شناخت بازار املاک و روندها و ارزش های خانه
شناخت بازار املاک و روندها و ارزش های خانهReviewed by سید محمد سیدی on Jan 1Rating: 5.0

شناخت بازار املاک و روندها و ارزش های خانه بازار مسکن دارای ویژگی های بسیاری است و انتظار می رود شما به عنوان یک مشاور املاک همه جنبه های آن را بدانید. حتی اگر به طور انحصاری در بازار خدمات ملکی، تجاری یا صنعتی معامله می کنید باید سریع به سوالات خریدار خانه و فروشنده خانه پاسخ سریع دهید مانند. بهترین خانه های فروشی در نزدیکی من کدامند؟ فروشندگان سریع این منطقه کدامند؟ برخی از روندهای تکرار شونده املاک و مستغلات در این جامعه کدام بوده است؟

یک نماینده باید دائماً در حال تجزیه و تحلیل بازار محلی خود باشد تا بتواند در زمان و مکان مناسب باشد و بهترین معاملات را برای مشتریان خود بدست آورد. با این حساب ، در اینجا یک کتاب راهنمای عامل املاک و مستغلات آورده شده است که به شما کمک می کند بازار املاک و مستغلات روندها و ارزش های خانگی آن را درک کنید.

شناخت بازار املاک و روندها و ارزش های خانه

بعضی از خانه های فروشی تقریباً بلافاصله می روند، در حالی که برای فروش دیگر وقت زیادی لازم است. بازار مسکن به همین ترتیب پیش می رود. اما شما باید دلایل احتمالی این روند مشاور املاک را بررسی کنید. مراقب “فروشندگان سریع” اخیر در منطقه باشید. چه چیزی باعث بسته شدن سریع آن شد؟ آیا تلاش های بازاریابی نماینده املاک و مستغلات بود؟ امروزه اینترنت عامل اصلی در فروش است. آیا شما یک عامل زیرک شبکه های اجتماعی هستید؟

اما شاید، آنچه باعث فروش سریع این خانه شد، نه مهارت های دیجیتالی نماینده بود و نه نتیجه یک خانه باز عالی بلکه این واقعیت عملی است که نماینده فروش آن تجزیه و تحلیل بازار را بد انجام داده و خانه را با قیمت بازار ذکر کرده است؟ یا به این دلیل است که این خانه نزدیک به بهترین مناطق مدرسه ای در شهر یا نزدیک بازارهای مواد غذایی، رستوران های مرسوم یا مراکز خرید بوتیک واقع شده است.

خانه هایی که طولانی ترین بازار را داشته اند

شما همچنین باید به دنبال خانه های بیات فروشی باشید که مدت هاست در بازار نشسته اند. آیا قیمت آنها بیش از حد است؟ منسوخ شده؟ نیاز به تعمیر دارید؟ انجام آن نوع تجزیه و تحلیل بازار به شما نشان واضح تری می دهد که چگونه می توانید لیست های خود را با توجه به خواسته های خریدار خانه قیمت گذاری کنید به شما کمک می کند موقعیت خود و مشتریان خود را برای معاملات بهتر تعیین کنید.

اما لزوماً از هر چیزی که مربوط به املاک فروش سخت است خودداری کنید! فروش برخی از املاک دقیقاً به دلیل کمبود بالقوه عوامل ویژه برای آن مکان ممکن است طولانی تر شود. آیا شما برای تهیه این تقاضا مناسب هستید؟ در این صورت ممکن است در آستانه یک وقفه بزرگ در حرفه خود باشید.

شناخت بازار املاک و روندها و ارزش های خانه

شناخت بازار املاک و روندها و ارزش های خانه

تاریخچه بازار املاک را بدانید 

اگر می خواهید بازار مسکن را پیش بینی کنید به تاریخچه آن نگاه کنید. درست مثل بازار سهام بازار مشاور املاک نیز می توانند دوره های رونق را طی کنند. بازار مسکن بسته به رفتار و درک خریدار خانه از ارزش، نرخ بهره، رشد جمعیتی و سایر شرایط از ارزش بیش از حد به کم ارزش تغییر می کند. اگر بخواهید چند سال به عقب برگردید و رفتار همه آن عوامل را ردیابی کنید تصویری گسترده تر از مکانی که روند املاک و مستغلات به آن اشاره می کنند به دست می آورید و پیش بینی های بهتری از بازار مسکن را انجام می دهید.

آینده را تصور کنید

مطمئناً آگاهی از روند املاک و مستغلات برای مهم نگه داشتن یک عامل در صنعت مهم است. اما وقفه بزرگ یک آژانس املاک و مستغلات بیشتر وقتی اتفاق می افتد که او به دنبال اتفاق بعدی است. همزمان با خانه های موجود برای فروش از انواع پروژه های توسعه ای که در حال حاضر اجرا می شوند آگاه باشید. آیا آنها صنعتی تجاری یا عمدتا مسکونی هستند؟

آیا این شهر توسط جمعیت خود درک می شود یا توسط رسانه ها به عنوان مکانی در حال آمدن معرفی می شود؟ جوامعی که رشد چشمگیری در خرده فروشی مهمان نوازی و ساختمانهای تجاری دارند ، ممکن است در بازار املاک و مستغلات رشد چشمگیری داشته باشند ، زیرا این امر جامعه را برای زندگی مطلوب تر می کند.

خدمات بین المللی املاک در تهران

برای مشاوره بیشتر مانند توصیه های موجود در این پست، لطفاً صفحه مشاوره املاک و مستغلات و اصطلاحات واژه نامه را با صدها محتوای مرتبط با خدمات ملکی بررسی کنید تا دانش خود را گسترش دهید. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

 

چرا باید بازار املاک را بشناسیم؟

شناخت بازار املاک کمک به نحوه فروش خانه و همچنین دانشتن قیمت های روز در بازار که باعث فروش هرچه بهتر خانه می شود.

روندها و ارزش های خانه کدام ها هستند؟

روندها و ارزش های خانه شامل تاریخچه بازار، آینده و همچنین ویژگی های موجود ی در خانه می باشد که هرچقد درک از این ارزش ها بیشترباشد خرید و فروش خانه تخصصی تر انجام می شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *