عمده فروشی املاک و مستغلات
عمده فروشی املاک و مستغلاتReviewed by سید محمد سیدی on Jan 2Rating: 5.0

عمده فروشی املاک و مستغلات اگر می خواهید در صنعت سرمایه گذاری املاک و مستغلات را حرفه ای دنبال کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید معاملات عمده فروشی را در نظر بگیرید. شعار عمده فروش این است که کم بخرد کم بفروشد. عمده فروشی فرآیند بدست آوردن ملکی تحت قرارداد و سپس واگذاری آن قرارداد به خریدار دیگر است – شخصی که قصد دارد خود آن را دوباره احیا کند.

در حالی که بررسی کارمزد برای معامله عمده فروشی مشاوره املاک به اندازه معاملات تلنگر اجاره ملک یا خرید و نگهداری نخواهد بود. اگر چند معامله موفقیت آمیز در عمده فروشی را به پایان برسانید به اندازه کافی برای پرداخت پیش پرداخت در یک ملک توانبخشی کافی خواهید داشت.

عمده فروشی املاک و مستغلات

معامله عمده فروشی نوعی استراتژی بسته شدن املاک و مستغلات است که در آن یک سرمایه گذار معامله ای را بین خریدار و فروشنده تسهیل می کند و اساساً به عنوان یک مرد میانه رو عمل می کند. هنگامی که یک فروشنده انگیزه دارد خانه خود را از بازار خارج کند اما امکان یافتن خریدار حاضر به خرید سریع ملک را ندارد اغلب برای بستن معامله به عمده فروشان اعتماد می کنند.

هنگامی که یک معامله سودآور به دست می آید عمده فروشان خانه را با قیمت توافق شده فروشنده منعقد می کنند. سپس عمده فروش خریدار را شناسایی می کند که موافقت می کند ارزش خانه از قیمت فروشنده بیشتر است و عمده فروش قرارداد را به خریدار واگذار می کند. خریدار در نهایت خانه را بیش از آنچه فروشنده توافق کرده خریداری می کند و عمده فروش تفاوت قیمت را به عنوان سود خود دریافت می کند.

معاملات عمده فروشی در 4 مرحله

اکنون که دیدگاهی در مورد معنای عمده فروشی در املاک و مستغلات دریافت کرده اید باید دقیقاً از خود بپرسید که چگونه می توان وارد صنعت شد. مراحل عمده فروشی خود در واقع آسان است اما تسلط بر مراحل فردی است که می تواند قسمت سختی باشد. با این حال کسانی که مایلند مراقبت های لازم را به خرج دهند وقت خود را صرف انجام تحقیقات و تلاش برای تسلط بر مهارت های بازاریابی و ارتباطی خود می کنند برای دستیابی به موفقیت بزرگ در موقعیت خوبی قرار دارند. اگر به نظر می رسد چنین چالشی برای شما پیش آمده است با آشنایی با این 4 مرحله شروع کنید:

  • یک ملک پیدا کنید
  • لیست خریداران ایجاد کنید
  • مذاکره
  • معامله را تمام کن
عمده فروشی املاک و مستغلات

عمده فروشی املاک و مستغلات

یک ویژگی پیدا کنید

هدف اصلی از عمده فروشی یافتن املاکی است که به اندازه کافی کم با ارزش بازار فروخته می شوند تا بتوانید قرارداد را به سرعت به یک خریدار نهایی اختصاص دهید در حالی که فضای کافی برای هزینه یافتن کنندگان خود دارید. موثرترین روش برای یافتن چنین خواصی جستجوی فروشندگان با انگیزه از طریق بازاریابی است. کمپین های بازاریابی می توانند شامل کانال هایی مانند رسانه های اجتماعی یا نامه های مستقیم باشند اما به خاطر داشته باشید که پیگیری معمول آگهی ها به همان اندازه راه اندازی اولیه مهم است.

اگر به موقع خریدار نهایی نداشته باشید پیدا کردن یک ملک عالی فایده ای ندارد. عمده فروشان موفق با ایجاد و حفظ لیست خریداران فعال جنبش شغلی خود را تشویق می کنند. شما می توانید این مورد را یک روش از متخصصان مشاوره املاک بدانید که به طور فعال به خرید املاک خارج از بازار علاقه مند هستند. در مورد چگونگی ایجاد لیست خریداران عمده فروشی به این منبع مراجعه کنید.

مذاکره با خریدارن

هنگامی که یک فروشنده با انگیزه را شناسایی کردید که مایل است ملک خود را با قیمت کمتر از ارزش بازار بفروشد وقت آن است که سعی کنید در مذاکره تلاش کنید. ابتدا تحقیق خود را انجام دهید و در صورت داشتن ودیعه باقیمانده و هزینه های اضافی جبران کنید که مالک به ملک بدهکار است. سپس ، آماده ارائه پیشنهاد در معاملات عمده فروشی خود شوید.

شما می خواهید فضای زیادی برای مذاکره بگذارید بنابراین پیشنهاد اولیه خود را کم کنید. کارشناسان توصیه می کنند در هر نقطه از 40 تا 60 درصد زیر قیمت درخواستی باشد. فقط به یاد داشته باشید صاحبان خانه های پریشان می خواهند در پایان روز ملک خود را بفروشند. همیشه می توان به توافق نامه ای سودمند رسید. با مطالعه روانشناسی مذاکره در مورد املاک و مستغلات ، مهارت های مذاکره خود را تقویت کنید.

معامله را تمام کن

آخرین و مهمترین چیز شما به محض رسیدن به توافق با فروشنده آماده خواهید شد که معامله عمده فروشی خود را ببندید. شما باید برای فروشنده روشن کنید که شما خود ملک را خریداری نمی کنید بلکه قرارداد را به شخص ثالث می فروشید. این قرارداد باید شامل یک بند واگذاری باشد که به شما امکان چنین کاری را می دهد. اگر در مدت زمان مشخصی نتوانید خریدار پیدا کنید قرارداد منقضی می شود.

هنگامی که خریدار خود را پیدا کردید وقت آن است که ودیعه ای را جمع کنید و قرارداد را تعیین کنید. سپس برای سفارش بیمه عنوان با یک شرکت معتبر عنوان همکاری کنید و تمام مدارک لازم را برای امضای طرفین آماده کنید. پس از رسیدن به بسته شدن مشاوره املاک می توانید انتظار داشته باشید که طی 30 تا 60 روز به سهم خود پرداخت شود.

نتیجه عمده فروشی

برای انجام معاملات موفقیت آمیز عمده فروشی باید درک کاملی از روند کار داشته باشید – اطمینان حاصل کنید که دقت لازم را انجام داده و خود را آموزش دهید. یک عمده فروش نیز باید نظم داده شود مبارزات بازاریابی خود را جدی بگیرید. سرانجام تمام عمده فروشان خبره ارتباطات خوبی دارند و همیشه از داشتن مستندات قانونی مناسب اطمینان حاصل می كنند. آماده هستید تا کار خود را در زمینه ساخت و ساز در املاک و مستغلات آغاز کرده و آینده مالی خود را کنترل کنید؟ عمده فروشی املاک و مستغلات یکی از بهترین راهکارها برای کمک به سرمایه گذاران جدید است که می توانند با صنعت املاک و مستغلات آشنا شوند.

به همین دلیل است که استخدام یک مشاوره املاک در تهران می تواند از طریق روند معاملات در خانه خریداران مسکن و فروشندگان مسکن اطمینان حاصل کند. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

عمده فروشی املاک خوب است؟

اگر می خواهید در صنعت سرمایه گذاری املاک و مستغلات را حرفه ای دنبال کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید معاملات عمده فروشی را در نظر بگیرید

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *