4 اصلی که هر سرمایه گذار جدیدی باید بداند
4 اصلی که هر سرمایه گذار جدیدی باید بداندReviewed by سید محمد سیدی on Feb 16Rating: 5.0

4 اصلی که هر سرمایه گذار جدیدی باید بداند به عنوان یک سرمایه گذار جدید آیا کشیدن از جهات مختلف آسان است؟ ممکن است دوستان و همکارانی داشته باشید که به شما می گویند چگونه از یک راه سرمایه گذاری کنید در حالی که دیگران ممکن است چیزی کاملاً متفاوت به شما بگوید. تلاش برای فهمیدن اینکه به حرف چه کسی باید گوش دهید گاهی اوقات بسیار دشوار است. به جای تلاش برای تسلط بر هر زمینه و متخصص شدن در همه امور باید جوانب خود را انتخاب کنید. چند مفهوم اصلی وجود دارد که هر سرمایه گذار جدید باید با آنها آشنا باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که به نظر من برخی از مهمترین اصول درک سرمایه گذاران جدید است.

4 اصلی که هر سرمایه گذار جدیدی باید بداند

 تأمین مالی جایگزین: گرفتن وام کار ساده ای نیست برای مبتدیان، متوسط ​​مدت معامله تأمین شده توسط وام دهنده در حال حاضر حدود 45 روز است. علاوه بر این در چند ماه گذشته میزان اسناد و مدارک بسیار افزایش یافته است. در آخر شما باید بین 20 تا 25 درصد برای یک ملک سرمایه گذاری پایین بیاورید. بدون مازاد سرمایه ممکن است در تعداد معاملات خریداری شده محدود باشید. گزینه بهتر ممکن است یافتن منابع جایگزین تأمین مالی باشد.

وام دهندگان پول خصوصی بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارند. این نوع وام دهنده ها از دستورالعمل های سنتی وام در بانک پیروی نمی کنند و به شما این فرصت را می دهند که خیلی سریع معاملات را ببندید. اینها می توانند خانواده، دوست، همکار یا شریک تجاری باشند که سرمایه ای برای سرمایه گذاری در مشاور املاک داشته باشد. شما در آنجا مشارکت می کنید که آنها بودجه را تأمین می کنند و کارهای املاک را انجام می دهید. تأمین مالی جایگزین به شما امکان می دهد بدون محدودیت دستورالعمل های وام دهنده، تجارت املاک و مستغلات خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید با سرعت بسیار سریع تری رشد کرده و معاملات بیشتری را در طول سال انجام دهید.

کوتاه مدت و بلند مدت

به نظر می رسد گویا هر سرمایه گذار جدید می خواهد کار بازپرداخت را شروع کند. مطمئناً رفتن در این مسیر مشکلی ندارد اما نباید همه موارد ها را در یک سبد قرار دهید. مهم است که به یاد داشته باشید که شما در مشاور املاک سرمایه گذاری می کنید. طبق تعریف شما به دنبال خرید دارایی با ارزش آینده بیشتر هستید. راهی عالی اما دشوار برای کسب در کوتاه مدت ارائه می دهد اما در پرتفوی بلند مدت شما جای خالی خواهد گذاشت. حتی اگر هرگز گزینه اجاره را بررسی نکرده باشید حداقل باید آن را در نظر بگیرید.

یک ملک اجاره ای با عملکرد عالی می تواند وارونه جاده را به شما نشان دهد. گرچه ممکن است فکر نکنید خیلی جلوتر باشد اینجا خیلی سریعتر از آنچه تصور می کنید وجود خواهد داشت. هر سال حتی یک مبلغ اضافی اجاره ای می تواند باعث افزایش گردش مالی ماهانه با امکان تقدیر شود. نیازی نیست که این مورد را تنها مورد توجه خود قرار دهید اما باید کوتاه مدت و بلند مدت را در نظر بگیرید.

4 اصلی که هر سرمایه گذار جدیدی باید بداند

4 اصلی که هر سرمایه گذار جدیدی باید بداند

شماره های خود را بشناسید

تجارت املاک و مستغلات یک بازی اعداد است. به هر کجا که نگاه کنید و هر کاری که می کنید حول اعداد می چرخد. فقط کافی بهترین ها را تخمین بزنید و امیدوار باشید. شما باید بدانید که هر عدد به چه معناست. موارد بسیاری وجود دارد به ویژه هنگامی که تازه کار خود را شروع می کنید جایی که می خواهید فقط به خاطر انجام حرکاتی معامله کنید. اینجا جایی است که شما باید یک قدم به عقب بردارید و همه احساسات را از بین ببرید و روی اعداد تمرکز کنید.

اگر به اندازه کافی نظم و انضباط داشته باشید تا آنها را نگاه کنید اعداد به شما خواهند گفت که چه نوع معامله ای دارید. حتی اگر ماه ها به جستجوی و ارزیابی یک ملک پرداخته باشید باید بتوانید دور شوید. این مورد در مورد سایر جنبه های تجارت شما نیز وجود دارد. شما باید ایده داشته باشید که پول شما به کجا خرج می شود؟ ممکن است نامه پستی جدیدی نتیجه دهد اما آیا روش بهتری برای انجام آن وجود دارد؟ همیشه به آنچه اعداد به شما می گویند گوش کنید.

تحصیلات

هیچ سرمایه گذاری بهتر از سرمایه گذاری روی خودتان نیست. بهتر است صبر کنید تا قبل از شروع کار بدانید که واقعاً چه کاری انجام می دهید. این به معنای مطالعه کسب و کار شما و هر تفاوت جزئی است. هر مقاله ای راجع به بازار محلی خود که می توانید دستتان را بخوانید و وقت خود را در مشاور املاک بگذرانید. با افرادی که در واقع در منطقه شما معاملات انجام می دهند صحبت کنید.

ورود کورکورانه شما را به معاملات بدی سوق می دهد که به نوبه خود باعث ترش در تجارت می شود. شما هرگز درباره کسب و کار خود همه چیز را نخواهید دانست اما برای جلوگیری از فاجعه به سطح پایه تحصیلات نیاز دارید. تجارت املاک و مستغلات پر از فرصت است. همه سرمایه گذاران باسابقه در همان قایق شما شروع می کنند. روی این پنج مرحله تمرکز کنید و در کمترین زمان نتایج را مشاهده خواهید کرد.

کار با یک مشاور املاک متخصص

کار با مشاور املاک که تجربه زیادی در معاملات زمینی دارد می تواند روند خرید را قابل کنترل کند و به شما کمک می کند تا از برخی از مشکلات معمول جلوگیری کنید. مشاور شما می تواند در تصمیم گیری برای خرید زمین به شما کمک کند آنها می توانند قطعه زمینی را تقسیم بندی کنند یا خیر آنها می توانند جزئیات مربوط به منطقه و محله را ارائه دهند و از طرف شما می توانند در مورد فروش مذاکره کنند. به غیر از خدمات جهانی خدمات هدفمندتری ارائه می دهیم. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.5448 205 091

چگونه در خارج کشور صاحب ملک شویم؟

هنگام خرید ملک و سرمایه گذاری در خارج کشور به کمک افراد مستقر در ایران نیاز خواهید داشت. ما کارشناسان و مشاور املاک در خدمت ملکی با بیش از 30 سال تجربه در روش های خرید املاک و مستغلات در تهران، در اختیار شما هستیم تا تمام مراحل لازم از جستجوی ملک تا خدمات ارائه شده پس از تملک را به شما کمک کنیم.

خدمات ملکی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

اگر به دنبال املاکی برای خرید در داخل کشور هستید دیگر به دنبال این نباشید زیرا تیم بین المللی فروش املاک و مستغلات ما می توانند در یافتن املاک رویایی خود در ایران به شما کمک کنند. ما به خاطر خدمات گرم با شخصیت و حرفه ای خود شناخته شده ایم. طی سالهای گذشته ما به بسیاری از خریداران مقیم خارج از کشور کمک کرده ایم تا ایده آل خود را در سرمایه گذاری بین المللی در املاک تأمین کنند. ما همیشه جایی هستیم که شما به ما نیاز داری

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

بهترین زمان برای خرید خانه چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید خانه آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید خانه است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *