ ممکن است فکر کنید خرید زمین برای توسعه یا استفاده تجاری یکسان نیست. با این حال ، مکان باید همیشه یکی از بزرگترین عوامل در تصمیم گیری شما برای خرید زمین باشد. فقط به این دلیل که قرار نیست در آنجا زندگی کنید به این معنی نیست که نباید احساس خوبی در منطقه داشته باشید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید مرتکب شوید این است که به سادگی و بدون ارزیابی محیط اطراف مشاور املاک را ارزیابی کنید.

چه برنامه ای برای ساخت در زمین دارید؟ حتی اگر قصد دارید از این ملک به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت استفاده کنید مکان هنوز مهم است. به عنوان مثال ایجاد یک مجتمع خرید پر زرق و برق در یک حومه فرسوده ممکن است هوشمندانه نباشد. یا اگر چند سال دیگر قصد فروش به یک توسعه دهنده خرده فروشی را دارید اگر رقیبی از قبل در همین نزدیکی فروشگاه خود را راه اندازی کرده باشد آنها خرید نمی کنند. به یاد داشته باشید خود ملک همیشه قابل تغییر و بهبود است. اما بهسازی محله و منطقه اطراف یک داستان کاملاً متفاوت است! بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که شما به سادگی ملک نمی خرید بلکه مکان را نیز خریداری می کنید.

ارزیابی زمین برای توسعه

  • فضای کسب و کار: به مشاغل اطراف آن منطقه نگاه کنید. آیا تعداد زیادی رقبا وجود دارد؟ آیا مشاغل اطراف درآمد سالمی دارند؟اقلیم اقتصادی: آیا منطقه افسرده است؟ چقدر احتمال دارد مکان برای جذب سرمایه گذاران دیگر باشد؟
  • تدارکات: آماتورها در مورد برنامه ها صحبت می کنند ، کارشناسان در مورد تدارکات صحبت می کنند. سرمایه گذاران قبل از قرار دادن سرمایه های بدست آمده خود در دارایی ها ، باید به چند نکته فکر کنند. دسترسی به مکان چقدر آسان است؟ آیا می توان آب ، فاضلاب و سایر تاسیسات برق را راه اندازی کرد؟ این ملاحظات باید متناسب با هدف ملک نیز در نظر گرفته شود.
  • پس از شناسایی یک ملک بالقوه ، حتماً از یک مشاور املاک تجاری در مورد نکات منفی و مزایای محل مورد نظر خود سوال کنید.
نحوه خرید زمین

نحوه خرید زمین

هزینه های نحوه خرید زمین

اگر قصد خرید ملک تجاری را دارید احتمالاً از قبل با مدیریت هزینه های سرمایه گذاری آشنا هستید. با این وجود حتی سرمایه گذاران فصلی املاک نیز می توانند این هزینه ها را دست کم بگیرند. به همین دلیل یافتن دارایی مناسب سرمایه گذاری نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق هزینه دارد.

اول از همه شما باید درک کنید که هزینه های واقعی بسیار بیشتر از برچسب قیمت است. از نرخ سود بالاتر وام دهندگان تعجب نکنید (در مقایسه با وام های سنتی). زمین خالی توسط اکثر وام دهندگان به عنوان یک سرمایه گذاری خطرناک تر در نظر گرفته می شود ، بنابراین تأمین سرمایه گذاری شما می تواند گران باشد. یک راهکار برای جلوگیری از این کار پرداخت هرچه بیشتر پول نقد است.

کدهای محلی و قوانین دیگر

یکی از راه های نگاه به قانون مجموعه ای از تعهدات است که به دیگران مدیون هستیم. سوال پیروی از قانون این است که “من به چه کسی بدهکار هستم؟” این تعهد می تواند از حصار مشترک یا راهروی مشترک تا تسهیلات حق دسترسی دیگران به ملک باشد. همه اینها باید در تصمیم خرید شما نقش داشته باشد.

برای خرید ملک یک نهادی که به آن تعهدات قانونی دارید دولت است. دولت شما را مجبور می کند تا از طریق قوانین منطقه بندی مطابق با قوانین خود باشید. قوانین منطقه بندی محلی کاری را که می توانید با زمین خود انجام دهید محدود می کند. آیا برای استفاده مسکونی یا تجاری منطقه بندی شده است؟ آیا زمین کشاورزی محسوب می شود؟ برای همه اهداف عملی، تغییر نحوه تقسیم بندی زمین غیرممکن است ، بنابراین بهترین استراتژی یافتن زمینی است که با رویاهای سرمایه گذاری شما منطبق بر منطقه باشد. 

خدمات بین المللی املاک در تهران

 سوالات دیگری وجود دارد که باید قبل از اولین سرمایه گذاری در زمین به آنها پاسخ دهید. شما باید در مورد همه موارد از مجوزها و برنامه های کاربردی تحقیق کنید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا خودتان جستجوی املاک را انجام می دهید یا یک مشاور املاک برای مدیریت معامله استخدام می کنید. شما باید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید.

به هیچ وجه نمی توان گفت ملک خالی یا تجاری سرمایه خوبی نیست. قطعاً می تواند باشد! این فقط به معنای توانایی پاسخگویی به چند سوال و ارزیابی دقیق موقعیت مالی است. نحوه خرید زمین کاملاً ارزش انجام آن را دارد – پس آن را درست انجام دهید تا بتوانید با یک سرمایه گذاری بزرگ خود را تنظیم کنید.

چگونه زمین بخریم؟

داشتن یک زمین با موقعیت مناسب در بهترین نقطه تهران خود رویای بزرگ هر ایرانی است که با مشاور املاک میتوانید زمین بخرید

ایا زمین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

با توسعه یک قطعه زمین برای استفاده تجاری، سرمایه گذاران هوشمند خود را با دارایی قابل تاملی تاسیس می کنند که می تواند به عنوان یک جریان درآمد طولانی مدت عمل کند

در کدام منطقه تهران زمین بخریم؟

خرید زمین در منطقه های 1 تا 6 به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب به حساب می اید که بسته به منطقه

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *