قانون اساسی برای خرید ملک سرمایه گذاری
5 قانون اساسی برای خرید ملک سرمایه گذاریReviewed by سید محمد سیدی on Feb 16Rating: 5.0

5 قانون اساسی برای خرید ملک سرمایه گذاری در بیشتر موارد بازار املاک و مستغلات دوباره داغ می شوند. در طول چند سال گذشته هم علاقه و هم فعالیت افزایش یافته است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تلویزیون را روشن کنید و مطمئناً یک نمایش در مورد سرمایه گذاری به کمک مشاور املاک در املاک و مستغلات پیدا خواهید کرد. با این حال در حالی که هر کسی می تواند ملکی را خریداری کند این لزوما به معنای موفقیت آنها نیست. شما نمی توانید فقط ملکی بخرید کمی کار کنید و سریع سود کسب کنید. چند قانون و دستورالعمل وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید.

5 قانون اساسی برای خرید ملک سرمایه گذاری

با پایان در ذهن شروع کنید: چه چیزی از معامله می خواهید؟ آیا می خواهید ملک اجاره خود را دوباره تأمین مالی کنید؟ اگرچه به نظر می رسد یک سوال ساده کافی باشد اما بسیاری از سرمایه گذاران بدون دانستن بازی آخر خود شروع به کار می کنند. آیا شما به عنوان یک تلنگر کوتاه مدت به خرید نگاه می کنید یا می خواهید آن را برای مدت طولانی نگه دارید؟ با چه سرعتی می خواهید ملک را دوباره بفروشید؟ آیا تصوری از بودجه شما چیست؟ ده ها  سوال وجود دارد که باید قبل از شروع جستجوی مشاور املاک به آنها پاسخ دهید. با خواص بیشتری که مشاهده می کنید اوضاع تغییر خواهد کرد اما شما باید درک اساسی از آنچه می خواهید داشته باشید.

بازار را بشناسید

قبل از اینکه پیشنهادی را ارائه دهید باید همه چیز را در مورد بازار بدانید. خرید یک ملک سرمایه گذاری خوب معمولاً نیاز به کار بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید دارد. نه تنها باید همه چیز را در مورد مالکیت فردی درک کنید بلکه باید بازار خود را بشناسید. بازار معمولاً میزان موفقیت ملک را نشان می دهد. بازارهای ضعیف حتی بهترین املاک را نیز به عقب می اندازد. برعکس برخی از بهترین معاملات با خرید در پایین بازارهای در حال رشد بدست می آیند. درک بازار به معنای بررسی تاریخچه قیمت، آمار جمعیتی، اعداد بیکاری، تغییرات نرخ مالیات، آمار جمعیت و مجوزهای جدید مسکن است.

انتشارات محلی را بخوانید و ببینید آیا گزینه های جدید خرید یا سرگرمی به منطقه آمده است. همچنین می توانید مطالعه کنید که آیا یک کارفرمای عمده در حال بسته شدن یا کوچ به خارج از شهر است. این قسمت از فرآیند برای براق کردن یا تصور اینکه همه چیز مورد نیاز را دارید بسیار مهم است. برای تصمیم گیری به بهترین شکل ممکن باید تا آنجا که می توانید در مورد بازاری که می خواهید خرید بدانید.

ثبت سوابق مشاور املاک

هنگام تماشای برنامه های بازتوانی از تلویزیون ممکن است به نظر برسد که خریداران قبل از تصمیم گیری فقط برای چند دقیقه در ملک هستند. برای مبتدیان اینها سرمایه گذاران فصلی هستند که می دانند به دنبال چه چیزی بگردند. ثانیا قدرت ویرایش مسلماً ارزش سرگرمی را بهبود بخشیده است. به حقیقت گفته شود تقریباً هر سرمایه گذار وقت زیادی را صرف تحقیق در مورد ملکی که خریداری می کند. پس از مالکیت هرگز نمی خواهید چیزی را کشف کنید.

نه تنها باید مراقبت لازم را داشته باشید بلکه از اینکه یک قدم جلو بروید نیز نترسید: به تاریخ معاملات اخیر نگاه کنید و برگه های لیست را بخوانید. این ممکن است به شما بگوید که آیا کاری انجام شده است. به تالار شهر محلی بروید و ببینید آیا مجوزهایی برای انجام کار گرفته شده است. همچنین بهتر است با یک پیمانکار یا شخصی که به او اعتماد دارید نظر دوم را با آنچه در ذهن دارید ارائه دهید.

قانون اساسی برای خرید ملک سرمایه گذاری

قانون اساسی برای خرید ملک سرمایه گذاری

اعداد را درک کنید

تعداد زیادی با خرید سرمایه گذاری مرتبط هستند. برای مبتدیان، شما باید در مورد چگونگی برنامه ریزی برای تأمین مالی ملک بدانید. این تأثیر مستقیم در خط پایین ملک خواهد داشت. اعداد وام پول سخت بسیار متفاوت از یک دارایی با وام دهنده است. دانستن همه هزینه ها و هزینه های طرف تحصیل مهم است. اگر در حال ترمیم هستید باید با هزینه ها کارهایی که می خواهید انجام دهید کاملاً راحت باشید. اگر برای خرید و نگهداری اقدام به خرید کرده اید باید اجاره بازار را بدانید و اینکه در کجا ممکن است نتیجه اصلی خود را افزایش دهید. شما همچنین باید بدانید که بازار در سمت فروش مجدد کجاست. ده ها عدد، فرمول و هزینه مختلف وجود دارد. برای دریافت بهترین معاملات باید همه آنها را درک کنید.

اطمینان از معامله مرحله آخر است

شما می توانید ملکی را که می خواهید شناسایی کنید. اما اگر آن را نبندید به شخص دیگری می رسد. مذاکره به معنای فراتر از ارائه پیشنهاد و انتظار برای پذیرش فروشنده است. باید از اسناد پشتیبانی از پیشنهاد خود پشتیبان بگیرید. اگر ملک به هزاران دلار کار نیاز داشته باشد ارائه یک پیشنهاد کم مصرف درست است. دانستن اعداد و ارقام موجود در مورد هر معامله ای تنها به تقویت مذاکرات شما منجر می شود.

مذاکره همچنین به معنای دانستن زمان دور شدن است. مهم این است که چنان درگیر پیروزی در ملک نشوید که تمرکز خود را بر روی تصویر کلان از دست بدهید. دور شدن از ملکی که هفته ها چشم به آن دوخته اید، نظم و انضباط لازم است ، اما بخش مهمی از تجارت سرمایه گذاری است.

شروع کار در املاک و مستغلات

ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

چگونه در خارج کشور صاحب ملک شویم؟

هنگام خرید ملک و سرمایه گذاری در خارج کشور به کمک افراد مستقر در ایران نیاز خواهید داشت. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

خدمات ملکی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

اگر به دنبال املاکی برای خرید در داخل کشور هستید دیگر به دنبال این نباشید زیرا تیم بین المللی فروش املاک و مستغلات ما می توانند در یافتن املاک رویایی خود در ایران به شما کمک کنند. ما به خاطر خدمات گرم با شخصیت و حرفه ای خود شناخته شده ایم. طی سالهای گذشته ما به بسیاری از خریداران مقیم خارج از کشور کمک کرده ایم تا ایده آل خود را در سرمایه گذاری بین المللی در املاک تأمین کنند. ما همیشه جایی هستیم که شما به ما نیاز داری

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

بهترین زمان برای خرید خانه چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید خانه آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید خانه است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *