عوامل موثر در انتخاب محل خرید خانه
عوامل موثر در انتخاب محل خرید خانهReviewed by سید محمد سیدی on May 2Rating: 5.0

عوامل موثر در انتخاب محل خرید خانه خود را بشناسید و سپس با همکاری مشاور املاک متخصص خانه در خدمات ملکی ملک خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. آیا می خواهید در تهران زندگی کنید؟ آیا هنوز در مورد منطقه ساکنین تمایل نداشته اید؟ در این راهنمای جامع بهترین محله های تهران را پوشش داده ایم. بهترین را برای خود پیدا خواهید کرد. وضعیت شما هر چه باشد یافتن محل زندگی در محله مناسب گام های بعدی شما را برای یک تجربه بدون استرس راحت می کند. در این راهنمای جامع بهترین محله ها را پوشش داده ایم. همچنین ما فاکتورهایی را پوشش داده ایم که باید قبل از انتخاب محله خود در نظر بگیرید.

عوامل موثر در انتخاب محل خرید خانه

تهران پایتخت ایران است. این شلوغ ترین شهر کشور است. در طول روز، بیش از 12 میلیون نفر از شهر عبور می کنند. در شب این تعداد تقریباً به 8.5 میلیون نفر می رسد. بسیاری از افراد از حومه شهرها یا شهرهای مجاور روزانه به محل کار خود سفر می کنند و این دلیل این است که هنوز افراد زیادی شبانه وجود دارند. تهران در کل از آب و هوای مطبوعی برخوردار است

با نگاهی به جغرافیای آن در پایه زنجیره کوه البرز قرار دارد. بارش در زمستان ها قابل توجه است. براساس آخرین تقسیمات اداری 22 منطقه وجود دارد که محلات در آنها یافت می شود. ایران یک کشور امن است. خبر خوب هزینه غذا خوردن ماهانه است: قیمت بسیار مقرون به صرفه است. هزاران رستوران و کافی شاپ وجود دارد که غذاها و نوشیدنی های با کیفیت بالا ارائه می دهند. غذا کمترین نگرانی شما خواهد بود.

عوامل موثر در اقامت را به خوبی بشناسید

تراکم جمعیت: درست مثل جاهای دیگر بعضی از محله های تهران شلوغ تر از مناطق دیگر است. به دلیل گران بودن خواص و هزینه های بالاتر زندگی مردم مجبورند گزینه های ارزان تری را انتخاب کنند. بنابراین جمعیت در برخی از محله ها بسیار متراکم است. قابل ذکر است که تهران یکی از گران ترین شهرها از نظر قیمت ملک است. در مناطق جنوبی یا حومه شهر هزینه املاک به طرز چشمگیری کمتر است. بنابراین تراکم جمعیت در مقایسه با مناطق شمالی بیشتر است. به طور کلی تراکم جمعیت تهران و قیمت املاک دست به دست هم می دهند. اگر محله بسیار ارزشمندتر و قیمت بالاتری داشته باشد جمعیت بسیار کمتری خواهد بود. یک نکته مهم در مورد پارکینگ ها باید گفته شود. از آنجا که مناطق شمالی دارای جمعیت کمتری هستند یافتن مکانی برای پارک ماشین در مقایسه با سایر محله ها بسیار آسان تر است.

بودجه

قطعاً مهمترین موضوع این است که چقدر آماده پرداخت هستید؟ عواملی از جمله وسعت خانه و هویت ساختمان در محدوده قیمت تأثیرگذار است. اختلاف قیمت بین مشاوراملاک در بهترین محله ها و محله های نسبتاً طبقه پایین گاهی بیش از 15 برابر است. این بدان معنی است که قیمت یک ملک در یک محله طبقه بالا می تواند 15 × بالاتر از یک ملک در مناطق طبقه پایین باشد.

فاصله

همچنین یکی از مهمترین عوامل. همانطور که قبلاً گفتیم به دلیل عبور وسایل نقلیه متعدد روزانه برخی از خیابانهای اصلی و بزرگراه ها بسیار شلوغ می شوند. در ساعت های اوج ، یک ترافیک بسیار سنگین ایجاد شده است. اگر محله شما به درستی انتخاب نشده باشد ممکن است مجبور باشید حداقل 3 ساعت را به عنوان بخشی از سفر خود به محل کار خود به ترافیک اختصاص دهید. بنابراین اولویت بندی فاصله یک امر ضروری است. علاوه بر این اگر خانواده دارید و فرزندانتان دانشجو هستند این فاکتور را جدی بگیرید. به عنوان مثال برای فرستادن فرزندان خود به یک مدرسه زبان فرانسوی محله سمت راست شما قیطریه یا دروس است. از نظر کلی فاصله محل زندگی و کار شما بسیار مهم است.

آب و هوا

اگر به آب و هوا اهمیت می دهید خبر خوب برای شماست. تهران آب و هوای مطبوعی دارد. به لطف زنجیره کوه البرز. این زنجیره شمال تهران را به سمت شرق و غرب پوشانده است. بنابراین مکان های ذکر شده در مقایسه با مرکز یا مناطق جنوبی شهر از آب و هوای با کیفیت تری برخوردار هستند. سرسبزهای زیبا و درختان بلند قدیم در مناطق 1،2،3 یافت می شوند. خیابان ولیعصر مهمترین و قدیمی ترین خیابان اصلی تهران است. در گذشته توسط پادشاه ایران مورد استفاده قرار می گرفت بنابراین درختان زیادی آن را تزئین می کردند. همچنین در برخی مناطق نهرها و رودخانه ها را می بینید که یک گزینه بیشتر به سبزی آنها اضافه می کنند. به عنوان مثال آب و هوای الهیه به دلیل رودخانه بسیار بهتر از اردن است.

فرهنگ

خبرهای خوبی درباره تهران یا به طور کلی ایران وجود دارد. تاکنون هیچ گزارشی در مورد درگیری فرهنگی با ایرانیان منتشر نشده است. مردم تهران مانند مردم شهرهای دیگر بسیار بیمارگونه و خوش برخورد هستند. آنها به راحتی می توانند با خارجی های مقیم ایران ارتباط برقرار کنند. این نیز یکی از دلایل توضیح ده ساله بودن گردشگران است. اما برای بررسی واقعی تر اوضاع طبیعی می دانیم که در بعضی از محله ها میزان جرم و جنایت بالاتر است و اختلاف طبقاتی مشاهده می شود.

عوامل موثر در انتخاب محل خرید خانه

عوامل موثر در انتخاب محل خرید خانه

امکانات رفاهی

توزیع امکانات رفاهی حتی در تهران است. مراکز فرهنگی و هنری مراکز خرید، ورزش و امکانات تفریحی در شهر بسیار یافت می شود. با این حال کیفیت خدمات هر یک به طور عمده به همسایگی بستگی دارد. با توجه به اردن به عنوان مثال پارک آب و آتش باغ کتاب هاگاتی و پارک ملات به طور کلی اردن را احاطه کرده اند.

حمل و نقل

دسترسی به امور حمل و نقل عمومی. امروزه به لطف فناوری های جدید عملکرد بین 2 مکان مختلف فقط یک تماس یا یک برنامه است. اکنون ما در مورد عوامل بحث کرده ایم. اگر اولویت شما آب و هوای مطبوع است و از ساختمان های بلند مرتبه و آسمان خراش ها لذت می برید و بودجه شما محدودیتی ندارد می توانید الهیه، زعفرانیه، محمودیه، نیاوران و دروس را در نظر بگیرید. در این محله ها امکانات رفاهی با کیفیت 5 ستاره را پیدا خواهید کرد. اکثر سفارتخانه ها و شرکت های خارجی در محله های ذکر شده هستند.

اگر بودجه شما محدود است و هنوز به عوامل دیگر اهمیت می دهید نگران نباشید. مناطق مسکونی در شمال شرقی یا شمال غربی مناسب شماست. فرمانیه، کامرانیه شرقی هستند. کوسه غرب و سعادت آباد در غرب هستند. اگر آب و هوا در اولویت نیست و شما ترجیح می دهید سبک زندگی مدرن شلوغ خود را دنبال کنید ما منطقه 3 را به شما پیشنهاد می کنیم. اردن پاسداران ملاصدرا را می توان به عنوان محله های مناسب نام برد.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار، وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه تجریش واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *