املاک کلیدی در خدمات ملکی چیست؟
املاک کلیدی در خدمات ملکی چیست؟Reviewed by سید محمد سیدی on Jan 6Rating: 5.0

املاک کلیدی در خدمات ملکی چیست؟ در بسیاری از بازارهای سراسر کشور خرید ملک هنوز ارزان تر از اجاره است. سرمایه گذاران می توانند از این عدم تعادل در بازار با خرید ملک های اجاره ای که نسبت قیمت پایین به اجاره را برای مالک ارائه می دهند استفاده کنند. یکی از این روندها در این دامنه خرید ملک کلیدی است راهی برای سرمایه گذارانی که مایل به خرید ملک اجاره ای هستند بدون این که کار اضافی زیادی را تحمیل کنند. مشاور املاک نیز راه حلی برای کسانی که می خواهند درآمد منفعل کسب کنند ارائه می دهد اما نمی خواهند با بسیاری از مسئولیت های معمول مربوط به صاحبخانه شدن کنار بیایند.

املاک کلیدی در خدمات ملکی چیست؟

یک املاک کلیدی به هیچ گونه تعمیر و اصلاحی احتیاج ندارد و کاملاً آماده انتقال یا اجاره است. همانطور که از نام آنها پیداست املاک کلید در دست اغلب توسط شرکتی فروخته و مدیریت می شود که به نمایندگی از سرمایه گذاران با درآمد منفعل در خرید و بازسازی مجدد مشاور املاک زیر بازار فعالیت می کند. در آن زمان خرید خانه ارزان تر از اجاره آنها بود گاهی اوقات تا 30.0 درصد ارزان تر در نتیجه این روال عادی برای سرمایه گذاران در بازارهای گران قیمت بود که به سادگی خانه خریداری می کنند و آنها را تحت نظر مدیر املاک شخص ثالث قرار می دهند.

به جای خرید سلب مالکیت ارزان قیمت که به احتمال زیاد به کار زیادی احتیاج داشت سرمایه گذاران می توانند خانه های آماده را خریداری کنند و مجبور نیستند هزینه ای را برای بازسازی هزینه کنند. سپس در مدت زمان نسبتاً کوتاهی سرمایه گذاران می توانند جای خالی خود را با یک مستاجر پر کنند. چرخش کوتاه بسیار جذاب شد و به هیچ وجه نیازی به کار سرمایه گذار نبود. این نوع استراتژی به خوبی برای سرمایه گذاران مشغول یا کسانی که رویکرد منفعلانه تری را برای سرمایه گذاری ترجیح می دهند مناسب است.

سرمایه گذاری در املاک کلیدی

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کلیدی استراتژی خرید یک ملک اجاره ای است که قبلا توسط یک شرکت املاک و مستغلات نوسازی شده است ، که به عنوان مدیر املاک نیز فعالیت خواهد کرد به طوری که مالک ممکن است یک روش عملی برای کسب درآمد منفعل داشته باشد. به طور معمول یک شرکت املاک و مستغلات کلیدی در بازارهای اجاره قوی املاک کم ارزش را بازسازی می کنند پس از آن آنها املاک آماده انتقال را به سرمایه گذاران اجاره می فروشند. همین شرکت معمولاً خدمات مدیریت

املاک مراقبت از فعالیت های موجر مانند بازاریابی ملک، رسیدگی به امور اداری و گردش مالی مستأجر و رسیدگی به مسائل نگهداری را ارائه می دهد. در بعضی از سناریوها اگر سرمایه گذار تصمیم بگیرد این کار را انجام دهد می تواند خود بر روند نوسازی نظارت کند. یک ملک اجاره ای کلید در اختیار فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که می خواهند فوراً درآمد منفعلانه کسب کنند اما نمی خواهند با خرید بازسازی و مدیریت یک ملک اجاره ای به روشی معمول کار کنند.

مزایای ویژگی ملک کلیدی

املاک کلیدی در حال حاضر ثابت کرده اند که در نمونه کارهای متنوع املاک و مستغلات قرار دارند. با این وجود ممکن است ملک کلید درستی با مزایای بیشتری از آنچه سرمایه گذاران باتجربه تصور می کنند همزمان باشد. بیایید نگاهی بیندازیم که افزودن املاک و مستغلات کلیدی به سبد سهام شما چه عواملی را به دنبال دارد:

سرمایه گذاری از راه دور: املاک اجاره ای کلیدی این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا از راه دور در بازارهای اجاره ای قوی سرمایه گذاری کنند. به عنوان مثال یک سرمایه گذار که در شهر نیویورک زندگی می کند می تواند با سرمایه گذاری از طریق یک شرکت کلید در اختیار که خدمات ملکی را نیز انجام خواهد داد.

املاک کلیدی در خدمات ملکی چیست؟

املاک کلیدی در خدمات ملکی چیست؟

خطرات خصوصیات ملک کلیدی

لازم به ذکر است که املاک کلیدی مانند هر سرمایه گذاری دیگری است. آنها با درجه ذاتی خطر همزمان هستند. در حالی که سرمایه گذاران باتجربه به شما می گویند که مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بیش از خطرات گفته شده است اما هرگز فکر بدی نیست که بدانید در چه شرایطی قرار دارید. در اینجا برخی از خطراتی که ممکن است سرمایه گذاران هنگام سرمایه گذاری در یک ملک کلیدی با آن مواجه شوند وجود دارد.

اعتماد كردن به دیگران: یكی از بزرگترین خطرات مرتبط با املاك سرمایه گذاری كلیدی سطح اعتمادی است كه به یك شركت كلید سرمایه گذار وارد می شود. در بیشتر سناریوها سرمایه گذار به شرکت واگذار می کند که به عنوان مجری آنها عمل کند به گونه ای که بازده سرمایه گذاری آنها به تصمیم گیری و عملکرد شرکت وابسته باشد. یک سرمایه گذار باید همیشه وقت خود را صرف تحقیق در مورد عملکرد گذشته شرکت کند مراجعه به مشتری را بدست آورد و املاک انتخاب شده را از نزدیک بررسی کند.

دقت در مورد دقت نظر

گرچه توسل به املاک سرمایه گذاری کلیدی فرصتی برای دستیابی به رویکردی کاملاً دستی برای کسب درآمد اجاره است اما سرمایه گذاران همچنان باید تلاش کنند تا دقت لازم را داشته باشند. آنها باید تحقیق و تجزیه و تحلیل خود را انجام دهند تا صحت اطلاعات ارائه شده توسط شرکت کلید در دست تأیید شود و همچنین برنامه و بازرسی املاک خود را برای اطمینان از مطابقت کیفیت و شرایط ملک نوسازی شده با آنچه وعده داده شده تنظیم کنند.

املاک کلیدی در خدمات ملکی

یک املاک کلیدی می تواند فرصت بزرگی را برای کسب منفعل درآمد اجاره به سرمایه گذاران فراهم کند خصوصاً اگر آنها می خواهند از بازده اجاره قوی در بازارهای خارج از منطقه محلی خود استفاده کنند. همراه املاک و مستغلات این افراد با خرید نوسازی و مشاور املاک اجاره ای از طرف آنها به این نوع سرمایه گذاران با درآمد منفعل خدمت می کنند. در این نوع سناریو سرمایه گذار ملک را خریداری می کند و همچنین در ازای اینکه مجبور به انجام هیچ یک از کارهای سنگین نیست هزینه های

تملک و مدیریت املاک را به شرکت پرداخت می کند. با این حال سرمایه گذاران املاک کلیدی باید هنوز تحقیق و تجزیه و تحلیل خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که بازار اجاره نوید بازدهی خوبی را می دهد و همچنین به طور کامل بررسی می کنند که شرکت مورد انتخاب آنها کاملاً قابل اعتماد است. ایا شما یک شرکت املاک و مستغلات کلیدی را برای مدیریت دارایی با درآمد منفعل خود می سپارید؟

خدمات بین المللی املاک در تهران

به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *