خانه کلنگی یعنی چه
خانه کلنگی یعنی چهReviewed by سید محمد سیدی on Apr 13Rating: 5.0

خانه کلنگی یعنی چه ؟ خانه ای که نیاز جدی به تعمیرات اساسی دارد. به طور معمول خالی است و اغلب از خیابان بسیار زشت به نظر می رسد. ممکن است سقف در حال تخریب باشد. ممکن است آجر در حال ریزش باشد. پنجره ها احتمالاً روی صفحه بالا یا کاملاً باز به عناصر هستند. اغلب اوقات یک ساختمان قدیمی عالی است که باید تخریب و یا باز سازی شود. تشخیص خانه کلنگی اغلب آسان است. آنها ممکن است از پنجره های سوار شده یا آسیب دیدگی خارجی برخوردار باشند. و به همین راحتی فکر می کنیم فروش این املاک غیرممکن است.

اما واقعیت به مراتب متفاوت است و اگر صاحب چنین خانه ای باشید، دریافت پیشنهادات در آن هنوز امکان پذیر است. از آنجا که خانه های کلنگی معمولاً نیاز به تعمیر گسترده و گران قیمت دارند ممکن است صاحبان خانه برای فروش آنها از طریق مراحل عادی آژانس املاک و مستغلات تلاش کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد در این شرایط به خدمات ملکی یک تیم حرفه ای از مشاور املاک با سالها تجربه ارائه پیشنهادات سریع و منصفانه برای انواع خانه ها مراجعه می کنند.

خانه کلنگی یعنی چه

اینها معمولاً املاکی هستند که به دلایل مختلف از جمله ورشکستگی مالکان قبلی، جنگ قانونی بر سر مالکیت یا موارد دیگر خالی هستند. این واقعیت که هیچ کس به دنبال خانه نیست به این معنی است که خانه از آب و هوا و آسیب دیگری که می تواند تأثیرات منفی طولانی مدت داشته باشد رنج خواهد برد. به عنوان مثال اگر خانه ای شیشه های آن شکسته باشد ، باران می تواند به داخل آن وارد شود و مشکلات زیادی از جمله رطوبت، پوسیدگی و ورود موش به داخل را ایجاد کند. وندال ها یا چمباتمه زنی ها نیز می توانند به داخل چنین خصوصیاتی وارد شوند و باعث آسیب بیشتر جسمی شوند. سرعت فرسودگی می تواند به ویژه اگر خانه شما دارای مشکلات فرونشست باشد زیرا ممکن است یکپارچگی ساختاری ملک در معرض خطر باشد.

صدمات جسمی به یک خانه کلنگی می تواند از نظر بصری خریداران بالقوه را تهدید کند، اما یک خریدار احتمالی احتمالاً نگرانی های بیشتری در مورد یکپارچگی ساختاری ساختمان و هزینه های مناسب برای تنظیم امور دارد. بسیاری از خریداران احتمالاً ارزیابی می کنند که چه مقدار باید برای بازسازی خانه هزینه کنند و در نهایت این مبلغ را از هر قیمت خریدی که ارائه می دهند تخفیف می دهند. برای خریدار عادی مسکن این ممکن است بیش از آنچه که آنها می خواهند در تعمیرات و کار سرمایه گذاری کند.

تعمیر خانه کلنگی قبل از فروش

شاید برای یک صاحبخانه وسوسه انگیز باشد که فکر کند آنها می توانند در خانه کلنگی خود سرمایه گذاری اندکی انجام دهند تا چند ویژگی را ترمیم کنند و قیمت فروش را افزایش دهند اما این همیشه گام ایده آل نیست. رفع سقف نشتی یا سایر مشکلات اساسی سازه ای می تواند هزینه و زمان قابل توجهی را تحمیل کند و اگر به دنبال فروش سریع هستید این گزینه خوبی نیست. هنوز خریدارانی برای چنین خانه هایی حتی بدون تعمیر وجود دارد و خدمات ملکی سالها فروش های سریع و سرراست بسیاری از خانه های کلنگی را انجام داده است.

این بدان معناست که خریداران می توانند بدون نیاز به صرف هرگونه پول اضافی برای تعمیرات یا نگرانی در مورد مدت زمان فروش ملک به سادگی در توافق با قیمت منصفانه پیش فروش برای فروش سریع تمرکز کنند. علاوه بر این برخی از خریداران ممکن است به دنبال ارائه پیشنهادی در یک خانه فرسوده باشند تا بتوانند فضای داخلی را کاملاً روده بریزند و به طور موثر مهر و موم خود را بر روی ملک بگذارند. اگر اینگونه باشد انجام تعمیرات قبل از فروش صرفاً اتلاف وقت و هزینه شما خواهد بود.

خانه کلنگی یعنی چه

خانه کلنگی یعنی چه

بهترین راه برای فروش یک خانه کلنگی چیست؟

بسیاری از خریداران بالقوه از خرید یک خانه فرسوده دلسرد نخواهند شد زیرا قبل از این که ملک قابل سکونت باشد مجبورند مقدار زیادی وقت و پول در تعمیرات سرمایه گذاری کنند. در نتیجه این گزینه های موجود برای فروشندگان را محدود می کند. با این وجود هنوز راه هایی برای فروش چنین ملکی یا از طریق فروش نقدی یا از طریق حراج وجود دارد. در یک حراج خانه با جزئیات گسترده در مورد شرایط خود و قیمت پیشنهادی برای فروش ملک “همانطور که هست” به بالاترین پیشنهاد می شود. اگر ملک در مکانی محبوب باشد یا ویژگی های جذاب دیگری داشته باشد همیشه پتانسیل پیشنهاد مناقصه ای

وجود دارد که می تواند قیمت نهایی جذاب را بدست آورد. همچنین این خطر وجود دارد که حراج می تواند پیشنهادات کمی را به خود جلب کند و با قیمت پایین بفروشد. گزینه جایگزین جستجوی یک خریدار معتبر ملک با تجربه در ارائه قیمت های خرید نقدی رقابتی برای خانه های فرسوده است. خدمات ملکی سالهاست که چنین فروش هایی را انجام می دهد و در فروش سریع خانه هایشان با بسیاری از صاحبان خانه راضی کار می کند. این روش بسیاری از استرس های مرتبط با حراجی ها را از بین می برد و روندی ساده برای فروش خانه شما فراهم می کند.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

با توجه به تمامی توضیحات ذکر شده انتخاب و اعتماد به یک مشاور املاک متخصص عاقلانه ترین کار ممکن می باشد. انتخاب نمایندگان و اژانس های متعدد به مرور زمان میتواند مشکل ساز باشد و دلیل آن اعتماد بین شما و مشاور است. ممکن است که شما به دور از ملک خود در ایران باشید پس همین میتواند مهمترین دلیل برای انتخاب یک مشاور املاک باشد. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار، وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد.

چگونه خانه کلنگی خود را سریع به فروش برسانیم؟

در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید فروش خانه کلنگی با بالاترین قیمت ممکن می باشند همچنین مشاور املاک متخصص خانه کلنگی تمامی موارد مربوط به فروش ملک کلنگی را در اختیار شما سروران گرامی قرار می دهد.

نحوه قیمت گذاری خانه کلنگی چگونه می باشد؟

وقتی نوبت به قیمت گذاری خانه می رسد، اگر یک مشاور املاک قابل اعتماد و خوب انتخاب کرده اید و آنها تکالیف خود را انجام داده اند به توصیه آنها درباره قیمت گوش دهید. یکی از قدیمی ترین ترفندها برای دریافت لیست، ارایه ارزش تورم عمد به فروشنده است.

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید.

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *