قیمت خانه کلنگی در الهیه تهران
قیمت خانه کلنگی در الهیه تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Apr 20Rating: 5.0

قیمت خانه کلنگی در الهیه تهران را از خدمات ملکی بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد. منطقه الهیه بدون شک سبک زندگی بی نظیر خود را می طلبد. اگر می خواهید مانند یک تهرانی بومی این محله انحصاری را تجربه کنید قطعاً یک تصویر لوکس باید در ذهن شما طنین انداز شود. این محله به عنوان منطقه درجه یک در تهران شناخته می شود و با مکان های خصوصی، خانه هایی که به امکانات گسترده ای مجهز هستند به خود می بالد. سالن ماساژ یا آبگرم مجزا، استخرها و سایر وسایل فانتزی اضافی فقط تعدادی از امکانات موجود در عمارت های این قسمت شمالی تهران است.

مسیرها و بزرگراه های زیادی در اطراف این محله وجود دارد که حمل و نقل رفت و برگشت را نسبتاً آسان می کند. جاده دسترسی به این منطقه جذاب و جذاب از طریق بزرگراه مدرس و خیابان شریعتی در قسمت جنوبی و بخش شرقی الهیه انجام می شود. از آنجا که خانه های کلنگی معمولاً نیاز به تعمیر گسترده و گران قیمت دارند ممکن است صاحبان خانه برای فروش آنها از طریق مراحل عادی آژانس املاک و مستغلات تلاش کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد در این شرایط به خدمات ملکی یک تیم حرفه ای از مشاور املاک با سالها تجربه ارائه پیشنهادات سریع و منصفانه برای انواع خانه ها مراجعه می کنند.

قیمت خانه کلنگی در الهیه تهران

قیمت خانه کلنگی در الهیه تهران نسبت به دیگر منطقه ها بالا پایین دارد و این بستگی به متراژ ملک و موقعیت ان دارد. ویژگی بارز منطقه الهیه با طول بسیار زیاد از سطح دریا و در نتیجه نسیم هوای بکر به طور مداوم در سراسر منطقه الهیه می وزد. این نتیجه منجر به رشد بیش از حد درختان سرو در رئوس خیابانهای این قسمت از تهران می شود. متحدان درهم تنیده در الهیه به زیرساخت اصلی معماران بلندپرواز ایرانی و همچنین خارجی تبدیل شده است. هر مسیر انحرافی و تقاطع در این محله شما را با یک خانه ویلایی لوکس یا یک پنت هاوس بلند مرتبه با یک لابی ذهن برانگیز غافلگیر می کند. 

ساختمان کلنگی در الهیه

این ساختمان در منطقه پهلوی دوم احداث شده و در اصل متعلق به مهدی علیزاده بود که قاطعانه معتقد بود که “زمان برای او نه مانند نردبان است و نه به عنوان راه پله. در عوض مفهوم زمان محدودیت لایه ها و ترکیب آنها را نشان می دهد. طراحی بی انتها او در یکی از طرح های آپارتمان روستایی او در منطقه الهیه در تهران جان گرفت. اگرچه به نظر می رسد خانه علیزاده در برداشت اول یک ساختار نسبتاً ساده است. او در آن زمان با ابتکاری یک حیاط لایه ای تدریجی ایجاد کرد و در هر پله وسیع، محفظه خاصی از ساختمان را ساخت. رویکرد او از موانع ایجاد یک عمارت در چنین ارتفاع چشمگیر دقیقاً

1548 متر حاصل شد. این منطقه بسیار مورب برای تنظیم هر اتاق در سطح جداگانه ای از این زمین لازم است. نگاهی دقیق به این میراث معماری ایرانی باغ های بام و تراس های مختلفی را برای لذت ساکنان هر اتاق به تصویر می کشد. زیربنای این ساختمان منحصر به فرد 986 متر مربع است و آپارتمان ویلا علیزاده دارای شش وحدت معماری متنوع است – هر یک از ویژگی های منحصر به فرد. در حال حاضر این بنا به عنوان میراث معماری ملی به ثبت رسیده است و نمای خوبی از ساختار خانه ها در اواخر دهه پنجاه در این مکان برتر تهران است.

قیمت خانه کلنگی در الهیه تهران

قیمت خانه کلنگی در الهیه تهران

برج چناران نماینده مدرن الهیه

برج چنران در خیابان سروستان در منطقه الهیه تهران قرار دارد. این آپارتمان بلند مرتبه در تهران 13 طبقه و با 26 واحد متحرک دارد و قابل تصور است که این مجموعه بهترین انتخاب برای چهره های شناخته شده و به ویژه افرادی است که به دنبال مکان های بی عیب و نقص برای زندگی هستند. هر واحد در این آپارتمان خاص 320 تا 640 متر مربع است – به اندازه کافی بزرگ برای ساکنان نخبه مجموعه چنران. فضای مشترک ویژه در ساختمان لابی 2000 متری ، 500 استخر شنا و سالن ورزشی کاملاً مجهز برای استفاده روزانه ساکنان است. از دیگر ویژگی های غیرمعمول و در عین حال جذاب این برج وجود پیست دوچرخه سواری است. در کنار همه اینها شاید بهترین مورد در این برج اینترنت یکپارچه باند پهن در هر سایت مجتمع باشد.

در طراحی برج چنران به حریم خصوصی و فردیت بسیار توجه شده است. بنابراین یک استخر شنا در قسمت باغ بام پنت هاوس وجود دارد. علاوه بر این یک استخر شنا مجزا مانند رودخانه در تخت پایه وجود دارد. هر آپارتمان در این برج دارای سیستم کنترل هوشمند جامع است ، مهمتر از همه این مجموعه برج دارای محل فرود در طبقه آخر برای بالگردها است. بنابراین حریم خصوصی در این ساختار در بهترین حالت است. با همه اینها ممکن است تعجب کنید که در این محله هنوز می توانید قیمت های اجاره ای مناسب با بودجه را پیدا کنید. بنابراین کمی بیشتر جلو بروید تا بفهمید چگونه؟

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید ، سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار، وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه الهیه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

چگونه خانه کلنگی خود را سریع به فروش برسانیم؟

در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید فروش خانه کلنگی با بالاترین قیمت ممکن می باشند همچنین مشاور املاک متخصص خانه کلنگی تمامی موارد مربوط به فروش ملک کلنگی را در اختیار شما سروران گرامی قرار می دهد.

نحوه قیمت گذاری خانه کلنگی چگونه می باشد؟

وقتی نوبت به قیمت گذاری خانه می رسد، اگر یک مشاور املاک قابل اعتماد و خوب انتخاب کرده اید و آنها تکالیف خود را انجام داده اند به توصیه آنها درباره قیمت گوش دهید. یکی از قدیمی ترین ترفندها برای دریافت لیست، ارایه ارزش تورم عمد به فروشنده است.

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید.

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *