خرید یک ملک مانند یک حرفه ای
خرید یک ملک مانند یک حرفه ایReviewed by سید محمد سیدی on Feb 9Rating: 5.0

خرید یک ملک مانند یک حرفه ای را به ما در خدمات ملکی بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. خرید یک ملک  می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد به شرط آنکه استراتژی تجاری مشخصی داشته باشید. شما نمی خواهید بهترین توصیه هایی را که متخصصان آرزو می کنند قبل از خرید اولین ملک خود از دست بدهند.

خرید یک ملک  به دلایل مختلف می تواند یک چشم انداز هیجان انگیز باشد. این می تواند درآمد قابل توجهی از درآمد به همراه داشته باشد می تواند به تأمین امنیت بازنشستگی شما کمک کند نمادی از یک مرحله مالی یا سرمایه گذاری مشخص است که به آن رسیده اید و شاید شما همیشه می خواسته اید که در زمین سازی تلاش کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که قبل از خرید ملک چه باید بدانید بنابراین با داشتن دانش قبلی می توانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید در زیر راهنمای گسترده ای برای کمک به پاسخگویی به سوالاتی که ممکن است داشته باشید از جمله برخی مشاوره های افراد موافق ، پیدا خواهید کرد.

خرید یک ملک مانند یک حرفه ای

خرید یک ملک می تواند یک سرمایه گذاری خوب حتی عالی باشد به شرط آنکه استراتژی محکمی در پیش داشته باشید. این شامل دانستن این است که هنگام خرید یک ملک به دنبال چه چیزی بگردید و همچنین داشتن ذهنیت مناسب برای سرمایه گذاری. علاوه بر این داشتن یک دید واضح از اهداف شخصی و دارایی شما و همچنین درک این

نکته است که خرید یک ملک باید مانند یک تجارت برخورد شود. ممکن است با خود گفته باشید آیا باید یک ملک اجاره ای بخرم یا شاید با اطمینان خاطر من می خواهم یک ملک بخرم! صرف نظر از اینکه طرز فکر فعلی شما چه می تواند باشد اتخاذ یک رویکرد دقیق تحقیق شده شما را به سمت یک سرمایه گذاری خوب سوق می دهد.

خرید چک لیست املاک 9 قدم برای موفقیت

  • اهداف شخصی و مالی خود را ارزیابی کنید.
  • از خود بپرسید آیا آماده هستید تا صاحبخانه شوید.
  • مزایای استخدام مدیر املاک را بررسی کنید.
  • ارزیابی کنید که چه مقدار از مال شما توانایی خرید را دارد.
  • مکان و نوع ملکی ایده آل را انتخاب کنید.
  • با دقت خواص اجاره را فیلتر کنید.
  • بودجه خود را ایمن کنید.
  • به یک ملک متعهد شوید و پیشنهاد خود را ارائه دهید.
  • برنامه ریزی بازرسی از مشاوراملاک حرفه ای را انجام دهید

توصیه برای خرید ملک (از طرف موافقان)

خرید ملک کار ساده ای نیست اما یک چک لیست ملک می تواند زندگی شما را بسیار آسان کند. در زیر یک چک لیست پیدا خواهید کرد که نه تنها شما را با آنچه باید قبل از خرید ملک  بدانید و همچنین مراحل خرید ملک  را آماده می کند بلکه سوالاتی را در هنگام خرید ملک می پرسید. حتماً لیست خرید خرید ملک را در زیر نشانک گذاری کنید.

  • همه چیز در مورد مکان است.
  • یک مدیر املاک را در نظر بگیرید.
  • در هزینه های غیر منتظره پس انداز کنید.
  • مالیات بر املاک افزایش خواهد یافت.
  • مقایسه نرخ بیمه
  • برای هزینه های خسارت راننده آماده شوید.
  • قوانینی تنظیم کنید و به آنها پایبند باشید.
  • همیشه برای بازرسی بروید.
  • از قانون یک درصد استفاده کنید.

مکان و محله

اگر با صاحبان موفق مصاحبه کرده اید و از آنها می پرسید که چگونه املاک خود را انتخاب می کنند به احتمال زیاد آنها به شما خواهند گفت مکان، حتی برخی ممکن است استدلال کنند که بازار و محله ای که شما انتخاب می کنید تقریباً، حتی احتمالاً از اهمیت بیشتری نسبت به خود ملک برخوردار است. انتخاب منطقه به شما کمک می کند تا به تقاضای واحد اجاره دسترسی پیدا کنید و همچنین از مستاجران خوب اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال انتخاب املاک نزدیک به دانشگاهها یا مدارس می تواند به شما کمک کند تا تقاضای زیادی داشته باشید.

خرید یک ملک مانند یک حرفه ای

خرید یک ملک مانند یک حرفه ای

استخدام مدیریت املاک

اگرچه ایده از صاحبخانه شدن ممکن است برای برخی از سرمایه گذاران هیجان انگیز باشد هر کسی که قصد خرید یک ملک اجاره ای را دارد باید گزینه استخدام مدیر املاک یا شرکت مشاوراملاک را با دقت بررسی کند. موجر بودن یک مسئولیت و تعهد جدی است و سرمایه گذاران باید کاملاً از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنند.

به عنوان مثال صاحبخانه بودن می تواند به معنای پاسخگویی به شرایط اضطراری در همه ساعت ها برخورد با مستاجر بد و نداشتن هیچ وقت برای پیگیری سایر فرصت های سرمایه گذاری باشد. البته این موارد بدترین سناریوها هستند اما در هنگام انتخاب شغل به عنوان صاحبخانه اغلب اجتناب ناپذیر هستند. برای بخشی از درآمد اجاره ماهانه خود می توانید یک مدیر املاک استخدام کنید تا از طرف شما به عنوان صاحبخانه کار کند.

هزینه های غیرمنتظره

بسیاری از دارندگان املاک در هنگام کشف امور مالی املاک اجاره ای خود نمی توانند در یک صندوق اضطراری شرکت کنند. اگر یک فاجعه لوله کشی بزرگ داشته باشید، سقف خراب شود یا لوازم خانگی خراب شود، چگونه هزینه آن را پرداخت می کنید؟ ساده لوحانه خواهد بود اگر تصور کنیم که هیچ یک از این هزینه های غیرمنتظره گاه به گاه زیاد نخواهد شد. بسیاری از مالکان درصد مشخصی از درآمد عملیاتی ماهانه را در صندوق اضطراری قرار می دهند تا بتواند این تعمیرات غالباً غیر منتظره و گران قیمت را پوشش دهد.

تنظیم قوانین

از تنظیم برخی قوانین نترسید و به آنها پایبند باشید. این که سیاست شما در مورد اجاره خانه که دیر پرداخت می شود این است که در مورد هر قانونی پیش قدم باشید و موارد اولیه را از قبل تعیین کنید. اگر می خواهید در اواخر بازی سیاست خود را اجرا کنید این می تواند درگیری ناراحت کننده ای ایجاد کند که اگر از قوانین ابتدایی خود را رعایت می کردید می توانستید از آن جلوگیری کنید.

بازرسی املاک

زمانبندی بازرسی مشاوراملاک از املاک به عنوان بخشی از مراقبت های دقیق باید در چک لیست سرمایه گذاران کاملاً ضروری باشد. بازرسی می تواند به شما کمک کند تا برآورد دقیقی از تعمیراتی را که می خواهید انجام دهید  بدست آورید و همچنین مشکلات جدی را که در نگاه اول شناسایی نشده اند برطرف کنید. هزینه تعمیرات و همچنین مدت زمان تعمیرات ممکن است معامله سرمایه گذاری شما را خراب کند. گنجاندن بند بازرسی در قرارداد خرید می تواند در محافظت از شما در مواردی که باید از آن پس بگیرید کمک می کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *