چرا تعطیلات زمان مناسبی برای خرید است
چرا تعطیلات زمان مناسبی برای خرید استReviewed by سید محمد سیدی on Feb 13Rating: 5.0

چرا تعطیلات زمان مناسبی برای خرید است همه می دانند که تعطیلات زمان خوبی برای گذراندن وقت با خانواده است اما همچنین زمان خوبی برای به دست آوردن معاملات عالی املاک و مستغلات است. اما آیا واقعاً ارزش خریدن ملک قبل از پایان سال دلگرمی در هوای سرد موجودی محدود – و کسالت عمومی در تعطیلات است؟ پاسخ در بسیاری از موارد بله قاطع است.

این که آیا شما یک سرمایه گذار درمشاور املاک هستید یا به سادگی یک خریدار خانه باهوش هستید در اینجا پنج روش برای استفاده از روند خرید خانه های تعطیلات به نفع خود و اطمینان از مقدار زیادی قبل از افتادن سیب در میدان تایمز آورده شده است.

چرا تعطیلات زمان مناسبی برای خرید است

کمتر بیشتر است (به خصوص در مورد موجودی کالا) اگر یک حقیقت انکار ناپذیر در مورد تعطیلات وجود دارد، این است که موجودی املاک و مستغلات در ماه های تعطیلات محدود است. در طول تعطیلات به سادگی فعالیت املاک و مستغلات کمتری وجود دارد – کمتر افرادی که خانه کمتری می فروشند.

برای افزودن این واقعیت وام دهندگان و وام های مسکن و بازرسان کمتر از حد معمول در دسترس هستند. اما به جای دیدن این به عنوان یک مانع بزرگ این می تواند به یک مزیت بزرگ برای خریداران مسکن در تعطیلات اضافه کند. رقابت کمتر. اگر بتوانید ملکی پیدا کنید خریداران بسیار کمتری وجود دارند – و این احتمال وجود دارد که با یک قیمت مناسب مذاکره کنید که می تواند پس انداز اضافی را در جیب شما بگذارد.

قدرت یک فروشنده با انگیزه

هنگامی که نوبت به خرید مشاور املاک در تعطیلات می رسد ممکن است شکل بزرگتری از انگیزه فروشندگان وجود نداشته باشد. اگر شخصی در تعطیلات در حال فروش خانه ای باشد احتمالاً دلیل قانع کننده ای برای این کار دارد. این می تواند به دلایل مختلفی باشد: جابجایی شغل قریب الوقوع یک اتفاق غیر منتظره در خانواده تمایل به حضور در آن خانه باشد.

اگر ملک مدتی در بازار بوده باشد یا “یک لیست قدیمی منقضی شده است که سالها قبل ملک در بازار بود این موضوع دو چندان درست است اما در طول لیست به موقع فروخته نشده است. فروشندگان خصوصی تنها واحدهایی نیستند که انگیزه فروش در تعطیلات را دارند. موسسات مالی غالباً انگیزه دارند که قبل از پایان سال تقویم “از دفاتر” اموال سلب مالکیت را بگیرند (فرصتی عالی برای سرمایه گذاران و خریدارانی که به دنبال محل اقامت بعدی خود هستند).

نرخ بهره پایین تر

خرید املاک و مستغلات در ماه های تعطیلات تضمین نمی کند که خرید شما با نرخ بهره کمتری تضمین شود. همانطور که هرکسی که حتی دارای تجربه کمی در زمینه املاک و مستغلات است می داند نرخ بهره نوسان می کند و براساس زمان سال به راحتی پیش بینی نمی شود. اما از نظر تاریخی نرخ بهره در تعطیلات کمتر است. و نه به دلیل تشویق، بلکه تقاضای محدود

(در اواخر نوامبر و دسامبر تجارت مالی کمتری انجام می شود). بنابراین در حالی که نرخ بهره پایین هنگام خرید خانه در تعطیلات تضمین کننده نیست – موارد کمی در مشاور املاک تضمین می کنند – شما اغلب می توانید در ماه های تعطیلات بودجه مناسب (و شرایط بسیار بهتر معاملات املاک و مستغلات) را پیدا کنید.

چرا تعطیلات زمان مناسبی برای خرید است

چرا تعطیلات زمان مناسبی برای خرید است

بستن سریعتر

فروشندگان مسکن تنها افرادی نیستند که در ماههای تعطیل درگیر خرید خانه هستند. وام دهندگان، دلالان، مشاوران مسکن – حتی بازرسان – اغلب انگیزه دارند که قبل از پایان سال معامله انجام دهند. این می تواند تمرکز و سرعت استقبال را برای فرآیندی به ارمغان بیاورد که در ماه های غیر تعطیل بیشتر طول می کشد. بیشتر طرف های درگیر در معامله خرید خانه انگیزه هایی دارند تا در اسرع وقت معامله را نهایی کنند. وام دهندگان می خواهند کتاب های خود را ببندند نمایندگان کمیسیون خود را می خواهند

صراحتاً فروشندگان می خواهند ادامه دهند

نکته اصلی مانند بسیاری از موارد در زندگی ارتباطات است. تا جایی که ممکن است پیش از این با نمایندگان و وام دهندگان صحبت کنید تا دقیقاً بفهمید افرادی که برای انجام معامله به آنها وابسته هستید “به صورت شبانه روزی” هستند. اگرچه تعطیلات واقعی در طول تعطیلات وجود دارد اما این بدان معنا نیست که تقاضای داخلی دیگری برای بستن معامله املاک و مستغلات وجود ندارد. به محدودیت های زمانی طرف های دیگر که در معامله مشاور املاک شما درگیر هستند احترام بگذارید و ممکن است فقط یک حلال سپاسگزار (اگر سریع نباشد) برای معامله خود پیدا کنید.

کلید نهایی خرید خانه تعطیلات

این به این معنا نیست که خرید خانه یا برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا زندگی آسان است یا بهترین اقدام برای شما و نیازهای مالی شماست. موانع اضافی برای خرید خانه تعطیلات وجود دارد که باید از آن عبور کرد: آب و هوای نامناسب تأمین مالی کند احتمال اینکه برف می تواند مشکلات سیستمیک یک ملک را بپوشاند. و استفاده از روند خرید خانه های تعطیلات به عنوان یک دارایی به جای یک مانع – ممکن است فقط بهترین زمان املاک و مستغلات سال را در هنگام سرد بودن هوا پیدا کنید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم. هنگام خرید خانه در ایران، ما در زمینه بازدید از املاک، تأیید قانونی املاک، اخذ رهن، مراحل اداری و امضای اسناد مختلف محضری به شما کمک می کنیم. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید.

چگونه در خارج کشور صاحب ملک شویم؟

هنگام خرید ملک و سرمایه گذاری در خارج کشور به کمک افراد مستقر در ایران نیاز خواهید داشت. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

خدمات ملکی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

اگر به دنبال املاکی برای خرید در داخل کشور هستید دیگر به دنبال این نباشید زیرا تیم بین المللی فروش املاک و مستغلات ما می توانند در یافتن املاک رویایی خود در ایران به شما کمک کنند. ما به خاطر خدمات گرم با شخصیت و حرفه ای خود شناخته شده ایم. طی سالهای گذشته ما به بسیاری از خریداران مقیم خارج از کشور کمک کرده ایم تا ایده آل خود را در سرمایه گذاری بین المللی در املاک تأمین کنند. ما همیشه جایی هستیم که شما به ما نیاز داری

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

بهترین زمان برای خرید خانه چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید خانه آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید خانه است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *