آیا باید یک مدیر املاک استخدام کنم؟
آیا باید یک مدیر املاک استخدام کنم؟Reviewed by سید محمد سیدی on Feb 6Rating: 5.0

آیا باید یک مدیر املاک استخدام کنم؟ استخدام مدیر املاک موجب صرفه جویی در وقت سردرد و هزینه صاحبان ملک می شود. مدیران املاک مدیریت چندین مالک مختلف اجاره ای را بر عهده دارند، در حالی که مالکان صاحب املاک خاص خود هستند و خود آن املاک را مدیریت می کنند. بیشتر مدیران املاک برای خدمات خود یا نرخ ثابت یا درصدی از قیمت اجاره واحد شما را دریافت می کنند.

تصمیم گیری درباره اینکه شما باید یک مشاور املاک را برای دارایی با درآمد منفعل خود استخدام کنید یا خیر تصمیمی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. لازم است بودجه خود را مشخص کرده و اهداف خود را مشخص کنید تا در تعیین صحیح بودن یک شرکت مدیریت املاک به شما کمک کند. ما جوانب مثبت و منفی را ارزیابی کرده ایم تا در نتیجه گیری آسان به شما کمک کنیم.

آیا باید یک مدیراملاک استخدام کنم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که صاحبان ملک اجاره ای باید مدیر املاک استخدام کنند. شرکت های مدیریت املاک باعث صرفه جویی در وقت سرمایه گذاران می شوند به آنها کمک می کند تا در امور خسته کننده تعمیر و نگهداری، اداره دفترداری، صفحه نمایش برای مستاجران برپایی نمایشگاه ها، قوانین و مقررات دولتی و همچنین دستورالعمل های محلی و موارد دیگر به روز باشند.

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از شرکتها برای شما و تجارتتان مناسب است وقت بگذارید تا شرکتهای مختلف مدیریت املاک را در تهران بررسی کنید. به عنوان مثال برخی از شرکت ها در ساختمان های آپارتمانی تخصص دارند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند املاک تک خانواده را مدیریت کنند. تعیین بودجه نوع دارایی و نیازهای خاص شما به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه نوع سبک مدیریتی بیشتر به درد خواص شما بخورد.

مدیر املاک در مقابل موجر

به راحتی می توان تفاوت یک مدیر املاک در مقابل موجر را در یک جمله ساده خلاصه کرد: مدیران املاک عهده دار مدیریت املاک چندین مالک مختلف املاک اجاره ای هستند در حالی که مالکان مالک املاک خود هستند و خود آنها آن املاک را مدیریت می کنند.

اگر مستاجر هستید که از یک موجر اجاره می کنید مستقیماً با صاحب ملک در تماس هستید. صاحبخانه اجاره نامه خود را ایجاد می کنند مبلغ سپرده اجاره و وثیقه را تعیین می کنند و درخواست های نگهداری و سایر مشاغل مدیریتی را همه به تنهایی انجام می دهند. از طرف دیگر یک مشاور املاک معمولاً به عنوان واسطه بین مستاجر و یک مالک شخصی کار می کند.

اغلب اوقات شرکتهای مدیریت املاک مدیریت چندین املاک متعلق به افراد مختلف را بر عهده دارند. اگر شما یک مالک ملک اجاره ای هستید که استخدام یک شرکت مدیریت املاک را انتخاب می کنید این شرکت مدیریت املاک است که به عنوان نقطه تماس برای تمام نگرانی ها و مسائل مربوط به نگهداری مستأجر عمل می کند.

مزایای استفاده از مدیر املاک برای حفظ دارایی

هزینه: بسیاری از سرمایه گذاران از کار با مدیران دارایی اجتناب می کنند زیرا از هزینه آن ترس دارند. با این حال شرکت های مدیریت املاک به طور کلی ارزان تر از حد تصور هستند. هنگامی که تمام وقت شما را در پرداختن به کارهای خسته کننده روزانه ضریب می کند ارزش آنها آشکار می شود. در صورت عدم آمادگی برای مدیریت ورود و خروج از “ارضی” برون سپاری شغل یک امر ضروری است. 

آیا باید یک مدیر املاک استخدام کنم؟

آیا باید یک مدیر املاک استخدام کنم؟

به عنوان سرمایه گذاران زمان با ارزش ترین دارایی است. کدام سرمایه گذار می خواهد وقت خود را در معاملات با گرفتگی توالت یا نشت شیر ​​آب در ساعت 9:00 تلف کند؟ زیبایی یک شرکت مدیریت املاک این است که آنها به عنوان یک سرویس آماده به کار مشغول مراقبت از مشکلات مانند گرمایش، لوله کشی و مشکلات برق 24 ساعت در روز هستند. در صورت تمایل صاحبان ملک اجاره ای قطعاً می توانند از پیمانکاران استخدام شده خود استفاده کنند. با این حال آنها همیشه این امکان را دارند که به خدمات مدیریت املاک خود متکی شوند. علاوه بر خدمات نگهداری مدیران املاک در ثبت سوابق عالی نیز مهارت دارند.

خدمات مدیراملاک

وقتی نوبت به سرویس می رسد بهترین کارهایی که مدیران املاک می توانند انجام دهند وجود دارد. اولاً مدیران املاک مسئولیت رسیدگی به همه نمایش ها را دارند. این بدان معناست که شما به عنوان صاحب ملک اجاره ای مجبور نیستید برای نمایش املاک به مستاجر احتمالی از روز خود وقت اختصاص دهید. ثانیا مدیران املاک از شما صاحب ملک اجاره ای در دادگاه وکالت می کنند – بسته به شرکت و قراردادی که امضا کرده اید. مدیران املاک همچنین به عنوان نقطه تماس با تمام نگرانی های مستأجر عمل می کنند که به ویژه برای کسانی که دارای چندین ملک اجاره ای هستند بسیار ایده آل است.

اگر چیزی خراب شود، اگر اجاره به موقع پرداخت نشود اگر لازم است سیاست های اجاره اجرا شود ، یا اگر یک مستاجر از چیزی کاملاً شکایت کند، این مشکل شرکت مدیریت املاک است. سرانجام مدیران املاک به شما کمک می کنند تا نرخ خالی شما پایین باشد و گردش مالی مستأجر را کاهش دهد. بهترین شرکت ها می دانند که چگونه اجاره کنندگان خود را راضی نگه دارند. به طور یکسان آنها می دانند که چگونه مهاجمان جدید را به سمت خود جذب کنند زمان حرکت مستاجر فرا می رسد.

استخدام مدیر املاک باعث صرفه جویی

استخدام مدیر املاک باعث صرفه جویی در وقت سردرد و هزینه صاحبان املاک اجاره ای – در طولانی مدت می شود. گرچه هزینه اضافی با استخدام مشاور املاک همراه است (تنها “معایبی” که صادقانه می توانم به آن فکر کنم) زمانی که روزانه صرفه جویی می کنید باید هزینه آن را به صرفه کند. این هزینه مطمئناً جریان نقدی ماهانه شما را کاهش می دهد. با این حال به ندرت اتفاق می افتد که یک سرمایه گذار بتواند به طور موثر املاک (یا املاک) خود را در همان سطح کارشناسی یک مدیر املاک باتجربه مدیریت کند.

چند واحد را مدیریت می کنید؟

شما یک شرکت مدیریت املاک با فقط مقدار مناسب واحدها می خواهید. واحدهای کم ممکن است شرکت بی تجربه باشد در حالی که واحدهای زیادی ممکن است به این معنی باشد که شرکت قادر به ارائه بهترین خدمات به شما نخواهد بود. هر جایی بین 200 تا 600 واحد به طور معمول ایده آل است.

آیا قیمت اجاره را تعیین می کنید؟

به عنوان صاحب ملک اجاره ای ممکن است بخواهید قیمت اجاره واحد خود را به تنهایی تعیین کنید که اکثر شرکت های مدیریت دارایی اجازه آن را داده اند. با این حال اگر این وظیفه ای نیست که شما می خواهید انجام دهید شرکت مدیریت املاک شما باید مایل باشد آنالیز مقایسه ای بازار را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها از قیمت رقابتی اجاره استفاده می کنند. موفق ترین شرکت های مدیریت املاک افرادی در شرکت خود دارند که سرمایه گذار فعال در املاک و مستغلات هستند. اگر کسی به طور فعال در املاک و مستغلات سرمایه گذاری نکند ، بعید به نظر می رسد این شرکت سطح درک لازم برای کمک به موفقیت شما را داشته باشد.

آیا شما به طور موثر خواص خود را به بازار عرضه می کنید؟ بهترین مدیران املاک کسانی هستند که فعالانه واحد شما را به بازار عرضه می کنند. آنها باید ملک شما را در کانال های مختلف تبلیغ کنند تا اطمینان حاصل شود که نرخ خالی شما پایین است. آیا ما به شما کمک کرده ایم که تصمیم بگیرید آیا باید یک مدیر املاک را برای سرمایه گذاری با درآمد منفعل خود استخدام کنید یا خیر؟ تصمیم خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

خدمات بینی المللی املاک در تهران

ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

 

چرا باید یک مشاور املاک استخدام کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که صاحبان ملک اجاره ای باید مدیر املاک استخدام کنند. شرکت های مدیریت املاک باعث صرفه جویی در وقت سرمایه گذاران می شوند به آنها کمک می کند تا در امور خسته کننده تعمیر و نگهداری، اداره دفترداری، صفحه نمایش برای مستاجران برپایی نمایشگاه ها، قوانین و مقررات دولتی و همچنین دستورالعمل های محلی و موارد دیگر به روز باشند.

مزایای استفاده از مدیر املاک چیست؟

به عنوان سرمایه گذاران زمان با ارزش ترین دارایی است. کدام سرمایه گذار می خواهد وقت خود را در معاملات با گرفتگی توالت یا نشت شیر ​​آب در ساعت 9:00 تلف کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *