چگونه خصوصیات بازار را برای فروش پیدا کنیم
چگونه خصوصیات بازار را برای فروش پیدا کنیمReviewed by سید محمد سیدی on Jan 9Rating: 5.0

چگونه خصوصیات بازار را برای فروش پیدا کنیم اگرچه ممکن است به نظر برسد عرضه کم و تقاضا زیاد است، اما چیزی که ممکن است متوجه نشوید این است ماهانه بسیاری از املاک فروخته می شوند بدون اینکه هرگز در لیست ذکر شوند. این خواص خارج از بازار که در اصطلاح دیگر به آنها لیست جیبی گفته می شود منبع خوبی برای افرادی است که می دانند چگونه آنها را پیدا کنند. در حقیقت اجرای نکات زیر یافتن خصوصیات بازار را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند.

املاک و مستغلات خارج از بازار به املاکی گفته می شود که برای فروش هستند اما به معنای سنتی که همه ما با آن آشنا هستیم نیست. به طور خاص با این حال خارج از بازار به این معنی است که کارگزار لیست ملک را برای ارسال نکرده است. تنها راه معروف شدن فروش ملک معمولاً از طریق دهان به دهان  از طریق کارگزار یا شبکه کارگزار است.

چگونه خصوصیات بازار را برای فروش پیدا کنیم

معاملات املاک و مستغلات خارج از بازار می توانند مزایای مختلفی را به سرمایه گذاران ارائه دهند و همین امر آنها را بسیار مورد توجه قرار دهد. با این حال به دلیل ماهیت مطلوب بسیاری از سرمایه گذاران ممکن است در مورد چگونگی پیدا کردن مشاور املاک در بازار سوال کنند.

روش های مختلفی برای شناسایی معاملات املاک و مستغلات در بازار وجود دارد که همه اینها برای سرمایه گذاران تعجب آور نیست. من برای اطمینان از بهترین نتایج توصیه می کنم همزمان بیش از یک استراتژی را دنبال کنید. برای کسانی که علاقه مند به شروع کار هستند در اینجا برخی از بهترین روش ها برای شناسایی املاک و مستغلات خارج از بازار برای فروش وجود دارد.

  • ایمیل مستقیم
  • منابع آنلاین
  • شبکه سازی
  • آژانس معاملات املاک
  • سازندگان و پیمانکاران
  • عمده فروشان
  • ثبت عمومی
  • ورد دهان
  • حراج های املاک و مستغلات

بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم

نه تنها باید در مورد ویژگی های مخاطبان هدف خود تحقیق کنید بلکه باید بهترین مکان های تبلیغاتی را برای رسیدن به مشتری ایده آل خود انجام دهید. از کارت پستال و حروف زرد تا تبلیغات نیمکت اتوبوس گزینه ها بی پایان هستند. اگر سعی دارید یک استراتژی ارسال نامه مستقیم را اجرا کنید این نکته نیز مهم است که بخاطر داشته باشید که ممکن است بلافاصله نتیجه را نبینید. اگر می بینید بیش از یک کمپین پست الکترونیکی مستقیم و بدون پاسخ را استراتژیک می کنید ناامید نشوید. این یکی از بهترین راه ها برای شناسایی معاملات املاک و مستغلات در بازار است.

عوامل املاک و مستغلات

برای پیشبرد رقابت، با یک مسکن آشنا شوید که با بازاری که می خواهید از آنجا بخرید آشنا است.مشاور املاک اغلب محرمانه هستند. برای سرمایه گذاران علاقه مند به دنبال کردن این استراتژی ، من توصیه می کنم لیستی از نمایندگی های برتر در منطقه بازار را که می خواهید خریداری کنید تهیه کنید. شما می توانید با تلفن یا ایمیل تماس بگیرید و لیست های خارج از بازار را که ممکن است از آنها مطلع باشند درخواست کنید. اگرچه قبل از تماس با یک نماینده وب سایت آنها را حتماً بررسی کنید. اغلب لیست جیبی آنها به صورت آنلاین فهرست می شود. بعلاوه به یاد داشته باشید که حتی اگر یک بنگاه معاملات ملکی نتواند در جستجوی فعلی شما کمک کند اطلاعات تماس خودرا با هر کسی که صحبت می کنید بگذارید تا آنها در صورت لزوم بدانند چگونه به شما دسترسی پیدا کنند.

سازندگان و پیمانکاران

علاوه بر بنگاه های املاک و مستغلات سازندگان و پیمانکاران دوستان خوبی برای داشتن آنها هستند اگر شما یک سرمایه گذار هستید که به دنبال یافتن معاملات خارج از بازار است. سازندگان محلی معمولاً در مورد املاکی که صاحب خانه یا سرمایه گذار کار خود را در اواسط پروژه رها کرده اند در جریان هستند زیرا وی بودجه لازم برای اتمام ساخت را نداشته است. گرچه این وضعیت برای فروشنده ناخوشایند است اما برای سرمایه گذار که آماده است دست به کار شود کار را تمام کند و در پایان کار سود خود را بدست آورد کاملاً بخت آور خواهد بود.

پیمانکاران و سایر بازرگانان به طور مداوم با افراد در این تجارت در ارتباط هستند. اگر خوش شانس باشید آنها می توانند شما را مستقیماً به لیست های جیبی در منطقه خود هدایت کنند – فقط مطمئن باشید که در تمام تجارب شبکه خود کاملاً شفاف هستید. به مردم اطلاع دهید که شما یک سرمایه گذار هستید که به دنبال خواص خارج از بازار است. به این ترتیب شما شروع به جلب اعتماد می کنید و احترام سایر متخصصان املاک و مستغلات را در بازار خود احترام می گذارید.

عمده فروشان

اگر سرمایه گذار به دنبال خواص خارج از بازار هستید عمده فروشان دوستان بسیار خوبی برای داشتن آنها هستند. چرا؟ زیرا عمده فروشان دقیقاً در همین امر تخصص دارند: عمده فروشی املاک و مستغلات. در اصل عمده فروشی شامل یافتن ملکی با تخفیف قرار دادن آن در قرارداد اختصاص قرارداد به یک خریدار بالقوه و اخذ هزینه از خریدار جدید است. غالباً آن دسته از مشاور املاک با تخفیف که عمده فروشان دریافت می کنند املاک خارج از بازار هستند.

به یاد داشته باشید کار با یک عمده فروش مانند کار با یک واسطه است به این معنی که شما به عنوان یک معامله به طور مستقیم به عنوان منبع مراجعه نمی کنید. به عنوان یک قاعده کلی شبکه سازی با عمده فروشان یک روش عالی برای ماندن در بازار خانه های خارج از بازار در منطقه شما است. به یاد داشته باشید حتی اگر آنها فرصت های فعلی را به شما ارائه ندهند اگر مسئله ای پیش بیاید ممکن است در آینده با شما تماس بگیرند.

چگونه خصوصیات بازار را برای فروش پیدا کنیم

چگونه خصوصیات بازار را برای فروش پیدا کنیم

مزیت خرید خانه های بازار

همانطور که قبلاً بیان شد دلایل مختلفی برای جذب سرمایه گذاران به ایده معاملات غیر منقول در بازار وجود دارد. در اینجا فقط برخی از امتیازات قابل بررسی است. رقابت کمتر برای خریداران: معاملات خارج از بازار مزیت رقابتی به خریداران می دهد زیرا این ویژگی ها برای صدها خریدار دیگر پذیر نیست – سرمایه گذاران اغلب حداکثر با دو یا سه خریدار دیگر رقابت می کنند. این می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا از جنگ مناقصه یا به طور کلی از دست دادن معاملات خودداری کنند.

قیمت های پایین تر برای فروش: رقابت کمتر به معنای یک چیز است: قیمت های پایین تر برای فروش. خانه های خارج از بازار تبلیغ نمی شوند و معمولاً از کانون توجهات دور می مانند. این به سرمایه گذاران متخصص در این استراتژی این فرصت را می دهد تا قبل از اینکه حتی برای عموم فهرست شوند زیر رادار پرواز کنند و مشاور املاک را با قیمت عالی به ثمر برسانند.

زمان معامله قابل تنظیم

وقتی نوبت به فروش املاک و مستغلات در بازار می رسد احتمالاً خواهید دید که فروشندگان عجله ای ندارند. به عنوان یک خریدار بالقوه این امر به شما امکان می دهد قبل از ارائه پیشنهاد وقت و ذهن خود را به دقت بخرید. توجه به این نکته مهم است که معاملات خاص مانند پیش فروش محرومیت از فروش کوتاه ممکن است به روند بسته شدن سریعتر نیاز داشته باشند. در این موارد ، کمبود وقت معمولاً با تخفیف بیشتر در قیمت خرید جبران می شود.

دلیل برخی از لیست های املاک و مستغلات خارج از بازار می تواند به دلیل شرایط ناگواری از طرف فروشنده باشد. ممکن است یک معضل مالی وجود داشته باشد یا به سادگی مالکی به دنبال خروج سریع (و آرام) از ملک باشد. این شرایط می تواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده سودمند باشد و هم مزایای جذاب قرارداد و حاشیه سود را برای سرمایه گذاران فراهم کند.

خدمات بین المللی املاک در تهران

به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

به طور کلی فروش املاک خارج از بازار می تواند مزایای مختلفی را برای سرمایه گذارانی که می دانند چه کاری انجام می دهند فراهم کند. با ارائه رقابت کمتر و مذاکرات انعطاف پذیر املاک و مستغلات خارج از بازار می توانند حاشیه سود گسترده ای را برای سرمایه گذاران فراهم کنند. چندین روش وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند هنگام یادگیری نحوه یافتن معاملات املاک و مستغلات در بازار از آنها استفاده کنند. با ما در ارتباط باشید.

سازندگان و پیمانکاران چگونه سرمایه گزاری میکنند؟

علاوه بر بنگاه های املاک و مستغلات سازندگان و پیمانکاران دوستان خوبی برای داشتن آنها هستند اگر شما یک سرمایه گذار هستید که به دنبال یافتن معاملات خارج از بازار است

املاک و مستغلات خارج از بازار چیست؟

املاک و مستغلات خارج از بازار به املاکی گفته می شود که برای فروش هستند اما به معنای سنتی که همه ما با آن آشنا هستیم نیست. به طور خاص با این حال خارج از بازار به این معنی است که کارگزار لیست ملک را برای ارسال نکرده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *