چرا شروع کار حرفه ای در هر سنی هوشمند است
چرا شروع کار حرفه ای در هر سنی هوشمند استReviewed by سید محمد سیدی on Feb 15Rating: 5.0

چرا شروع کار حرفه ای در هر سنی هوشمند است شما تصمیم گرفته اید که یک حرفه مشاور املاک را شروع کنید. شما قصد دارید پایه و اساس آینده مالی خود را ایجاد کنید و به آرامی از زندگی کارمندی خارج شوید و به سمت یک حرفه کارآفرینی سوق پیدا کنید. اگر 20 ساله هستید فکر می کنید برای شروع کار در املاک و مستغلات باید خیلی جوان باشید. یا اگر (تا حدی) به سن بازنشستگی نزدیکتر هستید فکر می کنید شانس خود را برای سرمایه گذاری از دست داده اید.

شروع یک کار سرمایه گذاری در املاک و مستغلات – در هر سنی – می تواند یک تصمیم صحیح و مالی باشد به شرطی که به دانش کافی مسلط باشید تا بتوانید یک برنامه معقول و عملی برای آینده سرمایه گذاری خود بسازید. در اینجا یک راهنمای سریع برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد تلاش خود برای شروع حرفه املاک و مستغلات وجود دارد

چرا شروع کار حرفه ای در هر سنی هوشمند است

هیچ جایگزینی برای شروع زودهنگام وجود ندارد. با این اوصاف ممکن است راهی برای شروع اولیه و مالی بهتر از شروع کار در مشاور املاک در 20 سالگی وجود نداشته باشد. این به دلیل ریاضیات ساده است. تصمیمات مالی هوشمند در اوایل می تواند در طی سالها حتی با بازدهی ناچیز از سرمایه خود بازده داشته باشد. این به این دلیل است که شما وقت و حوصله دارید به آرامی دارایی خود را بسازید و قدر آنها را تماشا کنید.

اما بسیاری از چالش های پیش روی سرمایه گذاران احتمالی املاک و مستغلات برای فردی در 20 سالگی تشدید می شود. تأمین اعتبار (همیشه مانعی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات) برای جمعیت های جوان حتی بیشتر مشکل ساز است. تجربه کاری محدود پس انداز زیاد و سوابق اعتباری ناقص همه اینها را برای افراد 20 ساله دشوارتر می کند.

سرمایه گذاری در 30 و 40 سالگی شما

این زمانی در زندگی شما است که به طور معمول در اوج قدرت کسب و کار و گستردگی شبکه حرفه ای خود هستید اما همچنین مسئولیت اضطراب و قبض های بیشتری نیز دارید. با وجود مبلغی که ممکن است بدست آورند ، بسیاری از افراد سی و چهل ساله در اهداف مالی خود پیشرفت نمی کنند.

در عوض ، آنها احساس می کنند بین “مراقبت از فرزندان خود (از جمله هزینه های دانشگاه) و مراقبت از والدین مسن” قرار دارند. به خانه گران قیمت، اتومبیل، تعطیلات گاه به گاه – و بدهی های در حال افزایش – و بسیاری از افراد در سنین 30 و 40 سالگی برنامه مالی خوبی فراتر از آنچه پیش بینی نشده است.

چرا شروع کار حرفه ای در هر سنی هوشمند است

چرا شروع کار حرفه ای در هر سنی هوشمند است

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دهه 50

خطراتی که مایل بودید در دهه های 20 ، 30 (حتی 40) زندگی کنید تا زمانی که به فکر بازنشستگی باشید کاملاً خوشایند نیست. در حالی که شروع یک حرفه سرمایه گذاری در مشاور املاک  و مستغلات در دهه 50 و بالاتر هنوز هم می تواند یک ایده کاملاً منطقی از نظر مالی باشد – و هر تعداد استراتژی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می توانند موثر باشند – یک استراتژی عالی بالاتر از بقیه است

اگرچه به همان اندازه تهاجمی نیست

یک استراتژی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مانند عمده فروشی یا بازسازی دارایی های اجاره ای یک راه عالی برای کسب درآمد منفعل است. اگر هیچ چیز دیگری نیست املاک اجاره ای در دو مورد عالی هستند: به شما امکان می دهد که بازنشستگی خود را ایجاد کنید و از کسری هایی که ممکن است درآمد فعلی شما ایجاد کند مراقبت کنید. دلیل این امر این است که بسیاری از مسائلی که مانع سرمایه گذاران جوان می شود – تأمین اعتبار انباشت پس انداز، یک شبکه حرفه ای پیشرفته – دارایی هایی است که بیشتر سرمایه گذاران در دهه 50 و بالاتر دارند.

همچنین تجربه کار (و زندگی) گسترده ای وجود دارد که می تواند در هنگام کشمکش در سنگرهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به کسب و کار مورد نیاز شما کمک کند. سرمایه گذاران با داشتن برخی از تجربه های زندگی در کمربند خود در ارزیابی دوام معاملات املاک و مستغلات تبحر دارند. شایان ذکر است اما هنوز خطر وجود دارد و شما باید از “تخم لانه” خود به درستی محافظت کنید. با این حال در شرایط مناسب و مجهز به تجربه کافی صنعت سرمایه گذاری درمشاور املاک در این سن می تواند یک استراتژی مالی خارق العاده باشد.

شروع کار در املاک و مستغلات

نکته اساسی در شروع کار در املاک و مستغلات – مهم نیست که این تعداد تولد چقدر بالا می رود – ارزیابی محل اقتصادی شما و ترسیم بهترین دوره برای مکانی است که می خواهید بروید. ما در طول این مقاله مفروضات گسترده ای را به منظور سهولت ارائه داده ایم (وضعیت اقتصادی – اقتصادی و زندگی هر شخص بی نظیر است) اما دریغ نکنید که از این اطلاعات به عنوان یک فشارسنج انواع استفاده کنید. فقط شما می توانید بدانید که کدام سرمایه گذاری بیشتر مناسب شماست. فقط این را بدانید: املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری مناسب برای هر کسی که به دنبال ایجاد ثروت است.

ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

چگونه در خارج کشور صاحب ملک شویم؟

هنگام خرید ملک و سرمایه گذاری در خارج کشور به کمک افراد مستقر در ایران نیاز خواهید داشت. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

خدمات ملکی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

اگر به دنبال املاکی برای خرید در داخل کشور هستید دیگر به دنبال این نباشید زیرا تیم بین المللی فروش املاک و مستغلات ما می توانند در یافتن املاک رویایی خود در ایران به شما کمک کنند. ما به خاطر خدمات گرم با شخصیت و حرفه ای خود شناخته شده ایم. طی سالهای گذشته ما به بسیاری از خریداران مقیم خارج از کشور کمک کرده ایم تا ایده آل خود را در سرمایه گذاری بین المللی در املاک تأمین کنند. ما همیشه جایی هستیم که شما به ما نیاز داری

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

بهترین زمان برای خرید خانه چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید خانه آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید خانه است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *