مشاوران املاک بین المللی
مشاوران املاک بین المللیReviewed by on Aug 10Rating: 5.0

مشاوران املاک بین المللی و آژانس املاک در بازار مسکن نقش بسیار متفاوتی دارند هر چند ممکن است وظایف و مسئولیت های آنها در بعضی مواقع با هم همپوشانی داشته باشد. یک مشاور املاک معمولاً در زمینه ساخت و ساز یا فعالیتهای سرمایه گذاری در بازار به مشتریان توصیه می کند. هر دو حرفه به طور معمول به یک مشاور املاک بین المللی در ایران نیاز دارند. که با برقراری ارتباط با خدمات ملکی از مشاوره تمامی موارد مربوط به ملک و سرمایه گذاری بهرمند شوند.

مشاوران املاک بین المللی

موئسسه خدمات ملکی خدمات تحقیق تحلیل و مشاوره را به مشتریانی از جمله توسعه دهندگان ساخت و ساز و سرمایه گذاران املاک ارائه می دهند. برخی از مشاوران خدمات ارائه می دهند به بسیاری از انواع مشاغل یا سرمایه گذاران در حالی که برخی دیگر در نوع خاصی از مشتری تخصص دارند.

نقش مشاور املاک

خدمات ملکی به عنوان یک مشاور معمولاً با ملاقات برای گفتگو در مورد اهداف، رابطه ای را با چشم انداز جدید آغاز می کند. به عنوان مثال، ممکن است یک توسعه دهنده املاک و یا خریدار زمین تاپ در بهترین مناطق تهران نیاز به کسب اطلاعات در مورد قیمت، انواع قرارد دادها، سند و کارهای شهرداری داشته باشد، پس از یادگیری اهداف مشتری، ما ابزار تحقیق لازم را تهیه و برنامه ای را برای انجام و گزارش در مورد تحقیق تنظیم می کنیم. برای توسعه دهنده دارایی، تحقیقات ما ممکن است شامل بازدیدهای مستقر در سایت، جلسات با مقامات جامعه و همچنین تحقیقات ثانویه باشد که داده هایی را گردآوری می کنیم که به روند گسترده تری در توسعه املاک منطقه می پردازد.

نماینده معاملات مسکن

نماینده معاملات مسکن معمولاً در دو دسته مختلف قرار می گیرند، نماینده معاملات املاک  یا نماینده خریدار هر چند بعضی از آنها هر دو را انجام می دهند. یک نماینده املاک و به یک فروشنده املاک کمک می کند یک خانه یا مشاغل برای فروش را فهرست کند. وی سپس در چندین فهرست خدمات املاک و محلی ملک را وارد کرده و املاک را در داخل جامعه به بازار عرضه می کند. وقتی یک خریدار می خواهد ملک را ببیند، نماینده به فروشنده اطلاع می دهد. نماینده به مدیریت بررسی پیشنهادات و پیشخوان ها کمک می کند و توافق نامه ها را از طرف فروشنده نهایی می کند. موئسسه خدمات ملکی تمامی موارد را مورد برسی قرار داده تا خدمات جامعی را در اختیار مشتری و فروشنده قرار دهد. با ما دیگر نگران خدمات ملی خود نباشید.

مشاوران املاک بین المللی

مشاوران املاک بین المللی

نماینده خریدار

خدمات ملکی با مشتریانی که به دنبال خرید خانه، زمین یا ساختمان تجاری هستند همکاری می کند. وظیفه اصلی در این نقش تحقیق در مورد خصوصیاتی است که با پارامترهای مشتری مطابقت دارد و سپس به مشتری ویژگیها را نشان می دهد. مشاوران بینش و توصیه هایی در مورد املاک و قیمت ها را ارائه می دهند

خدمات مشاوران املاک بین المللی

آیا به جهات زیادی کشیده می شوید؟ شما می خواهید روی استراتژی، روی رشد – روی توسعه املاک ، تملک، بودجه و فرصتهای دیگر که می تواند موفقیت شما را هدایت کند متمرکز شوید. با این حال، اغلب اوقات شما در جزئیات عملیاتی، روز به روز سرگرم می شوید. یا زمانی که شما باید به ارزیابی محیط ریسک در حال تغییر خود بپردازید با منحرف کردن تمرکز از ایجاد مشاغل خود به خود به یک خطر تبدیل می شود.

خدمات ملکی طیف کاملی از خدمات مشاوره املاک متناسب با نیازهای خاص سازمان شما را ارائه می دهد. ما با، صندوق ها، بنگاه های ساختمانی، وام دهندگان، صاحبان املاک، شرکت های مدیریت و سایر سرمایه گذاران در املاک کار کرده ایم، نیازهای آنها را با جزئیات ارزیابی کرده و راه حل های اثبات شده ای را در طول چرخه عمر معاملات ارائه داده ایم.

مشاور املاک کیست؟

مشاور املاک و یا همان نماینده خریدار و فروشنده یک فر متخصص در حوضه املاک می باشد که تمامی موارد از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری را انجام می دهد.

چرا باید مشاور املاک داشته باشیم؟

داشتن مشاور املاک میتواند به شما در خرید و فروش ملک کمک کند وهمچنین به تمامی قوانین و ظوابط اگاهی کامل دارد.

هزینه مشاور املاک چگونه است؟

در برابر تمامی خدماتی که یک مشاور املاک در روند خرید و فروش انجام میدهد مبلغ بسیار پایین که در مقابل قیمت خانه مبلغ ناچیزی می باشد به مشاور املاک داده می شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *