قیمت خانه کلنگی در منطقه 5 تهران
قیمت خانه کلنگی در منطقه 5 تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Apr 24Rating: 5.0

قیمت خانه کلنگی در منطقه 5 تهران جهت خرید و فروش، از خدمات ملکی بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد. منطقه 5 تمیز، سبز، صاف در شمال غربی پایتخت واقع شده است. قسمت شمالی این منطقه شهرداری در ارتفاع دامنه های غربی کوه های البرز و قسمت جنوبی آن در همسایگی جاده مخصوص کرج واقع شده است. منطقه 5 حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد و به دلیل ظرفیت بالای مهاجرت به عنوان “منطقه توسعه تهران” شناخته می شود. این منطقه به رودخانه کن و سرزمین های منطقه 22 در غرب و در شرق به بزرگراه های محمدعلی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می شود. منطقه 5 از 7 منطقه و 9 محله تشکیل شده است. دهانه 60 کیلومتری این منطقه از کوههای البرز تا قسمتهای مرکزی مانند میدان صادقیه آغاز می شود.

الحاق به کوهپایه های البرز منجر به شیوع هوای سرد و کوهستانی در مناطق شمالی شده است. بعلاوه، فضای سبز دو قسمت مهم – کوهسار و ارم – هوای معتدل و نسبتاً تمیز منطقه را به حدی فراهم کرده است که هرچه بیشتر به شرق و جنوب منطقه نزدیک شویم این میزان اعتدال کاهش می یابد. از آنجا که خانه های کلنگی معمولاً نیاز به تعمیر گسترده و گران قیمت هستند ممکن است صاحبان خانه برای فروش آنها از طریق مراحل عادی آژانس املاک و مستغلات تلاش کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد در این شرایط به خدمات ملکی یک تیم حرفه ای از مشاور املاک با سالها تجربه ارائه پیشنهادات سریع و منصفانه برای انواع خانه کلنگی مراجعه می کنند.

قیمت خانه کلنگی در منطقه 5 تهران

علی رغم این واقعیت که این قسمت از تهران در گذشته خوشه ای از روستاهای همسایه کن بوده است در دهه های اخیر با ساخت و ساز رو به رشد واحدهای مسکونی روبرو بوده است به طوری که در حال حاضر بخش عمده ای از شهرهای مسکونی تهران در این منطقه واقع شده است. .

منطقه 5 به دلیل میزبانی از سه بزرگراه حکیم، همت و کرج، سنگین ترین بار ترافیکی را متحمل می شود. در همین حال بزرگراه های شمال به جنوب منطقه خدمات ترافیکی را به بخش عمده ای از شهر ارائه می دهند. مانند بزرگراه های شهید باکری و ستاری. این منطقه با چندین ایستگاه مترو و همچنین پایانه های اتوبوس و تاکسی دروازه اصلی ورود مسافران از غرب تهران به داخل شهر است.

خصوصیات اجتماعی

بازارهای این منطقه از مهمترین شاخص های اجتماعی و اقتصادی منطقه است. تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و محبوب ترین فروشگاه های پایتخت در این منطقه وجود دارد که می توان از آنها به Hyper Star و شهروند اشاره کرد. فروشگاه شهروند دارای تعدادی شعبه در مناطق پرجمعیت مانند میدان صادقیه، آزادی و پونک است. از طرف دیگر این منطقه به دلیل انباشت دانشگاه هایی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، چندین شعبه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی و علمی کاربردی به یک محور دانشگاهی تهران تبدیل شده است. منطقه 5 همچنین میزبان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور یعنی مجموعه ورزشی آزادی است و در روزهای دربی و بازی های بین المللی به حساس ترین نقطه کشور تبدیل می شود.

خصوصیات فرهنگی و تاریخی

همانطور که تاریخ گواهی می دهد ، منطقه 5 به دلیل شرایط آب و هوایی خوب به لطف باغات حاشیه رودخانه مکان مشهوری برای ساکنان پایتخت است. این امر تا حدی است که برخی از مکانهای زیارتی منطقه عناصر تاریخ هویت آن محسوب می شوند. منطقه 5 بیشترین مکان مذهبی مانند 12 امامزاده را که بیشتر آنها در محله کن واقع شده است قرار داده است. مزارهای جعفر، حمیده خاتون، سید محمدرضا شعیب، عقیل، ​​عمادالدین، ​​قاسم ، کعبل حسین، محمد و محمود همه در این منطقه واقع شده اند و بسیاری از ساکنان پایتخت به این مکانها زیارت می کنند.

قیمت خانه کلنگی در منطقه 5 تهران

قیمت خانه کلنگی در منطقه 5 تهران

مشهورترین محله های منطقه 5 فرحزاد، کن و سولقان، باغ فیض، پونک، شهران، آریا شهر و اکباتان است. برخی از مناطق این منطقه مانند فرحزاد و کن و سولقان به دلیل وجود بافت طبیعی و شرایط آب و هوایی از گذشته به عنوان استراحتگاه های تابستانی پایتخت استفاده می شده است. در همین حال دو پارک اصلی در این منطقه، پارک ارم و پارک جنگلی کوهسار مناطق عمده تفریحی محسوب می شوند. پارک ارم میزبان قدیمی ترین و معروف ترین نمایشگاه و باغ وحش تفریحی تهران است. در همین حال نمایشگاه سرگرمی مسقف در این منطقه واقع شده است. این ناحیه از نظر ورزشی نیز وضعیت ویژه ای در پایتخت دارد تا حدی که حداقل 50 کلوپ کوچک و بزرگ ورزشی با گستردگی قابل توجهی از ورزش های آبی و حتی پیست های اسکی در آن مستقر شده اند.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید ، سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار، وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه 5 واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

 

چگونه خانه کلنگی خود را سریع به فروش برسانیم؟

در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید فروش خانه کلنگی با بالاترین قیمت ممکن می باشند همچنین مشاور املاک متخصص خانه کلنگی تمامی موارد مربوط به فروش ملک کلنگی را در اختیار شما سروران گرامی قرار می دهد.

نحوه قیمت گذاری خانه کلنگی چگونه می باشد؟

وقتی نوبت به قیمت گذاری خانه می رسد، اگر یک مشاور املاک قابل اعتماد و خوب انتخاب کرده اید و آنها تکالیف خود را انجام داده اند به توصیه آنها درباره قیمت گوش دهید. یکی از قدیمی ترین ترفندها برای دریافت لیست، ارایه ارزش تورم عمد به فروشنده است.

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید.

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *