قیمت خانه کلنگی در فرمانیه تهران
قیمت خانه کلنگی در فرمانیه تهرانReviewed by سید محمد سیدی on May 3Rating: 5.0

قیمت خانه کلنگی در فرمانیه تهران را از خدمات ملکی بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد. فرمانیه  ناحیه ای واقع در شمیران، تهران، ایران واقع در خیابان فرمانیه است. محله فرمانیه تا جنوب راه شاهراه صدر جایی که دیباجی می شود و تا شمال بزرگراه نیاوران به جنوب امتداد دارد. این یکی از بالاترین نرخ های درآمد خانوار در تهران است که محل زندگی بسیاری از سفارتخانه ها، اشراف و اشراف ایران است.

انتهای غربی خیابان به منطقه دزاشیب منتهی می شود در حالی که انتهای شرقی به دوربرگردان فرمانیه در تقاطع با خیابان پاسداران شمالی منتهی می شود. نام رسمی بعد از انقلاب خیابان فرمانیه “خیابان دکتر لواسانی” است. با این حال این نام به ندرت در محاوره استفاده می شود. این خیابان حدود 7-8 کیلومتر امتداد دارد. فروش خانه کلنگی در فرمانیه تهران یک دغدغه بزرگ می باشد که مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی با 30 سال سابقه به عنوان نماینده درستکار و صادق تمامی موارد مربوط به املاک شما را انجام خواهد داد. 

قیمت خانه کلنگی در فرمانیه تهران

فرمانیه قبلاً متعلق به خانه عبدالحسین میرزا فرمانفرما بزرگوار سلسله قاجار بود (به گفته وی فرمانیه نامگذاری شده است). با گذشت سالها املاک اصلی بین اعضای خانواده تقسیم شد و بخشهایی از آن به عموم مردم فروخته شد. در چند دهه گذشته با ساخت بزرگراه صدر در امتداد لبه جنوبی منطقه تقریباً روند توسعه ای در منطقه مشاهده شده است. امروزه آسمان فرمانداری تحت سلطه برج های مسکونی و آسمان خراش های تجاری از جمله میدان بانکی کوه نور و مرکز خرید قرار دارد. با این حال منشأ حومه منطقه در یک پارک محله ای کوچک منعکس می شود که یک میدان مرکزی در تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان دیباجی را آراسته می کند.

محله فرمانیه در یک نگاه

  • نام محله: فرمانیه
  • منطقه: منطقه 1 تهران
  • محل استقرار: شمال شهر تهران
  • شهرت محله: محله اعیان نشین تهران
  • بافت محله: کلکسیونی از برج‌ها و ساختمان‌های مدرن
  • همسایه های محلی: شرق به خیابان پاسداران | غرب به خیابان شهید ظهری (کامرانیه) | خیابان شهید لواسانی از شمال| اتوبان صدر و میدان نوبنیاد از جنوب
  • دسترسی های محلی: بزرگراه صدر، خیابان کامرانیه، خیابان پاسداران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)
  • ایستگاه مترو : ندارد
  • ایستگاه BRT: ندارد
  • سطح قیمت: بالا

فروش خانه کلنگی در فرمانیه تهران

در چند دهه گذشته با ایجاد بزرگراه صدر در امتداد لبه جنوبی منطقه روند توسعه تقریباً متشنجی در منطقه دیده شده است. امروز آسمان فرمانداری تحت سلطه برج های مسکونی و آسمان خراش های تجاری از جمله میدان بانکی کوه نور و مرکز خرید است. با این حال منشأ حومه منطقه در یک پارک محله ای کوچک منعکس می شود که یک میدان مرکزی در تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان دیباجی را آراسته می کند. در این قسمت از شهر می توانید رستوران ها و کافه های مختلفی پیدا کنید که در تهران بسیار محبوب هستند. همچنین مراکز خرید مدرنی وجود دارد که بسیار لوکس و زیبا هستند. یک مدرسه بین المللی ایتالیایی در فرمانیه است.

قیمت خانه کلنگی در فرمانیه تهران

قیمت خانه کلنگی در فرمانیه تهران

بافت محله فرمانیه چگونه است؟

محله فرمانیه یکی از محلات لوکس و مدرن شهر تهران است که میزبان تعداد زیادی برج و ساختمان‌های معروف است همچنین دارای بافت قدیمی که میتوان در برخی قسمت ها شاهد خانه های کلنگی با قدمت بسیار اما ظاهر مناسب باشید. قیمت خانه کلنگی بر اساس کارایی و قدمت آن تعیین می شود و به دلیل مساحت زیادی که دارند معمولا قیمت ها به صورت میلیاردی می باشند. فرمانیه به دلیل آب و هوای خوبی که دارد که مهمترین دلیل میتواند باشد طرفداران بسیاری در سالهای اخیر پیدا کرده و بر جمعیت آن هر سال افزوده می‌شود.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار، وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. جهت بهترین خدمات مشاوره در تهران با ما تماس بگیرید.

چگونه خانه کلنگی خود را سریع به فروش برسانیم؟

در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید فروش خانه کلنگی با بالاترین قیمت ممکن می باشند همچنین مشاور املاک متخصص خانه کلنگی تمامی موارد مربوط به فروش ملک کلنگی را در اختیار شما سروران گرامی قرار می دهد.

نحوه قیمت گذاری خانه کلنگی چگونه می باشد؟

وقتی نوبت به قیمت گذاری خانه می رسد، اگر یک مشاور املاک قابل اعتماد و خوب انتخاب کرده اید و آنها تکالیف خود را انجام داده اند به توصیه آنها درباره قیمت گوش دهید. یکی از قدیمی ترین ترفندها برای دریافت لیست، ارایه ارزش تورم عمد به فروشنده است.

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی چه موقع می باشد؟

بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی آمادگی است و نه زمانی که یک فصل به شما چیزهای زیادی را می گوید. چه زمانی بهترین زمان برای خرید و فروش خانه کلنگی است؟ پاسخ ساده است: زودتر از وقتی که آماده باشید.

مزیت خرید زمین خالی در تهران چیست؟

مزیت خرید زمین خالی در تهران برای ایرانیان داخل کشور و همچنین مقیم کشور های خارجی میتواند سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد.ایده آل برای خریداران خانه های اول که برای ورود به بازار املاک تلاش می کنند و سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع در اوراق بهادار املاک خود هستند زمین خالی قابل توجه است.

نقش مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک شخصی است که به مشتریانی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک را دارند مشاوره تخصصی می دهد. آنها در طول مراحل خرید و فروش املاک از نزدیک با مردم همکاری می کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *